Miehet! Mitä mieltä??
Mitä mieltä oot miehenä siitä jos sun nainen tykkää hengailla alasti kotona? Lisääkö se sun haluja vai vähentääkö se niitä jos se kroppa on kokoajan ns ”saatavilla”
Kommentit (14)
Tottakai tykkäisin, vaimo on vanha ja vähän lihava, mutta äärimmäisen seksikäs ja viehättävä.
sillä vaan siis kyselen ku oma mies sanoo että hänel vähentää haluja ku oon alasti nii usein (joka päivä)
Nukun alasti ja sit aamul oon hetken alasti ja monesti suihkun jälkee saatan olla jne
Ni tulee vaa itelle sillee et mit vit et pitääkö tässä pukeutua johonki roskasäkkii että olis haluttava vai?!?!?
Tykkäisin kun itsekin viipotan menemään siinä mitä päällä sattuu olemaan ja alasti nukun. Olis kotoisa olo.
Reva piiloon, menee ruokahalu muuten.
Vierailija kirjoitti:
Reva piiloon, menee ruokahalu muuten.
😂😂😂😂 niiinkö se on
Nuolisin jatkuvasti edestä ja takaa.
Kivahan tuota puolisoa olis nakkena katella useamminkin, mutta eipä tuo seksiä oikein lisäis enää yli 20 vuoden liitossa.
Onneksi mieheni nakuille jatkuvasti.
Ai hemmetti, kun tykkäisikin hillua enemmän alasti. Täysin paljas, pyöreä mahainen ja isopyllyinen naisvartalo saa minut todella kuumaksi. Aina.
Meillä ollaan melkein aina molemmat alasti. Vanha liitto mutta halut kovat.
Kiihottavat vaatteet paremmat. Kauniilla naisella lisää silmänruokaa päällä. Ja tekee mieli koskea.
Tietäjättietää kirjoitti:
sillä vaan siis kyselen ku oma mies sanoo että hänel vähentää haluja ku oon alasti nii usein (joka päivä)
Nukun alasti ja sit aamul oon hetken alasti ja monesti suihkun jälkee saatan olla jne
Ni tulee vaa itelle sillee et mit vit et pitääkö tässä pukeutua johonki roskasäkkii että olis haluttava vai?!?!?
Kirjoitusasusta päätellen olen aika nuori. Ei kuulosta kovin lupaavalta, jos mies jo tuossa iässä alkaa oikutella ja valittaa, että jokin vähentää seksihaluja. Ennusmerkit viittaavat siihen, että viimeistään nelikymppisenä miehesi on korkeintaan kiinnostunut oman käden onnesta, jos edes siitäkään.
Me nukumme rouvan kanssa aina alasti. Olisimme muutenkin paljon enemmän alasti, jos kotimme olisi lämpimämpi eikä sijaitsisi ensimmäisessä kerroksessa. Meille alastomuuskin on seksiä, vaikka naturistit eivät pidä tästä virkkeestä. En ymmärrä mitä virkaa olla alasti toisen nähtävillä, jos sillä ei ole mitään eroottista eikä seksuaalista värinää. Meillä yli kuusikymppisillä paparaisella ja mummolla alstomuus lisää haluja.
Toivottavasti on jotain peflettejä sohvalla, kun siinä leimasimellaan istuu.
Ja riippuisi tietty siitä naisen kehon esteettisyydedtä myös. Omani on kyllä jo sen verran kypsä nainen, että ehkä parempi jättää nakuilut saunaan js makkariin.