Kuinka monen sadan euron edestä olet varastanut työnantajaltasi työajalla palstaillessa?
Samat ihmiset kirjoittavat koko työajan palstalle. Se on varkautta.
Kommentit (24)
0€ Saan käyttää työajalla muodostuvan luppoajan niin kuin parhaaksi näen. Niin kauan kuin hommat hoituvat ajallaan, ketään ei kiinnosta, jos palstailen välillä.
Nolla euroa ja puhelin pysyy laukussa työpäivän ajan.
Nolla euroa. Ei kertakaikkiaan ole aikaa omille jutuille työaikana.
Varmaan tuhansien. Pomoa se kyllä ketuttaa, mutta onneksi olen yksinyrittäjä, joten voin haistattaa pomolla pitkät pashat.
Vierailija kirjoitti:
0€ Saan käyttää työajalla muodostuvan luppoajan niin kuin parhaaksi näen. Niin kauan kuin hommat hoituvat ajallaan, ketään ei kiinnosta, jos palstailen välillä.
Veronmaksaja maksaa sinun löysät työaikaraamisi mitkä olette junailleet.
Kysyppä kuinka paljon olen käyttänyt omaa aikaani työpaikalla työntekoon ja kuinka paljon työnantaja on ajattanut työhön liittyviä ajoja maksamatta niistä
0€. Ansaitsin tänään työnantajalleni n. 60 000 euroa palstailun lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Cool story, bro.
0 euroa. Kännykkä kaapissa koko päivän, ja vuorotyö. Mistä muuten tiedät, ap, mun työajat? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin veronmaksaja, joten ei haittaa lainkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän ne maksaa, kun firma ei ole valtio-omisteinen eikä sen toimintaa rahoiteta verovaroin?
t. eri, joka myös palstailee työajalla ihan vapaasti, jos ei ole muuta tekemistä
En yhtään. Minulle maksetaan siitä, että olen tarvittaessa saatavilla. Se, mitä teen yhteydenottoa odotellessa, on yhdentekevää.
Työnantajaa ei kiinnosta mikään muu kuin raha. Ja kun sitä tulee tarpeeksi, aikaa voi käyttää muuhunkin ja joutuukin käyttämään, kun odottelee vastauksia asiakkailta. Pöydällä on kolme näyttöä, joista yksi on työtä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool story, bro.
Ei cool, aika vähän.
0 e. Valitettavasti en, kun työssä on kiirettä ja työkone. Iltaisin palstailen kausittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ihan kaikki työ ei ole tehdastyötä. Ja hyvin montaa työtä ei voi tehdä ihan vaan tekemisen riemusta. Työnantajalle riittää se, että rahavirta on sisäänpäin. Luppoaikaa tulee väkisin, kun joutuu odottamaan asiakkaiden vastauksia. Ja minun maksamilla veroilla ainakin yksi sossuperhe elää hyvin ja valtio yms. saa osansa, eli olen ns. nettomaksaja. Voit viedä sekopäisen mielesi häröilemään johonkin muualle.
Minä olen sellaisissa töissä, joissa työaikaa on se aika, kun teen töitä. Olisipa helppoa, jos voisikin vain kelloa katsomalla todeta töiden loppuneen.
T. Ope
0€