Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22099)
Vierailija kirjoitti:
Italialainen juorumedia tietää kertoa, että G parhaillaan pakkailee muuttaakseen Milanoon. Onkohan ihan tuulesta temmattu juttu? Sitten kissat ainakin lähtee mukaan.
epäilen kyllä sen todenperäisyyttä, taitaa kuitenkin sen kaikki parhaat ystävät olla Roomassa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaan tuntuu että Damiano on muuttunut hirveesti noin viimisen vuoden aikana - jatkuvasti lisää tatuointeja, hiusten jatkuva tyylin vaihdos (ilmeisesti eilen vetänyt taas sen platinablondin kaljuksi), tuo jatkuva sätkän poltto siis onhan se jo pitempään kai tuota marisätkää polttanut mutta nyt aina vaan avoimemmin.. alkaa epäilyttää että niitä viedään vähän liian lujaa joka paikkaan pitäis osata hetken rauhoittua
Hänestä on kadonnut ilo ja raikkaus ja pilke, tilalla on harmautta ja - valitettavasti - addiktin luiseva olemus. Ja se on ihan hirveän surullista.
Olin varma, että Damiano jos joku on niin fiksu ja kypsä, että kykenee väistelemään pahimpia rokkikliseitä ja -sudenkuoppia, mutta vähän huonolta näyttää nyt.
Minäkin ajattelin, että olisi rokkikliseiden yläpuolella., mutta nyt tuntuu olevan hällä väliä - mentaliteetti. Voi kun jäisivät tauolle ja pääsisivät hengähtämään.
No onhan niillä tässä kesällä vähemmän keikkoja ainoastaan juhannuksen aikoihin festarit Briteissä ja ne 5 stadion-keikkaa heinäkuussa Italiassa ja syyskuussa alkaa se kiertue mutta tuntuu ettei ne lomaile lainkaan vaan taas tehdään uutta musaa jne.
Näin tumbrl:ssa puhetta että Damianon bestis Leo olisi tykännyt instagramissa jostain postauksesta jossa pilkattiin Giorgiaa. Siis olen kyllä huomannut että ne ei ole ikinä oikein olleet mitenkään läheisiä mutta siinä postauksessa kumminkin pilkattiin sitä siitä että sitä petettiin.. anteeksi Leo mutta haluatko siis kertoa että paras ystäväsi on pettäjä?!!
Vierailija kirjoitti:
Näin tumbrl:ssa puhetta että Damianon bestis Leo olisi tykännyt instagramissa jostain postauksesta jossa pilkattiin Giorgiaa. Siis olen kyllä huomannut että ne ei ole ikinä oikein olleet mitenkään läheisiä mutta siinä postauksessa kumminkin pilkattiin sitä siitä että sitä petettiin.. anteeksi Leo mutta haluatko siis kertoa että paras ystäväsi on pettäjä?!!
Jos se on sama minkä itse näin, siinä pilkattiin sitä Giorgian ilmaisua "inklusiivinen", ja että oli oppinut sen jostain feministikirjasta uutena ilmaisuna pettämiselle. Voihan se olla, että se koko emme olleet monogamisia oli tahallinen veetuilu Damianolle. Mistä näistä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sama minkä itse näin, siinä pilkattiin sitä Giorgian ilmaisua "inklusiivinen", ja että oli oppinut sen jostain feministikirjasta uutena ilmaisuna pettämiselle. Voihan se olla, että se koko emme olleet monogamisia oli tahallinen veetuilu Damianolle. Mistä näistä tietää.
joo siitä tumbrl:ssa puhuttiin, no helpottavaa varmaan Damianolle että pääsi eroon tyttöystävästä josta sen ystävätkään ei tykkää.. (ja tää on sit sarkasmia)
Luulen että eroa ja kaikenlaista sen ympärillä puidaan vielä pitkään julkisuudessa, vaikka heidän molempien kannalta toivon että niin ei olisi. Toivon myös että väsyneen oloinen Damiano tosiaan pitäytyy puheissaan siitä että kovat päihteet eivät kiinnosta, ja toivottavasti myös vähenee tuo pilven kulutus jossain vaiheessa, silläkin kun on paljon negatiivisia vaikutuksia runsaasti käytettynä.
Minustakin myös Victoria on ainakin julkisuuskuvaltaan muuttunut (arkipersoonastahan emme tiedä mitään) enkä oikein pidä siitä mitä näen, ikään kuin hän yrittäisi kovasti olla jotenkin kliseisen cool biletyttö ja hakee itseään.
Kaiken kaikkiaan kiinnostukseni bändiin on laimentunut, kuuntelen lähinnä italiabiisejä ja vanhempaa tuotantoa, uusi ei niin iske. Olen aika ajoin kirjoitellut tänne, mutta nyt kun tuo 1000 sivun raja häämöttää, päätin ottaa sen merkkipylväänä johon on hyvä lopettaa.
Mukavia fanitushetkiä vielä mukana pysyville!
Ei voi tietää oliko Gio tykätty/ei tykätty Damianon kavereiden ja sukulaisten keskuudessa (paitsi ehkä Vicin ja Leon kohdalla). Ainakin päällisin puolin tuntui tulevan toimeen ainakin Damin veljen ja sen tyttöystävän kanssa sekä Thomaksen ja Lavinian ja muutamien muiden Damianon ystävien kanssa.
Mutta fandomissa huvittaa kyllä muutama asia esim. osa faneista jotka aiemmin väittivät tykkäävänsä Damianon tyttöystävästä ovat yhtäkkiä että joo se on Yoko Ono, käytti vaan hyväkseen ja siitä kertoo se että se ei kuulemma sure eroa ja jäi asumaan asuntoon ja vei kissatkin jne. Tai se suutelu-video josta ne vain syyttävät sitä kuvaajaa (ei Damianoa ja Martinaa jotka taatusti pitäis tajuta että niitä kuvataan, olis mennyt vessaan pussaileen) ja nyt sitten ihmettelevät miksi italian media kirjoittaa vaan siitä ja erosta. Eikö ne ennen ole seurannut julkkiksia ja miten niiden elämää seurataan mediassa?
No toivotaan että Berlusconin kuolema sais italian median jättämään ne rauhaan.
Tuo etteikö Giorgia sure voi olla totta tai sitten ei, itse veikkaan että kyllä suree. Eron myötä mielenkiinto häntä kohtaa varmasti laimenee pikkuhiljaa ja sen hän tietää itsekin. Luulen myös että hänellä ja kavereillaan on nyt vähän show päällä, pitää näyttää miten on menoa ja meininkiä ja kavereita ympärillä. Toki varmasti kaverit ihan aidosti haluaakin tukea, mutta silti ainakin mulle jää sellainen tunne että nyt pitää esiittää miten tämä ei (muka) haittaa yhtään ja hän on vahva nainen. Spekulaatiotahan tämäkin tietysti on, totuutta ei monikaan varmuudella tiedä.
Se että hän "jäi asumaan asuntoon" onkin sitten toinen asia. Monet italialaiset fanit ovat jo pitkään olleet tietävinään ettei Damiano ole koskaan oikeasti asunut tuossa asunnossa mitä G esittelee, vaan toisessa omassa asunnossa samassa talossa. On toki viettänyt paljon aikaa G:n luona, mutta tosiasiahan on se ettei siellä juurikaan Damianon tavaroita ole koskaan näkynyt. joten voi hyvin kuvitella että tuo on totta mitä sanovat, että Damiano ei ole siellä virallisesti koskaan asunut.
Mielenkiinnolla jään odottamaan seuraavia käänteitä tässä tarinassa. Lähinnä kiinnostaa se miten Damianon suhdekuviot kehittyvät; ottaako nyt kaiken ilon irti sinkuudesta vai onko sen Martinan kanssa kenties jotain jatkuvampaakin sutinaa. Nähtäväksi jää myös alkaako jossain vaiheessa jonkinlainen loanheitto ex-pariskunnan välillä. Damianosta ei sellaista usko, enkä välttämättä Giorgiastakaan, vaikka hänen epäilisin enemmän olevan sellaiseen taipuvainen, varsinkin jos alkaa paljonkin näkyä Damianon naisseikkailuja somessa ja muussa mediassa. Aika näyttää. Toivottavasti ei mene rumaksi.
Kyllä Giorgia varmaan suree tuo sen 'käytös' on mun mielestä aika tyypillistä että näytetään että kaikki hyvin ei mulla mitään hätää ja tuo sen juhliminen nyt viikonloppuna liittyi myös Rooman Prideen. Mä en kyllä usko tuon lian heittämiseen Giorgian taholta, koska se tietää että sillä on aika paljon faneja jotka on tullut Damianon myötä ja jos se heittäis likaa Damianon suuntaan se menettäis ne fanit heti. Ja tuskin Damianokaan mitään lokaa heittäis. Mutta joo seuraillaan.
Toki täytyy myöntää että on vähän tuo suurin into bändiin vähentynyt en kyllä tie miksi joka toisaalta on hyvä juttu ehdin tekemään muutakin kuin twitterissä ja ig:ssä stalkkaamaan lol. Siis musiikkia kuuntelen edelleen ja jatkossakin
Oh nyt bändillä on Discord-tili (en edes tiedä miten se toimii joten ei kiitos!) ja ne on 'palkannut' sen ylläpitäjäksi fan clubin - ihan oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Oh nyt bändillä on Discord-tili (en edes tiedä miten se toimii joten ei kiitos!) ja ne on 'palkannut' sen ylläpitäjäksi fan clubin - ihan oikeesti?
Minä en edes tiedä mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko joku tätä Discordia paremmin? Miten se toimii (pähkinänkuoressa)? Mulle ihan uusi sovellus. Ehkä Måneskinin takia voisin sen kuitenkin ladata. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko joku tätä Discordia paremmin? Miten se toimii (pähkinänkuoressa)? Mulle ihan uusi sovellus. Ehkä Måneskinin takia voisin sen kuitenkin ladata. 😅
ei hajuakaan miten se toimii mutta sinne kai ne laittaa jotain kuvia ym materiaalia mitä ei ne laita muihin appeihin tosin ihan sama koska kuitenkin ne päätyy muuallekin kuten twitteriin fanien laittamana. Sitten siellä on kai joku chat ja ainakin twitterissä fanit sanoo että se on ihan sekavaa.. joten en edes yritä oppia tuota.
Osallistun nyt vielä tähän keskusteluun Damianosta ja Giorgiasta - varmasti surevat, molemmat. Siinä luopuu kuitenkin niin paljosta, vaikka sitten vain odotuksista, kun suhde päättyy. Käytännön muutokset siihen päälle. Itse en oikein usko että heillä olisi ollut erilliset asunnot, jollei sitten loppuvaiheessa Damianolla ollut joku “oma yksiö” mihin vetäytyä. Nythän kaikesta päätelleen kuitenkin punkannut Victorian luona. Itse mietin kenen se asunto on, siis onko vuokrakämppä vai toisen/molempien omistuksessa. Siinä vaiheessa kun siihen muuttivat, G tuskin olisi voinut kallista asuntoa ostaa, D taas olisi. Tarkoitan nyt Rooman hintoja.
Minustakin se Giorgian “inklusiivisuus” oli hieman koomista, vai ymmärsikö joku oikeasti mitä sillä tarkoitettiin? En ole siis suurin faninsa, ja nimenomaan näistä usein hieman tekotaiteellisista sävyistä johtuen. G on jakanut niin paljon mielipiteitä noin yleensä persoonallaan, että voin kuvitella ettei välttämättä ole ollut Damianon lähipiirissäkään kaikkien suosikki. Sanotaan, ettei hän ainakaan vaikuta hirmuisen jalat maassa ihmiseltä, muttei siinäkään ole sinänsä mitään vikaa.
Tietäähän sen, että eron jälkeen eksälle haluaa näyttää, ettei paljon hetkauta. Damiano kai kuitenkin vielä Giorgiaa seuraa.
Coraline on niin kaunis laulu muun muassa siksi, että siinä luvataan tukea ja hyväksyä aina. Kuitenkin jotkut ongelmat ovat läsnä muulloinkin, kuin silloin kun niistä puhutaan kauniisti lauluissa. Sanon tämän ihmisenä, jonka kanssa on ko syystä ollut hyvin hankala elää, ja joskus toiselta loppuvat voimat. Tämä on niin spekulaatiota kuin olla ja voi, mutta uskon että se Damianon liikuttuminen laulua esittäessä on ollut osaltaan myös sen kokemuksen intensiviisydestä. Kaikki toivoo tarinoille onnellisia loppuja, mutta harvoin niitä näkee. Tiedostan, että kuulostan todella pessimistiselle.
Vierailija kirjoitti:
Osallistun nyt vielä tähän keskusteluun Damianosta ja Giorgiasta - varmasti surevat, molemmat. Siinä luopuu kuitenkin niin paljosta, vaikka sitten vain odotuksista, kun suhde päättyy. Käytännön muutokset siihen päälle. Itse en oikein usko että heillä olisi ollut erilliset asunnot, jollei sitten loppuvaiheessa Damianolla ollut joku “oma yksiö” mihin vetäytyä. Nythän kaikesta päätelleen kuitenkin punkannut Victorian luona. Itse mietin kenen se asunto on, siis onko vuokrakämppä vai toisen/molempien omistuksessa. Siinä vaiheessa kun siihen muuttivat, G tuskin olisi voinut kallista asuntoa ostaa, D taas olisi. Tarkoitan nyt Rooman hintoja.
Minustakin se Giorgian “inklusiivisuus” oli hieman koomista, vai ymmärsikö joku oikeasti mitä sillä tarkoitettiin? En ole siis suurin faninsa, ja nimenomaan näistä usein hieman tekotaiteellisista sävyistä johtuen. G on jakanut niin paljon mielipiteitä noin yleensä persoonallaan, että voin kuvitella ettei välttämättä ole ollut Damianon lähipiirissäkään kaikkien suosikki. Sanotaan, ettei hän ainakaan vaikuta hirmuisen jalat maassa ihmiseltä, muttei siinäkään ole sinänsä mitään vikaa.
Onko tuo faktaa että on punkannut Vicin luona? Mistä olet sen lukenut? Musta on tosi kiva jos/kun Damianon ja Victorian välit varmaankin taas lämpenevät, siis ihan ystävinä (vaikka myönnän että jollain fanfic-tasolla pidän myös Damoria-ajatuksesta, mutta en ole niinkään varma että se olisi käytännössä hyvä idea ainakaan bändin kannalta). Jotenkin on tuntunut siltä että Damiano on tietoisesti pitänyt viime vuosina hieman etäisyyttä Viciin, varmasti juuri Giorgian takia, mutta tämä on viime aikoina mielestäni muuttunut ja nyt vaikuttavat taas läheisiltä, mikä on tosi kivaa. Ihanaa jos Vic pitää huolta Damianosta nyt kun on varmasti hieman raskas jakso hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo faktaa että on punkannut Vicin luona? Mistä olet sen lukenut? Musta on tosi kiva jos/kun Damianon ja Victorian välit varmaankin taas lämpenevät, siis ihan ystävinä (vaikka myönnän että jollain fanfic-tasolla pidän myös Damoria-ajatuksesta, mutta en ole niinkään varma että se olisi käytännössä hyvä idea ainakaan bändin kannalta). Jotenkin on tuntunut siltä että Damiano on tietoisesti pitänyt viime vuosina hieman etäisyyttä Viciin, varmasti juuri Giorgian takia, mutta tämä on viime aikoina mielestäni muuttunut ja nyt vaikuttavat taas läheisiltä, mikä on tosi kivaa. Ihanaa jos Vic pitää huolta Damianosta nyt kun on varmasti hieman raskas jakso hänellä.
Victoria taitaa olla ainakin erään haastattelun mukaan lähes täysin naisiin päin, siinä tuskin siis kummempaa, mutta samaa mieltä - niiden ystävyys vaikutti/vaikuttaa niin aidolta. Damiano kohteli sitä melkein ikävän etäästi hetken. Luin jostain, että ne hissikuvat ja videot olisivat yhteneväisiä Victorian kämpän kanssa, kuvien kera. Varmasti se onkin rientänyt apuun.
Minäkin seuraan ihan mielenkiinnolla, mitä tapahtuu - Damianon sinkkuelämää, sitäkin mitä Giorgia tekee seuraavaksi, kun julkinen kiinnostus hiipuu. En kuitenkaan usko että alkavat mitään julkista sotaa pitämään, päinvastoin.
Italialainen juorumedia tietää kertoa, että G parhaillaan pakkailee muuttaakseen Milanoon. Onkohan ihan tuulesta temmattu juttu? Sitten kissat ainakin lähtee mukaan.