Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lasten isä vaatia alkekirjoittamaan sopimuksen, jossa lukee missä asumme viiden vuoden päästä?

Epätietoinen
24.05.2021 |

Erosimme lapsiemme isän kanssa ja olemme jo jonkin hetken eläneet erillään. Nyt eksä on muuttamassa ja haluaa tietää missä lapset 2v ja 1v tulevat käymään koulua viiden vuoden päästä. Olen kertonut hänelle asuinalueen mille toivoisin meidän muuttavan ja myös hän pitää alueesta. Molemmat olemme myös samaa mieltä siitä että lapsille on parasta että asumme samalla alueella tulevaisuudessa lasten koulun ja ystävien vuoksi. Mutta nyt eksä ei suostu allekirjoittamaan huoltajuussopimusta ellei siihen ole kirjattu mitä koulua pojat tulevat käymään tulevaisuudessa. Enhän mä voi millään tietää satavarmaksi tulenko saamaan asunnon juuri siltä alueelta (hyvin todennäköistä tosin). Itse en ole valmis allekirjoittamaan tällaista sopimusta vaikka toivonkin meidän päätyvän sinne asumaan. Mielipiteitä? Voiko tuollaista vaatia sopimukseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Vuosien päästä ei kukaan tiedä mikä tilanne elämässä ja maailmassa on.

Voi joutua työttömäksi, vaihtaa työpaikkaa jostakin syystä.

Voi mennä avo / avioliittoon toisen hlön kanssa.  Tai jopa sairastua vakavasti.

Myös omien vanhempien jotkut muuttavat asumaan lähemmäs heitä.

Myös lapset voivat itse haluta vaihtaa koulua tai paikkakuntaa. Jne, jne.

Aloitus on täyttä puppua ja täysiverinen trolli.

Näinkö lapset joissakin perheissä määrää, että pienet koululaiset sanoo mihin kouluun haluaa ja mille paikkakunnalle? :O

Vierailija
22/24 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota eksälle vaihtoehtoista sopimusta, jossa hän sitoutuu viiden vuoden päästä muuttamaan sille alueelle jossa sinä ja lapset asutte?

Ai ei onnistu? Yllätys... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit huoletta allekirjoittaa mokoman sopimuksen. Koska se on perustuslain vastainen, se on täysin mitätön.

Vierailija
24/24 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap voi olla noin ymmärtämätön. Taidattekin vain suunnitella porvooseen muuttoa.

Voihan se ex olla vaikka juristi. Kaikkea ne yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi