Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teinisi lintsannut yläkoulussa tai lukiossa?

Vierailija
25.05.2021 |

Miten on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti. Nyt kun on täysi-ikäinen, selvittää itse poissaolosta enkä halua edes tietää.

Vierailija
2/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta 2 lasta ja kerrat on laskettavissa yhden käden sormilla. Ollaan sovittu että vaikka viduttaa niin menee käymään kouluun ja jos viduttaa vielä koulussakin niin lähtee kotiin. Yleensä oltu kuitenkin päivä loppuun asti.

Vierailija
4/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teini ei on joka toinen päivä ystävän luona tekemässä onlyfans videoita. Ystävä asuu omassa asunnossa, joten hänenkään vanhemmat eivät voi asialle mitään. Harmittaa vain kun teini ei käy koulua ja heittää elämän hukkaan :(

Ap

Vierailija
5/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tähän tule mitään apuja?

Ap

Vierailija
6/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kaikki on sukupolvelta toiselle.

Muistan, kun oma äiti sano, että älä lintsaa koulusta. Mummi oli vieressä ja sano, että paraskin puhuja ja isomummi oli myös elossa ja sano, että niin sinäkin lintsasit ja silloin elettiin sota-aikoja. Isomummi eli 104 vuotiaaksi.

Olen sanonut omalle lapselle, että ei saa lintsata, vaikka mikä minä olen sanomaan. Ei siis kellään ole ollut tapana, mutta muutama kerta kaikilla. Sitten jos on tapa ja koulu ei maistu, niin sitten pitää puuttua kunnolla ja keskustella missä vika ja minkä takia. Muutama kerta ei haittaa yhtään mitään. Eipä ole valittamista omista lapsista, ihan kunnialla lukion kävivät ja jatko-opiskelivat ammatit.

Ehkä ne sanoo omille lapsille sitten joskus, jos lapsia tekevät.

Vierailija
7/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Opettajat ei pysty mitään eikä lastensuojelu. Juttele sen kanssa ja yritä selvittää syy. Joskus menee ohi itsestään. Tsemppiä.

Vierailija
8/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lintsasi yläkoulussa. Vaikka kuinka asiasta puhuttiin kotona ei mikään auttanut. Meni sitten pariksi vuodeksi töihin kunnes opiskelu alkoi maistua. Nyt on korkeakoulutettu johtavassa asemassa isossa firmassa. Kunpa joku niinä raastavina lintsausvuosina olisi voinut kertoa että näin hyvin menee nyt.

Vierailija
9/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää?

Vierailija
10/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lintsasi yläkoulussa. Vaikka kuinka asiasta puhuttiin kotona ei mikään auttanut. Meni sitten pariksi vuodeksi töihin kunnes opiskelu alkoi maistua. Nyt on korkeakoulutettu johtavassa asemassa isossa firmassa. Kunpa joku niinä raastavina lintsausvuosina olisi voinut kertoa että näin hyvin menee nyt.

Itseäni vain huolettaa, kun teinin koulupäivät kuluvat onlyfans videoiden tekemiseen, kuten aiemmin kirjoitin. Pelkään että hän ei pysty tekemään omaisuutta tuolla sivustolla ja samalla pilaa maineensa.

Vierailija
11/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja osa on tapahtunut minun luvalla, jopa minun ehdotuksestani. Kerrankin yksi teineistämme oli kokonaan unohtanut lukea kokeisiin, joten hän laittoi viestiä, että voisinko laittaa jonkun poissaolon ja laitoinhan minä. Se tuli tietenkin sillä ehdolla, että hän lukee kokeisiin kunnolla, kun tulee aika, että ne saa tehdä. Teini luki ja tuli oikein hyvä numero.

Yksi kerta oli, kun koulussa oli jotkut ihme päivät, joihin teini ei todellakaan halunnut osallistua ja enpä minäkään ollut innoissani. Laitoin teinille poissaolon ja sanoin, että kotona ollessa voisi siivota muutaman luettelemani paikan. Ne paikat oli tiptop, kun töistä tulin.

Muitakin juttuja on ja ne ovat hyvin ok vielä. Vanhin lapsista huolehtii omat wilmansa itse, mutta en usko, että hän lintsailee, koska on tosi jämpti aina.

Vierailija
12/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vain huolettaa, kun teinin koulupäivät kuluvat onlyfans videoiden tekemiseen, kuten aiemmin kirjoitin. Pelkään että hän ei pysty tekemään omaisuutta tuolla sivustolla ja samalla pilaa maineensa.

Koulu ensin ja sitten vasta tuollaiset jutut, siitä en joustaisi ollenkaan. Teini saisi vaikka kotiarestia ennemmin tai kuskaisin hänet koulun ovelle, jos hän yrittäisi jotain tyhmää.

Periaatteessa juttelulla pitäisi asian kuitenkin hoitua tai kasvatustyösi on ollut peräsimessä.

Vierailija
13/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma teini ei on joka toinen päivä ystävän luona tekemässä onlyfans videoita. Ystävä asuu omassa asunnossa, joten hänenkään vanhemmat eivät voi asialle mitään. Harmittaa vain kun teini ei käy koulua ja heittää elämän hukkaan :(

Ap

Koulussako se elämä tulee oikein käytettyä?

Ei elämä mene hukkaan, kun tekee sellaista, mistä pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi