Pojalla katosi koulussa kengät. Just ostettiin.
Oli kaverin kanssa yrittäneet etsiä mutta ei löytynyt. Pari viikkoa sitten ostettiin. Poika on ihan maansa myynyt.
Siis mihin muka yhdet kengät voi kadota? Mäkin kysyin että olisko jonkun kanssa vaihtunu kengät, mutta kun ei kuulema ollut mitään kenkiä siinä naulakoilla enää. Reksillekin soitin ja lupasi selvittää asiaa jos vaikka joku nyt huomaisikin kotona että olis ottanut väärät kengät matkaan.
Toivottavasti löytyvät eikä ole mistään kiusaamisesta kyse..
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jalastako ne kengat varastetaan?
Etkö tiedä ettei koulussa ehkä voi saapastella koko päivää ulkovaatteet päällä?
Vierailija kirjoitti:
No minä kielsin exääkin pistämästä terkka/sairaalareissuille uusia (ostamiani) vaatteita. Jos vaan mahdollisuus on niin ne katoaa kun joutuu päältään jättämään.
Synnärilläkin kun vähän ihmettelin kuinka huonokuntoisia vauvanvaatteet olivat, niin sanoivat että kaikki varastetaan. Vaikka niiss ä isolla sairaalan leimakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Varastettu, piilotettu, heitetty roskiin. On kiusaamista.
Näin meidän koulussa aina silloin tällöin. Onneksi tekijät jäävät valvontakameroiden vuoksi kiinni, eivätkä siis toista tekosiaan. Pääsääntöisesti kengät ovat löytyneet joko koulun sisältä tai läheisestä ojasta. Mutta siis ihan tahallaan on viety.
Olen töissä tosi isossa koulussa ja kaikenlaista tapahtuu.
Jos oli hienot ja kalliit kengät niin hyvin todennäköistä, että ne on varastettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos oli himaanenot ja kalliit kengät niin hyvin todennäköistä, että ne on varastettu.
Veikkaan että ihan uusillekin voi näin käydä, toki merkkivaatteille vielä useammin.
Uskon että lasta harmittaa. Toivottavasti tekijä saadaan kiinni.
Kannattaa ehkä kirjoittaa vaatteisiin nimi, jos joku varastaa omaan käyttöön/erehtyy myymään julkisesti voi jäädä kiinni.
Jos varkaudet ovat toistuvia, tekisin ansan: houkutteleva esine tyrkylle ja jäljitin sisälle (takin vuoriin tmv.) ja paikannus päälle kun on naulakosta hävinnyt.
No minä kielsin exääkin pistämästä terkka/sairaalareissuille uusia (ostamiani) vaatteita. Jos vaan mahdollisuus on niin ne katoaa kun joutuu päältään jättämään.