Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
19021/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pid,mutta italiaksi olisi vielä parempi. Vaatii aikaa tottua balladiin englanniksi.

Vierailija
19022/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pid,mutta italiaksi olisi vielä parempi. Vaatii aikaa tottua balladiin englanniksi.

juu vähän sama, Damiano itse sanoi eilen että hermostuttaa esittää se ekaa kertaa ksoka heidän eka balladi englanniksi. Tässä live versio

ja tässä spotifyissa oleva selitys biisiin

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1578180842232614912

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19023/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettava ja todella mieleenjäävä! Mahtavaa, että julkaisevat välillä tällaista melankolisempaakin uutta tuotantoa.

-ap

Vierailija
19024/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuo Thomaksen kitara soolo oli tutun oloinen, no on esittänyt sitä jo joillakin keikoilla mm. Circossa

https://twitter.com/maneskam/status/1578165885994688512

Vierailija
19025/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianolla on muuten toinen kissa tatuointi nyt toisella puolella. 

https://twitter.com/ficklewhores/status/1578131776718995482

Vierailija
19026/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoa uusi kappale yhtään mutta en muutenkaan ole niin suuri balladien ystävä. Huomaa kyllä, että ovat tehneet yhteistyötä isojen tuottajanimien kanssa.

Kitarasoolo on biisin paras kohta, yllättävän särmikäs ja erottaa kappaleen muista popbiiseistä.

Toivon silti kappaleelle hyvää menestystä listoilla ja voisin hyvin kuulla tämän nousevan viraaliksi :)

Vierailija
19027/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän biisin tuottajiksi on merkattu vain Måneskin ja Fabrizio Ferraguzzo, toki ovat voineet saada siihen vaikutteita muilta. 

Vierailija
19028/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan vielä lämmennyt ja on kahtiajakoiset fiilikset siitä, että Thomas siirsi Le Parole Lontanen soolon tähän. Rakastan sitä pitkää liveversiota ja on harmi jos tuo kohta jää siitä pois jatkossa.

Ehkä joku hyvä liveversio tästä sinkusta muuttaa mieleni.

Vierailija
19029/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä tykkään tosi paljon tästä uudesta biisistä. Aivan ihana! 😍💗 Jotenkin tosi surullinen biisi, mietin mikä inspiroi kirjoittamaan tällaisen tekstin. Joka tapauksessa tämä todellakin osui ja upposi muhun ja tämä biisi tulee soimaan repeatilla sekä omassa päässäni että Spotifyssa pitkään. Toivottavasti menestyy. Uskoisin että siihen on kaikki mahdollisuudet.

Vierailija
19030/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jää vähän valju fiilis, koska jotenkin odotan heiltä enemmän. On ok, mutta sanat on liian yksinkertaiset ja geneeriset verrattuna italiankielisiin lyriikoihin. Se jokin puuttuu. 

Vierailija
19031/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianolla on muuten toinen kissa tatuointi nyt toisella puolella. 

https://twitter.com/ficklewhores/status/1578131776718995482

Omapa on kroppansa ja Damianohan tunnetusti tykkää tatuoinneista (toisin kuin minä), mutta oliko tuollainen nyt pakko taas ottaa...?! Muutamat Damianon tatskat ovat ihan hienoja jopa mun mielestä, mutta noista vatsanpuoleisista kissatatskoista en tykkää yhtään. 😑

Vierailija
19032/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jää vähän valju fiilis, koska jotenkin odotan heiltä enemmän. On ok, mutta sanat on liian yksinkertaiset ja geneeriset verrattuna italiankielisiin lyriikoihin. Se jokin puuttuu. 

Itse melodia ja musikaalliset suoritukset (sekä soittimet että laulu) ovat mielestäni mahtavia ja itse en aina edes keskity biiseissä sanoihin ainakaan alkuvaiheessa, joten mua tekstin "yksinkertaisuus" ei häiritse. Täytyy muistaa että englanti ei ole heidän äidinkielensä, joten ei voi odottaakaan yhtä syvällisiä sanoituksia englanniksi kuin italiaksi. Ei heidän muutkaan englanninkieliset biisitekstit kovin monimutkaisia ole, juurikin yllämainitusta syystä.

Vierailija
19033/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse melodia ja musikaalliset suoritukset (sekä soittimet että laulu) ovat mielestäni mahtavia ja itse en aina edes keskity biiseissä sanoihin ainakaan alkuvaiheessa, joten mua tekstin "yksinkertaisuus" ei häiritse. Täytyy muistaa että englanti ei ole heidän äidinkielensä, joten ei voi odottaakaan yhtä syvällisiä sanoituksia englanniksi kuin italiaksi. Ei heidän muutkaan englanninkieliset biisitekstit kovin monimutkaisia ole, juurikin yllämainitusta syystä.

Mulle sanat on tärkeitä. En tietenkään odotakaan että teksti olisi samalla tasolla, mutta se harmittaa koska ne lyriikat on parhaillaan niin hienoja. Englanniksi vastaavia saadaan odottaa varmasti vuosia. Yksi syy miksi toivon italiankielistä musiikkia. Tykkään siis biisistä kuitenkin. 

Vierailija
19034/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, mä tykkään tosi paljon tästä uudesta biisistä. Aivan ihana! 😍💗 Jotenkin tosi surullinen biisi, mietin mikä inspiroi kirjoittamaan tällaisen tekstin. Joka tapauksessa tämä todellakin osui ja upposi muhun ja tämä biisi tulee soimaan repeatilla sekä omassa päässäni että Spotifyssa pitkään. Toivottavasti menestyy. Uskoisin että siihen on kaikki mahdollisuudet.

Spotifyissa oli joku pieni haastattelu missä puhuvat biisistä, fan club laittoi sen someensa. Ei ne siinä tarkastu kuvannut biisin taustaa mutta jotain

Vierailija
19035/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifyissa oli joku pieni haastattelu missä puhuvat biisistä, fan club laittoi sen someensa. Ei ne siinä tarkastu kuvannut biisin taustaa mutta jotain

Itseasiassa jutun alussa jota en ensin kuullut Damiano sanoo että kun hän kirjoitti biisiä Losissa hänellä oli vaikea vaihe (tai jotain) ja kaipasi rakkaita ihmisiä kotona.

Vierailija
19036/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sille Trastevere- laululle tapahtui. Tykkäsin enemmän, mutta sen lyriikoista taidettiin heti tehdä vaikka minkälaisia johtopäätöksiä.

Vierailija
19037/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sille Trastevere- laululle tapahtui. Tykkäsin enemmän, mutta sen lyriikoista taidettiin heti tehdä vaikka minkälaisia johtopäätöksiä.

ehkä se tulee levylle? tai ainakin toivon niin

Vierailija
19038/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria sanoi eilen italialaisen tv-aseman haastattelussa että tämän sinkun jälkeen tulee albumi eli ehkä tammi-helmikuussa koska silloin niillä on tauko ennen Euroopan kiertuetta ja vaikka menisivät siinä välissä sinne Ausseihin mitä lupasivat niin ehtivät hyvin.

Vierailija
19039/22098 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän kuuntelen tota biisiä niin sitä enemmän siitä tykkään. Kerrangille Damiano sanoi että se on hänelle hyvin henkilökohtainen biisi mutta uskoo että monet pystyy samaistumaan siihen biisin eri tavoin.

Damiano sanoi että hänellä oli kirjoittaessa Losissa ns. vaikeaa aikaa ja olihan se vähän 'vaisumpi' siellä kuin muut bändiläiset (tai ehkä siitä vaan näkee sen helpommin), taisi viettää aikaa paljon yksin kun muut kävi bilettämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme