Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Tai ehkä se eka aika onkin oikea (01.40) hehe ainakin bändi väittää niin...
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1665067320375496707
Vierailija kirjoitti:
vähän juoruilua eli onkohan tuo Luna (IG lunapassoss) Vicin uusi tyttöystävä? Tuntuvat viettävän paljon aikaa yhdessä
Samaan kiinnitin huomiota.
16 biisiä kiertue-setistä esittivät joten ei mitään uutta biisiä - Damiano esitti välillä espanjankielentaitoaan:)
täältä löytyy biisit jos haluaa nähdä ne
Eilinen festarikeikka kokonaan:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähän juoruilua eli onkohan tuo Luna (IG lunapassoss) Vicin uusi tyttöystävä? Tuntuvat viettävän paljon aikaa yhdessä
Samaan kiinnitin huomiota.
ilmeisesti niistä on nyt paparazzikuvia uimassa ja imuttelemassa kiihkeästi.. en ole niitä kuvia nähnyt mutta näin twitterissä 'keskustelua' siitä.
Mä taas törmäsin huhuun että Damiano ja Giorgia olisivat eronneet. Onko kukaan muu nähnyt mitään tämän suuntaista jossain? Voi toki olla että on taas jotkut Giorgia-vihaajat asialla.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas törmäsin huhuun että Damiano ja Giorgia olisivat eronneet. Onko kukaan muu nähnyt mitään tämän suuntaista jossain? Voi toki olla että on taas jotkut Giorgia-vihaajat asialla.
ehkä johtuu noi jutut tuosta että Damiano on Roomassa mutta nuo sen insta-tarinat ei kyllä ole niiden kämpästä vaan jostain muualta ja että Gion eilisistä ja tämän päiväisistä ig-postauksista niiden eteisestä hyllystä on hävinnyt Damianon tai oikeastaan Måneskin jutut yksi taulu? ja ne palkinnot. Mutta tuntuisi aika nopealta toiminnalta koska vielä viikko sitten postailivat yhdessä tai oikeastaan Gio laittoi sen tarinan autosta ja Damiano laittoi sen tarinan Gion meikkimainoksesta. Toki noihin voi olla ihan luonnollinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä johtuu noi jutut tuosta että Damiano on Roomassa mutta nuo sen insta-tarinat ei kyllä ole niiden kämpästä vaan jostain muualta ja että Gion eilisistä ja tämän päiväisistä ig-postauksista niiden eteisestä hyllystä on hävinnyt Damianon tai oikeastaan Måneskin jutut yksi taulu? ja ne palkinnot. Mutta tuntuisi aika nopealta toiminnalta koska vielä viikko sitten postailivat yhdessä tai oikeastaan Gio laittoi sen tarinan autosta ja Damiano laittoi sen tarinan Gion meikkimainoksesta. Toki noihin voi olla ihan luonnollinen syy.
Huomasin kanssa nuo puuttuvat esineet Giorgian jutuissa mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun ne muuttelee niiden paikkoja. No jos ovat eronneet niin kaipa se pian selviää sillä juorut saavuttavat myös toimittajat jotka aina löytävät tarinat fanien some-kirjoituksista. Nyt Damiano on näköjään Vicin ja sen sikon ja kaverin kanssa viettämässä aikaa..
Kävin twitterissä katsomassa eräitä tilejä siellä ainakin juhlitaan - säälittävää että ihmiset juhlivat toisten eroja jos se nyt on totta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin twitterissä katsomassa eräitä tilejä siellä ainakin juhlitaan - säälittävää että ihmiset juhlivat toisten eroja jos se nyt on totta.
Mitkä nuo Twitter-tilit ovat, joita luit? Mä en varmaan osaa etsiä sieltä kunnolla, kun en siellä juurikaan ole törmännyt näihin anti-Giorgia tyyppeihin. IG:ssä kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nuo Twitter-tilit ovat, joita luit? Mä en varmaan osaa etsiä sieltä kunnolla, kun en siellä juurikaan ole törmännyt näihin anti-Giorgia tyyppeihin. IG:ssä kylläkin.
en nyt niitä kaikkia nimiä ulkoamuista mutta damoria-shippereitä etujoukoissa nimimerkki -lurchbirch mm. Damiano on sen somessa estänyt
instassa sen italy_maneskin tai jotain on videota eiliseltä jossa Damiano pussailee aika kiihkeästi sen Martinan, Vicin kaverin kanssa
Vierailija kirjoitti:
instassa sen italy_maneskin tai jotain on videota eiliseltä jossa Damiano pussailee aika kiihkeästi sen Martinan, Vicin kaverin kanssa
twitter kuhisee.. osa tietenkin puolustaa Damianoa kaikessa ja sitä ei saa kuulemma syyllistää jne. Osa vihjailee että se ois jatkunut pitempään?
osa faneista ei tiedä mitä ajatella. Mutta mun täytyy sanoa että olen kyllä tosi pettynyt Damianoon jos se on pettänyt tyttöystäväänsä ja seuraaminen jää kyllä vähemmälle
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, en olis uskonut! Onko se siis se sama, joka matkustaa aina Vicin mukana, mikä se insta onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
twitter kuhisee.. osa tietenkin puolustaa Damianoa kaikessa ja sitä ei saa kuulemma syyllistää jne. Osa vihjailee että se ois jatkunut pitempään?
osa faneista ei tiedä mitä ajatella. Mutta mun täytyy sanoa että olen kyllä tosi pettynyt Damianoon jos se on pettänyt tyttöystäväänsä ja seuraaminen jää kyllä vähemmälle
Olihan ne varmaan ainakin jo nyt eronneet, Damiano ja Giorgia siis. Kaikki ne rakkauslaulut...
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi, olisko tosiaan niin että on eronnut Giorgiasta?! 😳 Jos olis pettämässä, niin tuskin nyt noin avoimesti imuttelisi toisen kanssa kaiken kansan nähden. Hm, en oikein osaa päättää mitä mieltä olen tästä käänteestä. En ole koskaan oikein tykännyt Giorgiasta, mutta että Vicin kaveri... Hm, täytyy sulatella tätä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi, olisko tosiaan niin että on eronnut Giorgiasta?! 😳 Jos olis pettämässä, niin tuskin nyt noin avoimesti imuttelisi toisen kanssa kaiken kansan nähden. Hm, en oikein osaa päättää mitä mieltä olen tästä käänteestä. En ole koskaan oikein tykännyt Giorgiasta, mutta että Vicin kaveri... Hm, täytyy sulatella tätä. 😄
Mun mielestä on varmaan eronneet, ne videot jostain muualta kuin kotoa, ja se fakta että se ylipäätään hengaa noiden kanssa, eikä Giorgian. Tuskinpa ne siitä erosta lausuntoja antaa, onhan tuo jopa voinut olla jotain lohtutoimintaa. Tai sitten jotain muuta! Juu, tulipas yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on varmaan eronneet, ne videot jostain muualta kuin kotoa, ja se fakta että se ylipäätään hengaa noiden kanssa, eikä Giorgian. Tuskinpa ne siitä erosta lausuntoja antaa, onhan tuo jopa voinut olla jotain lohtutoimintaa. Tai sitten jotain muuta! Juu, tulipas yllätyksenä.
juu Damiano ainakin äsken laittoi instaan tarinaa italiaksi missä pahoitteli tuota videota ja että asia tuli noin esiin mutta ovat kuulemma eronneet Giorgian kanssa muutama päivä sitten (tosin ihmettelen mikä sen aiheutti kun viimeviikolla olivat vielä niin yhdessä) ja toivoi että se ei vahingoita Gion mainetta (mikä musta oli vähän outo kommentti) mutta en tiedä mitä ajatella jos on tuon Martinan kanssa nyt koska on Vicin kaveri ja aina ollut niiden mukana joka paikassa.
Täytyy sanoa oli eron syy mikä vaan säälin Giota koska se tulee kuitenkin edelleen saamaan paskaa niskaansa noilta samoilta tyypeiltä kuin ennenkin (jättäisivät sen nyt rauhaan) ja ärsyttää jotenkin kuinka fanit twitterissä hehkuttaa tätä päivää vapauden päivänä??
Ja nyt Damiano todellakin antoi lausunnon, että ovat eronneet joitain päiviä sitten!
siis ilmeisesti tuo live striimi ei ole live lol eli Måneskinin esiityminen striimataan klo 2.20 alkaen suomen aikaan - linkit on nuo mitkä tuossa twiitissä on. No mä taidan luottaa että joku nauhoittaa nuo