Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta joku 0g hiilaria sisältävä uutuusruoka

Vierailija
24.05.2021 |

Pitkästä aikaa ajattelin taas karpata ja ilokseni löysin kaupasta Allpro kreikkalaistyyppisen jugurtin, joka on täysin hiilariton. Mitä muita olis?
Lihat, kanat ja kalat toki tiedän, mutta hakusessa helpot aamu- ja välipalat

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tajusin nyt vasta, että pelkkiä valkuaisia voi ostaa fitness-kaupoista. Siitä tehty omeletissa ei ole hiilareita yhtään, eikä edes maistu paljoa kananmunalle.

Minkä ihmeen takia omelitin ei pitäisi maistua kananmunalle?!?!

Koska kananmuna tulee korvista, jos sitä joka päivä syö. Itse en tykkää munan mausta.

No älä sitten syö kananmunia, ainakaan joka päivä. Daa.

Juuri sitähän tulin kertomaan: miten saa tarpeeksi proteiinia ilman, että joutuu syömään kananmunia. Daa.

Helposti saa proteiinia tarpeeksi ilman kananmunaa. Ota asioista selvää ennen kuin alat ihmedieeteille. Luultavasti syöt liikaa proteiinia, koska se on nyt trendikästä.

Itse asiassa on syö tarpeeksi. Lasken kaloreita sovelluksen avulla, ja minulla on koko ajan liikaa hiilareita, eli 150 g. En meinaa millään löytää hyviä ruokia, josta saan proteinia. Tuon valkuaisen avulla olen pystynyt vähän luopumaan hiilareista.

Jos hiilareita haluaa vähentää, ei silloin lisätä proteiinia, vaan rasvaa.

Vierailija
22/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tajusin nyt vasta, että pelkkiä valkuaisia voi ostaa fitness-kaupoista. Siitä tehty omeletissa ei ole hiilareita yhtään, eikä edes maistu paljoa kananmunalle.

Minkä ihmeen takia omelitin ei pitäisi maistua kananmunalle?!?!

Koska kananmuna tulee korvista, jos sitä joka päivä syö. Itse en tykkää munan mausta.

No älä sitten syö kananmunia, ainakaan joka päivä. Daa.

Juuri sitähän tulin kertomaan: miten saa tarpeeksi proteiinia ilman, että joutuu syömään kananmunia. Daa.

Helposti saa proteiinia tarpeeksi ilman kananmunaa. Ota asioista selvää ennen kuin alat ihmedieeteille. Luultavasti syöt liikaa proteiinia, koska se on nyt trendikästä.

Itse asiassa on syö tarpeeksi. Lasken kaloreita sovelluksen avulla, ja minulla on koko ajan liikaa hiilareita, eli 150 g. En meinaa millään löytää hyviä ruokia, josta saan proteinia. Tuon valkuaisen avulla olen pystynyt vähän luopumaan hiilareista.

Jos hiilareita haluaa vähentää, ei silloin lisätä proteiinia, vaan rasvaa.

Minä siis yritän syödä sulamo.fi: suositusten mukaisesti. Rasvan määrä on myös ongelmallista. Syön sitä liian vähän.

Kun syön sen 1500 kaloria per pv, ja syönnomien mielihalujen mukaan, niinnse 1500 kaloria tulee hiilareista.

Kun yritän vähentää niitä ja lisätä proteiinia (kuten nyt olen vaihtanut aamumyslit siihen valkuaiseen), niin proteiinin ja hiilarin suhde alkaa olla ok, mutta rasvaa tulee edelleen liian vähän.

En tiedä, mistä sitä rasvaa pitäisi hankkia. Paistan ruona oliiviöljyssä.

En syö pähkinöitä, mantelia enkä avokadoa. En tykkää, enkä halua olla dieetillä, jonka ruoka on pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, voitaisko palata alkuperäiseen kysymykseen

Ap

Vierailija
24/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin nähdä noita ihan Prismassakin. En ostanut, koska tykkään keltuaisista.

Vierailija
25/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta valkuaisesta. Itse kartan keltuaista kolesterolin takia. Ja hajun..

Ap

Vierailija
26/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up