Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
uusi kiertue vlog - tää oli hauska vaikkakin keskitty enimmäkseen Viciin ja Thomakseen. Voisko joku varastaa Vicin kännykän ja vuotaa julkisuuteen ne kaikki biisi demot jotka sillä on siellä..
Vierailija kirjoitti:
uusi kiertue vlog - tää oli hauska vaikkakin keskitty enimmäkseen Viciin ja Thomakseen. Voisko joku varastaa Vicin kännykän ja vuotaa julkisuuteen ne kaikki biisi demot jotka sillä on siellä..
Ei ehkä ihme että ne 'joutui' muuttamaan sanoja IWBYS:ssa eli alkuperäisessä on kohta ' if i hear you say stop i will do it faster'
Tähdet tähdet -ohjelmassa tosiaan kuultiin Måneskinia. Oli tainnut Konsta Hietanen katsella vähän muitakin Damianon esiintymisiä inspiraatioksi, kun lavalle oli tuo tankokin eksynyt. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tähdet tähdet -ohjelmassa tosiaan kuultiin Måneskinia. Oli tainnut Konsta Hietanen katsella vähän muitakin Damianon esiintymisiä inspiraatioksi, kun lavalle oli tuo tankokin eksynyt. 😄
jep.. ihan hyvä oli mut vähän häiritsi tuo italian lausuminen (ja juu en itse osaa yhtään)
Thomas ollut studiossa Bring Me The Horizonin jäsenen kanssa ja siinä kuvassa vihjataan yhteistyötä .. mielenkiintoista että ne on ollut studiossa ympäri maailmaa ihan eri tyyppien kanssa.
tämmönen laitettu youtubeen euroviisuista 2021 miten Zitti e buenia kuvattiin silloin
Vierailija kirjoitti:
Thomas ollut studiossa Bring Me The Horizonin jäsenen kanssa ja siinä kuvassa vihjataan yhteistyötä .. mielenkiintoista että ne on ollut studiossa ympäri maailmaa ihan eri tyyppien kanssa.
Dan Lancaster on muuten miksannut myös Blind Channelin viimeisimmän albumin! Mielelläni kyllä kuulisin Måneskinin ja BMTH:n yhteisbiisin :)
Vierailija kirjoitti:
Damiano:)
https://8iunie.tumblr.com/post/715847276573212672/via-damianos-instagra…
Damianolla taitaa olla ...öhöm... kevättä rinnassa.
T. Patonkiosaston tytöt
Voi apua, mikä kuva! Kyllä kelpais... 🤤🥵😍
Mä avasin instan ja kuvittelin Damianon laittavan jotain synttäri-onnittelua Vicille mutta ei... no tää oli kyllä parempi. Damianolla on muuten tuossa toisessa kädessä (siinä missä sillä ei ole puhelinta) joku uusi tatuointi kanssa, fanit huomas keikkavideoissa Sveitsistä sen joten mä odottelen että se esittelis sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano:)
https://8iunie.tumblr.com/post/715847276573212672/via-damianos-instagra…
Damianolla taitaa olla ...öhöm... kevättä rinnassa.
T. Patonkiosaston tytöt
Tää oli nyt se paidaton ja housuton kuva mitä vajaa pari vuotta sitten manifestoitiin. Kiitos universumi.
haha tänään keikalla Vic sai kakusta naamaan mut myös Damiano
aika kreisiä touhua eilen keikalla, toivottovasti nää housut oli puhtaat lol
https://twitter.com/PortalDamiano/status/1652104722201944066?cxt=HHwWhI…
okei Damianmolla taitaa olla joku tatuointi addiktio eli eilen Köpiksessä ollut taas ottamassa tatuointeja - nää on jotain anime-juttuja taas catgirl tai joku sinnepäin. Siis toki hänen oma asiansa ja tykkään kyllä sen toisista tatuoinneista mutta näissä ei ole mitään yhteneväisyyttä ja sen kropan etupuoli näyttä liian sekavalta mun makuun
Joo, mäkään en oikein osaa arvostaa tuota tatuointisekamelskaa (tai itse asiassa muutenkaan tatskoja). Eikö voisi jo riittää...!?
Asiasta toiseen, onko täällä Tallinnan keikalle lähtijöitä? Onko kokemusta Saku Suurhallista (vai onko se vaihtanut nimeä?)? Miten sinne kannattaa mennä, entä pääseekö illalla hyvin takaisin keskustaan julkisilla? Kuinka paljon ennen keikan alkamista aiotte olla paikalla? Mulla on numeroitu paikka, joten ihan kauhean paljon aikaisemmin ei kai tarvitse mennä sinne jonottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkään en oikein osaa arvostaa tuota tatuointisekamelskaa (tai itse asiassa muutenkaan tatskoja). Eikö voisi jo riittää...!?
Asiasta toiseen, onko täällä Tallinnan keikalle lähtijöitä? Onko kokemusta Saku Suurhallista (vai onko se vaihtanut nimeä?)? Miten sinne kannattaa mennä, entä pääseekö illalla hyvin takaisin keskustaan julkisilla? Kuinka paljon ennen keikan alkamista aiotte olla paikalla? Mulla on numeroitu paikka, joten ihan kauhean paljon aikaisemmin ei kai tarvitse mennä sinne jonottamaan?
en ole valitettavasti menossa eikä kokemusta just Tallinnan keikkapaikasta mutta jos sulla on numeroitu paikka niin ei niin kauheen ajoissa tarvi mennä ne areenakeikat joissa olen ollut numeroidulla paikalla niin oon mennyt about 2 - 3 tuntia ennen keikan alkua riippuen olenko halunnut mennä ostamaan jotain fanikamaa jne.
videoista Kööpenhaminassa näyttää että ovat hyvin loppujen lopuksi myyneet kyseisen keikan vaikka fanit vielä talvella olivat huolissaan myymättömistä lipuista
siis tästä kuvasta näkee että se on ottanut ainakin 3 anime tyttö/cat/pupu-hahmoa
https://twitter.com/evanschalamet/status/1653480170349576208
Kiitos mielenkiinnosta, vaikka se vähän oudolta kuulostaakin, kun fanitukseni on kiireiden takia ollut aivan paitsiossa jo kuukausien ajan. En edes muista, milloin olisin ennen tätä päivää edellisen kerran ketjuun kirjoittanut, ehkä joulun aikoihin?
-ap