Saako permanentilla sellaisia lainemaisia kiharoita, en haluaisi kovin säkkärää
Kommentit (16)
Mene ammattinsa osaavalle kampaajalle. Onnistuu kaikenlaiset kiharat.
Kyllä kai, jos tehdään suurilla rullilla rullilla.
Kaikki toiveet voi esittää kampajaalle. Ja kannattaa huomata, että aivan jokainen kampaaja ei ole mitenkään expertti tekemään permanentteja.
Niitä kuin ei enää sentäs niin paljon tehdä kuin menneinä vuosikymmeninä.
Nykykampaajat ovat monia juttuja, mutta permanentin tekeminen on taitolaji.
Pienillä rullilla(papiljoteilla) tulee säkkärä. Isoilla laineet.
Kyllä saa. Erilaisilla rullaustekniikoilla (esim. spiraalirullaus) ja eri kokoisilla rullilla.
Joo mutta ne pysyy todella lyhyen ajan
saa kyllä, tee selväksi, että et halua kovin kiharaa; isommat rullat ja kai lyhyempi vaikutusaika
en minäkään hanki koskaan säkkärää, ihan kivasti tulee lainehtivaa ja antaa silti hyvin tukea ja pöyheyttä
pitäisiköhän olla joku pitkän linjan kampaaja, nuoret eivät välttämättä tiedä kun eivät ole kokeilleet, vanhemmille ihan basic
Jotkut kampaamot vedättävät silleen, että permis säilyy noin kuukauden. Täytyy pysyä paljon pidempään, vaikka tietysti kasvaa ulos.
Haluaisin tulipunaisen räväkän kouvolatukan? Mitä kampaamoa suosittelisitte? pk-seutu.
Jos raskaat hiukset , kiharat oikenevat. Toinen vaihtoehto käyttää myrkkyjä, niin että hiukset tuhoutuvat. Jokatapauksessa hiuksia on laitettava, jos aikoo saada kyseiset kiharat
Ennen sitä kutsuttiin pehmennykseksi.
Älä ota permanenttiä ainakaan, jos sinulla on hennot hiukset! Kyllä hiuksia pitää laittaa silloinkin ja on todennäköisesti työläämpää kuin ihan käsittelemättömän tukan laittaminen. Laittamatta näytät homssuiselta.
Ei saa. Minulle on laitettu permanentteja jo 40 vuoden ajan. On kokeiltu monella eri koolla ja aineilla. Kokeneet kampaajat sanovat heti ettei voi saada laineita. Jos ottaa isoilla puolilla, hiukset vain vahingoittuvat, eivätkä jaksa kihartaua lainkaan. Digitaalisella permanentilla onnistuisi lstvoihin isot laineet, mutta niitä ei kukaan tee Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Minulle on laitettu permanentteja jo 40 vuoden ajan. On kokeiltu monella eri koolla ja aineilla. Kokeneet kampaajat sanovat heti ettei voi saada laineita. Jos ottaa isoilla puolilla, hiukset vain vahingoittuvat, eivätkä jaksa kihartaua lainkaan. Digitaalisella permanentilla onnistuisi lstvoihin isot laineet, mutta niitä ei kukaan tee Suomessa.
Häh, nyt puhut palturia. Osaava parturi kyllä saa. Minulle on tehnyt permanentin 9 ihmistä joista tasan 2 osasi, vanhaliiton mummopermiksen tekijät. Isoilla rullilla tehtiin ja tuli hyvät, kestävät kiharat jotka pysyi siihen asti kun kasvoi pois. Jos en rutistellut kiharaa esiin, hiukset oli laineikkaat.
Minulla on hiuslaatu sellainen ettei mikään meinaa pysyä, nämä kaksi rouvaa on ainoita jotka siihen pystyivät. Tuokin on nimittäin taitolaji ja monet nuoret kampaajat myöntää ettei osaa tehdä.
Etsi siis kampaaja joka oikeasti osaa niin saat mitä haluat.
Tuollaiset hiukset on mahdollista saada vain SPERMAnentilla
Minuakin kiinnostaa, tietäisikö kukaan?