Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roni Back näkyy tunkeneen jo karkkimainokseenkin

Vierailija
24.05.2021 |

Tutti Frutti karkkipussi kyseessä.
On se hauska.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siihen tunge. Kyllä ne sieltä ihan ovat hänet siihen halunneet. 

Vierailija
2/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enää tutti frutteja. Ällö tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että BB-talossa tulee esiin Ronin hauskuus. Ei kyllä tullut, yllättävän tylsä ihminen noin menestyneeksi tubettajaksi.

Vierailija
4/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin Loiri leipämainokseen. Eikö eläke riitä? Tai Hirviniemi automainoksessa. Meni maku koko automerkistä, jolla sentään olen ajanut kohta 40 vuotta.

Vierailija
5/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea uskoa.

Ja onko pakko mennä? Tunkemista on.

Vierailija
6/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä missä se jankuttaa kuin pikkulapsi, että hedelmä, hedelmä, hedelmä. Kieltämättä sopiva rooli hänelle.

Vierailija
7/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen tyyppi. Yhtään enempää ei voi arvostaa niitä, jotka näitä tubetähtiä esiin nostavat. Jäävät karkit ainakin minulta ostamatta.

Ikäänkuin olisit muka muuten ostanut.

Vierailija
8/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuon Ronin suosio perustuu? En seuraa tubettajia, mutta Kotivideoissa herätti lähinnä myötähäpeää, eikä BB-talokaan avannut minulle miksi/miten on niin suosittu...

Vierailija
9/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että BB-talossa tulee esiin Ronin hauskuus. Ei kyllä tullut, yllättävän tylsä ihminen noin menestyneeksi tubettajaksi.

Kärsit Jim Carrey - syndroomasta. Valtaosa kuvitteli Jimin olevan samanlainen hauska kaveri siviilielämässä kuin elokuvissaan. Se on "helppoa" ottaa kohtaus aina uusiksi jollei se ollut tarpeeksi hyvä, mutta vaikeaa ja raskasta vetää tubevideoiden tasoista roolia 247 siviilielämässä.

Vierailija
10/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä karmeampaa että mainostaa namuja.

Vierailija
11/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin Loiri leipämainokseen. Eikö eläke riitä? Tai Hirviniemi automainoksessa. Meni maku koko automerkistä, jolla sentään olen ajanut kohta 40 vuotta.

Mitä vikaa Akussa? Hauska tyyppi, takuuvarma viihdyttäjä.

Vierailija
12/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy. 🥶

Vierailija
13/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisi oikeisiin töihin. Veltto hajuton ja mauton rahankerjääjä.

Hyi hitto.

Heräähän nyt tälle vuosikymmenelle. 

Bäck tekee oikeita töitä ja maksaa niistä ihan oikeita veroja. Enempi kuin moni. 

Vierailija
14/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisi oikeisiin töihin. Veltto hajuton ja mauton rahankerjääjä.

Hyi hitto.

Heräähän nyt tälle vuosikymmenelle. 

Bäck tekee oikeita töitä ja maksaa niistä ihan oikeita veroja. Enempi kuin moni. 

Sehän se noita ketuttaakin. "kotivideoita" tekemällä saa hurjasti rahnaa. Eivät itse keksineet ideaa, se niitä pännii.

Vierailija
15/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea uskoa.

Ja onko pakko mennä? Tunkemista on.

Luuletko oikeasti, että Roni on soittanut karkkitehtaalle ja mankunut, että saanhan tulla teidän mainokseen, jooko?!

Kyllä siellä on pr-henkilöt todenneet, että Roni on suosittu lasten ja nuorten keskuudessa, ja siksi omiaan karkkimainokseen. Ja miksei Roni menisi? Saa siitä palkkaa, jolla maksaa verot ja elämisensä. Oisko parempi vaihtoehto makoilla kotona työttömänä?

Vierailija
16/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuon Ronin suosio perustuu? En seuraa tubettajia, mutta Kotivideoissa herätti lähinnä myötähäpeää, eikä BB-talokaan avannut minulle miksi/miten on niin suosittu...

49 vuotias Ronin seuraaja vois vastata, että aloin seuraamaan Ronia aikanaan, kun lapset hänestä puhuivat. Eli kuutisen vuotta sitten. En nyt kaikkia videoita ole kattonut, mutta suurimman osan.

Hänellä on hyvä pää. On fiksu, hyväkäytöksinen nuorimies ja hyvää sisältöä. Ei mitään koohkailua ja säätämistä, niitähän netti on täynnä. Laittaa itseään likoon, tapaa fanejaan, tekee tiedeuutisia... Among Us - pelit irl pelaajilla oli viihdyttäviä videoita musta.

se Kokkausosuus mua toisinaan ärsyttää, kun pelleilevät ruuan kanssa. Lähinnä silloin Ronin veli Miksu. On ihan ok, ettei kaikki osaa tehdä ruokaa, mutta se turha perseily raaka-aineilla pitäisi loppua. Tehkööt siten miten osaa. Ne videot samalla ärsytti, mutta osas olla myös hauskojakin.

Lapset ei enää Ronia juurikaan seuraa. Mä sen sijaan olen jäänyt kanavalle. Daniel ja Kevin ovat kiva lisä kanavalle ja Airin vierailut piristää. Uusi nuorimies Nikita myös vaikuttaa ok:lta. Työhuoneen voisi siistiä välillä! ;)

N49

Vierailija
17/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Ronin videota sähköpyörällä Lappiin, oli liikaa vaan mainoksia, oli niin mielenkiintoinen että piti katsoa kaikki jaksot. 

Vierailija
18/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sen sorttinen mainos, että luulen siitä poikivan jotain yhteisöllistä Ronin omalle kanavallekin ja telkkariin.

Niin ja olen aina pitänyt Ronissa siitä auttavasta puolesta. Hyväsydäminen ihminen. Auttaa mielellään vähäosaisia, etenkin jouluisin vie paketteja itse moniin koteihin pkseudulla. Ja ihan omasta pussistaan on lahjoitukset maksanut.

Vierailija
19/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että oikein itse tunkenut itsensä tuohon mainokseen.

Joopa joo.

Eiköhän hänelle ole tarjottu sitä duunia, ei niihin itseään voi väkisin tunkea.

Ja ettekö te pösilöt käsitä, että se on noiden työtä, he ansaitsevat sillä elantonsa. Saavat palkkaa kaikista duuneistaan.

On hyvä että joillakin esiintyjillä on duunia näinä aikoina. Suurin osa lähes kaiken alan taiteilijoista ja esiintyjistä ja juontajistakin on ollut jo parisen vuotta täysin ilman mitään hommia.

Kateus teillä paistaa läpi. Puhdas kateus.

Vierailija
20/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Ronin videota sähköpyörällä Lappiin, oli liikaa vaan mainoksia, oli niin mielenkiintoinen että piti katsoa kaikki jaksot. 

Mä tykkäsin niistä jaksoista. Käytän U-blockia tietokoneessa, joten ei näy mainokset youtubessakaan.

Ronin ja Danielin lisäksi oli mahtava nähdä kuinka yhteisöllistä ja auttavaista porukkaa tässä maassa oikeasti on. Ihmiset tarjos majapaikkoja ja auttavaa kättä, kun fillarit meni rikki. Suomalaiset <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi