Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkolepo ja ajankulu

19.08.2006 |

Onko muita pakkolepoon määrättyjä odottajia? Ideoita miten saisi päivät kulumaan sängyssä? Lehtiä ja ristikoita on, nettiyhteyskin löytyy. Muuta, mitä?

Taivastelee Lydi@ 16+3

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjaa, pakkolepo ei voi olla mitään mukavaa. Varsinki kun on vielä näin hienot ilmat. Itse oon saikulla myös, mutta saan likkua vapaasti niin paljon kuin jaksaa ja tuntuu hyvältä. Nostamisen kanssa täytyy olla varovainen.

Mulla tuli mieleen käsityöt. Jos haluaa näpertää jotain. Ei tällä hetkellä tosiaankaan tuu muuta mieleen mitä sängynpohjalta vois tehdä. Vuokrata rutkasti leffoja...?! Tsemppiä!!

Rusina rv 26+2

Vierailija
2/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]esim vauvan nuttuja tai kanavatöitä. Kirjoita kirjeitä siis ihan oikeita ja muistat sellaisilla heitä, joihin harvoin tulee pidettyä yhteyttä.

Järjestelet valokuvia, usein ainakin kuulee, että monilla ne odottaa albumiin laittoa.

Askartelet joulukortit valmiiksi. No, voi olla sotkusta puuhaa sängyssä. Tässä nyt muutamia mitä tuli mieleen. Toivottavasti ei tarvi kauaa olla pakkolevossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätänpä nuo puuhat huomiselle. Tänään luen lehdet ja suffailen netissä.

Lääkärin mukaan lepoa max muutama viikko. Voi olla, että selviän viikolla?!

Vierailija
4/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

patista ukko kirjastoon hakemaan sulle nippu kirjoja.

jotain sellaisia, joita on helppo kirjailijan mukaan hakea, kuten agatha christien poirotit, tai kingin kauhu, tai h.potterit. useampi kappale, mielellään. =)

itse esikon odotuksessa aikanaan kulutin aikaani puoli-istunnassa soffalla, kutoen villasukkia (kesällä) pukinkonttiin, ja katsomalla leffoja. mieskin osaa hakea lankaa kaupasta, kun antaa vyötteen mukaan, ja kertoo värin. jos tarttee tiettyä väriä, pistää mukaan vielä pätkän lankaakin. =)

ehdotonta makuupakkoa ei ollut, mutta kielto oli kaikkeen, mikä sai aikaan suppareita, eli kielto oli kaikkeen..

-ennis- rv13+3

Vierailija
5/7 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä... supistuksien vuoksi saikkua ainakin 17.9 saakka. ei saa nostella eikä kantaa, makuuasennossa pitäis olla mahdollisimman paljon. onneksi kuopuksen syntymän jälkeen on jäänyt iso pino leffoja ja kirjoja kokematta, niitä nyt koluan läpi.

olen myös paikkaillut poikien housuja, monista polvet rikki. kivoilla paikoilla saa kuntoon ja menee vielä tarhahousuina ;) villasukkiakin pitäis neuloo ja tammivauvalle joku nuttu :)

aika kuluu hitaasti kun vaan on, mutta mä oon nyt alkanut ottaa tän nauttimisen kannalta. sitten kun tämä kolmas on talossa, niin aikaa ei varmasti levolle jää??

tsemppiä sulle, toivottavasti saat pian jo nousta jaloillesi!!!!!

ardisia rv19 jotain

Vierailija
6/7 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemista, telkkaria, nettia, kasitoita, valokuva-albumin tekoa, puhelimessa puhumista, perheen asioiden (ruokalistat tms. suunnittelua). Itse lepasin ekassa raskaudessa 3 kk, nyt tokassa yhteensa 5 kk (verenpaineen ja ennenaikaisen synnytyksen uhan takia; sain kayda vessassa ja suihkussa mutten muualla). Tunnen ihmisia joiden on taytynyt levata lahes 9 kk. ;-( Taytyy sanoa etta kun oli oikein jannat paikat raskauden kannalta niin en pystynyt tekemaan juuri muuta kuin katsomaan tv:ta ja selaamaan nettia, keskittymiskyky ei riittanyt. Ainakin englanniksi on muuten tassa tilanteessa oleville ihan omia verkkosivuja (googlaa +bedrest +pregnancy) jos haluat lisaa vinkkeja/vertaistukea. Vuodelepo on tylsaa, ja mua varsinkin arsytti ne ihmiset jotka sanoivat " kadehtivansa minua koska saan vaan lohota sohvalla" ... Sohvalla lohoaminen on kivaa vain jos se on vapaaehtoista ja saa tehda muutakin kuin kayda vessassa (jotkuthan ei saa edes sita) ja toisekseen on ihan eri asia levata " huvikseen" kuin pelata koko ajan etta vauvalle sattuu jotain... :-( Toivotaan etta teilla menee kaikki hyvin ja vuodelepo on lyhytaikaista!

Vierailija
7/7 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin myös päivän sairaalassa ja viikon levossa kotona rv 24 (just ja just päästi kotiin.) supparit johtui tulehduksesta ja selvisin viikon levolla sitten kuurin jälkeen menivät pois. lainasin kavereilta kasan leffoja ja kirjoja ja kattelin niitä.en oo kärsivällistä tyyppiä ja tiedän miten tylsää toi on. välillä vaihdoin kyllä makoilupaikkaa kaverin luo, mutta sekin oli vain hetken hupi.

Nyt saa jo elää normaalisti ja tehdä sellasta mikä ei supista.eli ei lenkkeilyä mutta muuta häärämistä kyllä.

toivotaan et selviät sinäkin viikolla tai parilla.koko loppuaika sängyssä olisi kyllä aika tylsää. Elokuvat on parasta viihdettä jos ei jaksa keskittyä kirjan lukuun.

ellu ja masukki rv 28+2