Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22099)
Sori, mutta tuo G:n lausunto on todella epäuskottava. Twitterissä se on myös jostain syystä käsitetty niin, että he erosivat yhteisestä päätöksestä, muttei siinä sellaista väitetä. Päinvastoin, siitä paistaa se että D lähti, ja G pyysi ainostaan aikaa ennen uutista, ja on suuttunut *pelkästään* siitä.
Ne ensimmäisen kappaleen sanat menevät suurin piirtein niin, ettei hän pidä ekslusiivisuutta arvona, mutta sen sijaan inklusiivisuus on sellainen, eli tämän voisi käsittää englannin kielisellä sanonnalla the more the merrier. Siis onko tämä jonkun mielestä nyt oikeasti linjassa niiden arvojen ja mielipiteiden kanssa, mitä kumpikaan on aiemmin jotenkin tuonut esille? D varsinkin on vaikuttanut suorastaan konservatiiviselta tässä suhteessa. Ja jos tämä on heille yhteinen arvo, eli elämässä tärkeä ohjaava asia, mikseivät he ole siitä koskaan avoimemmin puhuneet? Eihän moraalisen tuominnan pelko ole heitä muissa asioissa estänyt. Päinvastoin, G on itse määritellyt itsensä aktivisistiksi, muun muassa. Blaah. En usko.
Tällaistakin täällä jutellaan nyt? Onpa sydäntäsärkevän ikävää. Olisiko Damianokin ollut mustasukkainen Giorgian kierrellessä reppu selässä maailmalla porukassa, jossa oli ainakin pari komeaa miestä?
Nyt sen Trasteveren julkaisua odotellessa. "I will cancel your name from each one of my songs..."
Vierailija kirjoitti:
Tällaistakin täällä jutellaan nyt? Onpa sydäntäsärkevän ikävää. Olisiko Damianokin ollut mustasukkainen Giorgian kierrellessä reppu selässä maailmalla porukassa, jossa oli ainakin pari komeaa miestä?
On varmasti ollut, mutta se tuskin on eron syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsuminen päihteisiin voi olla yksi iso syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsuminen päihteisiin voi olla yksi iso syy.
No voihan se olla, että se korjaantuu nyt.
Ehkä vapaa suhde on ollut enemmän sellainen, että "yhteisestä korista ei syödä" eli jos on jotain satunnaisia juttuja ollut, niitä ei tehdä yhteisten ystävien ja tuttavapiirin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vapaa suhde on ollut enemmän sellainen, että "yhteisestä korista ei syödä" eli jos on jotain satunnaisia juttuja ollut, niitä ei tehdä yhteisten ystävien ja tuttavapiirin kanssa.
No sitten nämä arvo-lausunnot ovat vielä erikoisempia. Hlökoht uskon että heillä on ollut jotain kolmen kimppoja toisen naisen kanssa, G on kertonut olevansa biseksuaali - muttei se lupa ole koskaan mihinkään ns suhteen ulkopuoliseen toimintaan yltänyt. Sitäkin oudompaa lähteä nyt avautumaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, eikä ole koskaan kenenkään tiedon mukaan D ole koskaan niin käyttäytynyt- ja sehän olisi aivan varmasti raportoitu.
Joka tapauksessa niiden suhteen kuva, tai siitä annettu kuva, on muuttunut aika radikaalisti päivässä.
Hah! Tämä Maneskin mies luulee olevansa Zlatan!
On se romahtanut maalle :( anime tatuoinnit ja punaisen tukka ja mystisiä kuvia
Rauhoitu nyt Damiano! Et tarvitse enemmän huomiota, olet jo voittanut Euroviisut! Muista, sinä olet paljon parempi kuin Loreen!
Mietin että olisiko Giorgia ikinä sanonut tuota avoin suhde-juttua (jota en välttämättä täysin usko) jos ne olisivat päässeet itse kertomaan erosta silloin kun oli tarkoitus? Damiano mokasi aika pahasti koska tuo ero olisi varmaan ollut siistimpi..
Täytyy myöntää että vähän mun silmissä Damianon maine mureni joka toki on mun oma vika kun olen uskonut siihen kuvaan jonka ovat antaneet. En mä silti bändin kuuntelemista jätä ja meen varmaan joskus keikalle jos tänne tulevat
Vierailija kirjoitti:
Mietin että olisiko Giorgia ikinä sanonut tuota avoin suhde-juttua (jota en välttämättä täysin usko) jos ne olisivat päässeet itse kertomaan erosta silloin kun oli tarkoitus? Damiano mokasi aika pahasti koska tuo ero olisi varmaan ollut siistimpi..
Täytyy myöntää että vähän mun silmissä Damianon maine mureni joka toki on mun oma vika kun olen uskonut siihen kuvaan jonka ovat antaneet. En mä silti bändin kuuntelemista jätä ja meen varmaan joskus keikalle jos tänne tulevat
Tuskin olisi, kuulostaa aika reaktiiviselta tähän tilanteeseen. Älä ole Damianoon turhan pettynyt, me tiedetään kuitenkin niin vähän, ja näin hieman vanhemman ihmisen näkökulmasta tuo on kuitenkin suht lievä 'rike'. Hyvin typerä olin itsekin ko iässä.
Onpa surullisia uutisia. Mitähän on oikeasti tapahtunut. Ehkä mahdolliseen silloin tällöin harvakseltaan avoimeen suhteeseen on kuulunut sellainen sääntö, ettei sen saa näkyä muille avoimesti.
Tutun kanssa hempeily voi sekin olla loukkaavaa. Vieläpä Victorian ystävän kanssa. Kas kun ei Victorian pikkusiskon.
Kuinka pitkään Giorgia Federippinsä kanssa teki jotakin tositv-ohjelmaa Aasiassa reppuretkeillen? Olihan D ja G pitkään erossa eri puolin maailmaa. Entä jos Giorgialla on ollut jotakin romanttista omalla reissullaan? Vaikuttaa siltä kuin Damianolla olisi riistaytymässä päihteiden käyttö ja vähän muutkin asiat käsistä. Mitä tästä vielä seuraakaan.
Voisi kuvitella, ettei Giorgia siedä päihdehuuruista sekoilua omien elämänkokemustensakaan takia.
Vierailija kirjoitti:
Damiano on jo pitempään näyttänyt voivan huonosti, väsynyt, iloton ja harmaa ja sätkää kuluu. Tuo pussailukin näytti enemmän väsyneeltä kuin intohimoiselta.
Jospa Dami onkin gay... Mun homotutka piippasi jo Euroviisuissa.
Mun tutka taas on ilmoittanut alusta asti, että naisista pitää hän. Sen näkee katseista, silmistä ja kaikesta.
Stoorien perusteella on kissoja ikävä. Povero Damiano!
Vierailija kirjoitti:
Nyt sen Trasteveren julkaisua odotellessa. "I will cancel your name from each one of my songs..."
Mikä tämä Trastevere-juttu on? Sori en ole seurannut keskustelua tarpeeksi tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Trastevere-juttu on? Sori en ole seurannut keskustelua tarpeeksi tarkkaan.
demo biisi jonka lauloivat vuosi sitten Rooman keikalla (Circo Massimo) mutta se biisi on kai tehty muutama vuosi sitten että ei nyt välttämättä liity Giorgiaan, mutta taatusti kaikki uudet biisit mitkä ilmestyy niin fanit tulee tarkkaan lukemaan niitä sanoja lol jo nyt oon nähnyt twitterissä keskusteluja kuinka Rush albumin biisien sanat saa nyt uuden merkitykse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano on jo pitempään näyttänyt voivan huonosti, väsynyt, iloton ja harmaa ja sätkää kuluu. Tuo pussailukin näytti enemmän väsyneeltä kuin intohimoiselta.
Jospa Dami onkin gay... Mun homotutka piippasi jo Euroviisuissa.
Mun tutka taas on ilmoittanut alusta asti, että naisista pitää hän. Sen näkee katseista, silmistä ja kaikesta.
Pettämätöntä logiikkaa: mies eroaa pitkäaikaisesta tyttöystävästään ja sitten imuttelee videolla toisen naisen kanssa = mies on varmaankin gay?
Parempi se olisi kummallekin jos eivät tuon enempää kommentoisi tuota eroa vaikka lehdet taatusti sitä yrittävät tonkia ja tietysti osa faneista.
Mä en oikein henkilökohtaisesti usko tuota että olisivat olleet avoimessa suhteessa jäi enemmänkin kuva että yritti pelastaa kasvot ja Damianon maineen mutta joo en tiedä oliko tuo julkitulo hyväksi niille vai ei. Toki fanit twitterissä tietenkin uskoivat tuon (ainakin julkisesti) koska eivät halunneet Damianon julkikuvaan kuprua - tosin vaikuttaako se mitenkään rokkarin imagoon?
No koska olen utelias niin seuraan mielenkiinnolla oliko tuo pusuttelu Martinan kanssa vain joku kännisekoilu vai jotakin vakavampaa