Elämäsi rankin kokemus?
Itselläni ehdottomasti miehen vakava sairastuminen ja hätäleikkaukseen joutuminen. Selviytyminen oli pienestä kiinni. Elämäni pisimmät tunnit.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitä yhtä asiaa, ennemminkin koko elämän kestänyt mt-ongelmat, millään ei päästä mua vapaaksi.
Siitä johtunut syrjäytyminen, yksin jääminen,rakkaudeton elämä, elämä jäänyt elämättä.
Raastaa joka päivä.On ollut yksittäisiä iläviä tapahtumia myös kyllä, mutta ei ne tunnu niin pahalta kuin tämä (koko elämä).
Mulla sama. Ja lisäksi paljon muuta kuormaa liittyen läheisiin. Lähetän sinulle halauksen ❤️.
11v lapseni kuolema hoitovirheen seurauksena.
Äidin itsemurha, olimme kaikki 4 lasta vielä alaikäisiä.
Äidin uupumus ja masennus kun itse olin ala-asteella. En ikinä unohda sitä miten yhtenä päivänä äitini vain romahti, sen jälkeen olen ollut kotona aina erityisen varoillani.
Vaikea lapsuus, lähisukulaisen tekemä tappo ja pitkä vankilatuomio, isän kuolema, avioero, lapsen sairastuminen, ystävien hylkääminen ja yksinäisyys. Ei voi yhtä valita.
Jouduin love scamin uhriksi. Mies valehteli koko elämänsä minulle ja osoittautui vielä väkivaltaiseksi. Elän loppuelämäni pelossa että tulee minun ja lapsen perään vielä. Työ, omaisuus ja koti meni kun lähdimme pakoon toiselle puolelle maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitä yhtä asiaa, ennemminkin koko elämän kestänyt mt-ongelmat, millään ei päästä mua vapaaksi.
Siitä johtunut syrjäytyminen, yksin jääminen,rakkaudeton elämä, elämä jäänyt elämättä.
Raastaa joka päivä.On ollut yksittäisiä iläviä tapahtumia myös kyllä, mutta ei ne tunnu niin pahalta kuin tämä (koko elämä).
Mulla sama. Ja lisäksi paljon muuta kuormaa liittyen läheisiin. Lähetän sinulle halauksen ❤️.
Kiitos samoin🤝
Vierailija kirjoitti:
Oma sairastuminen, psyykkisesti. Olin siis psykoosissa ja pakkohoidossa. Miehen sairastuminen vakavasti, vietti vuosia sairaalassa, monta kertaa kuolema oli lähellä. Avioero, joka oli pakko ottaa, jotta säilytän mielenterveyteni rippeet. Tyttären sairastuminen syömishäiriöön. Lievä shokki oli pojan erityisyys. Noista valiten. Oma sairastuminen oli ehkä pahinta, koska se on vaikuttanut moneen muuhun asiaan.
Kiireessä jäi vielä mainitsematta äitini kuolema, joka oli luonnollinen, mutta hän kuoli tuskissaan ja kuolema oli helpotus lopulta. Surrut en, hän oli narsistinen alkoholisti, mutta sitä kitumista oli silti hirvittävä seurata. Kissakin kuoli, mut joo, nämä ei olleet pahimpia, mutta kuitenkin. Tämä kaikki tapahtui neljän vuoden sisällä.
Seksuaalinen hyväksikäyttö kahden eri henkilön taholta lapsuudessa ja aikuisena ex-poikaystävä yritti pakottaa seksiin sekä koulukiusatuksi joutuminen.
Aloitettiin yrittäjyys ja saatiin useampi lapsi nopeassa tahdissa.
Elämä tuntui olevan mallillaan.
Sitten alkoi kaikki mennä vinoon.
Lapsilla kehitysvammaa ja muuta sairautta, puoliso sairastui syöpään(toipui onneksi), toinen appivanhemmista(yhtiökumppani) kuoli ja toinen meni puolipsykoosiin.
2 kehitysvammaista, 2 pikkulasta, hullu appivanhempi ja helvetisti työtä, josta ei voi jäädä sairaus- tai muullekaan lomalle.
Itse sairastuin keskivaikeaan masennukseen.
Tähän asti on selvitty, mutta nyt terve lapsi sairastui vakavasti...