Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22138)

Vierailija
1081/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuisiko tikkari?

Vierailija
1082/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vanhan näköinen! Eikä ole edes komea!

https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1200,h_800,f_auto,fl_lossy,q_…

No sittenhän moni suomalainenkin mies voi olla tyytyväinen, kun on Justin Bieber-fanitukset ohi, eikä tartte ylimääräisiä hormonejakaan hankkia kuntosaleilun tueksi. Ilman meikkiä kyllä kelpaa, paremminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On harvinaisen yksilö kyllä. Mun ihailu kohdistuisi häneen sukupuolesta riippumatta, mutta onneksi ei ole nainen. Olisi karmeaa kun täydellisyyteen lyötäisiin täytettä huuliin ja silikonitissiä minkä jotkut naiset typeryyttään tekevät.

Olkaa aitoja ja sinut itsenne kanssa, pussatkaa ketä haluatte ja olkaa omia itsejänne. Siitä se karisma syntyy.

Eihän täällä pelkästä ulkonäöstä ole kysymys. Kun Italian laulun kuuli ilman kuvaa, kiinostus jo heräsi. Miehekäs lavaliikehditä kyykkyineen, miehekkyys ilmeissä ja olemuksessa, niska miehekäs. kaikkea tällaista. Ei tartte olla 200 merinen, eikä ylibodattu, eikä kyllä meikattu tai lastonkaan, että naiset huomaa. Siinä lohdutusta kaikille miehille. Urheilullisuus ja ystävällisyys sekä fiksuus on plussaa, jaa pieni laittautuminen, , joska koostuu hiusten pesusta, kampauksesta, puhtaista fiksuista vaattiesta.

Vierailija
1084/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mäneskin ei soi Suomen radiokanavilla??

Vierailija
1085/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesihailun lisäksi minun on pakko ihastella myös teitä mainioita kanssapalstailijoita. Teillä on huumorintajua, sanavalmiutta ja sisäistä kauneutta. Mikä me-henki täällä on ollut! Damiano saa aikaan hyviä asioita.

Näin se miesten me- henki on varmaan muodostunut. Naiset on tälläytyneet jo pitkään heille, tekeytyneet objekteiksi. Tai miehet sen on oikeastaan saaneet aikaan.

Nyt yksi mies, tai kaksi, on vapaaehtoisesti tehnyt sen. Tästä me naiset riehaannumme ja tästä lähtien vaadimme tätä kaikilta maihiltä, jotka haluavat arvostuksemme ;} Ei ole enää naisten kissatappeluja, on vain yhteishenki ja syvä reilu sisaruus.

Minä koin viimeisimmässä naisvaltaisessa työpaikassa juuri tällaista me-henkeä. Kun erosin, sain toisilta naisilta tukea, ja kun löysin elämäni miehen, he intoilivat kanssani. Hyvä naiset, hyvä me!

Vierailija
1086/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lavapreesens ja osaa esiintyä kuvissa, mutta haastatteluissa aika pliisu eikä jotenkaan enää yhtään niin hotti.

Jossain haastattelussa (youtube kommentin mukaan) sanoi että lavalla on roolissa ja vapaalla "quiet Damiano" eli minulle juuri täydellinen mies. Voisin olla hänen kanssa puhumatta mitään ja tuijotella vaan ihailevasti olohuoneen toisesta nurkasta. Damiano voi ihailla vaikka sitten peilikuvaansa jos jotain kaunista elämäänsä haluaa hahaha

Minusta sen aistii hänestä, että hän on roolissa, ja ottaa siitä kaiken irti. Ei hän tuolla lavan ulkopuolella riko paikkoja eikä he kukaan hypi kännissä ihmisten niskaan kaataen pöytiä ja juomia. Tiedättekö mitä tarkoitan.

Luulen myös että tuon ulkomuodon eteen he kaikki käyvät salilla ja vahtivat ruokaansa näyttääkseen hyvältä lavalla.

Se sen viehättävyyden juuri tekee. Ymmärrys, että on vain roolissa eli taustalla on vaatimattomampi, kunnollisempi, vaisumpi, kiltimpi ja epävarmempi, normaalimpi, herkempi. Sitähän me miehestä oikeasti halutaan. Damianon ulkonäöllä, äänellä ja olemuksella tosin ;)

Sinä sen sanoit! Tätä minä niin omassa miehessänikin rakastan. Hän voi ottaa roolin jossa hän on olevinaan vaikka karskin miehekäs ja kaikkea, ja oikeasti hän on herkkä ja huolehtiva. Sellainen yhdistelmä saa ihan polvet veteliksi.

Vierailija
1087/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aikaisemmin pohti naispuolista vastinetta Damianolle. Minusta se on Grace Jones. Molemmissa on ainakin röyhkeää karismaa, androgynialla ja sukupuolirooleilla leikittelyä, sekä ne huippumallin kasvot.

Ei minusta, Grace Jones ei herätä varmaan isossa osassa miehiä mitään intohimoja. Aika maskuliininen tyyppi. Damianon vastine on joku äärimmäisen naisellinen mutta ei mikään bimbo. Joku Sofia Vergaran tyyppinen, joka ei vaikuta olevan tältä planeetalta kun on niin täydellinen. Eipä niitäkään montaa ole..

Sofia Vergara on ehkä liian perinteisen feminiininen tähän 🤔 Minä ehdottaisin Lady Gagaa, mutta hänellä ei ehkä ihan ulkonäkö ole Damianon tasolla, mutta taidot ja tyyli sitten onkin omaa luokkaansa.

Älkää please verratko naisiin. Miehiäkö olette?

Vierailija
1088/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aikaisemmin pohti naispuolista vastinetta Damianolle. Minusta se on Grace Jones. Molemmissa on ainakin röyhkeää karismaa, androgynialla ja sukupuolirooleilla leikittelyä, sekä ne huippumallin kasvot.

Ei minusta, Grace Jones ei herätä varmaan isossa osassa miehiä mitään intohimoja. Aika maskuliininen tyyppi. Damianon vastine on joku äärimmäisen naisellinen mutta ei mikään bimbo. Joku Sofia Vergaran tyyppinen, joka ei vaikuta olevan tältä planeetalta kun on niin täydellinen. Eipä niitäkään montaa ole..

Sofia Vergara on ehkä liian perinteisen feminiininen tähän 🤔 Minä ehdottaisin Lady Gagaa, mutta hänellä ei ehkä ihan ulkonäkö ole Damianon tasolla, mutta taidot ja tyyli sitten onkin omaa luokkaansa.

Älkää please verratko naisiin. Miehiäkö olette?

Voi olla että minäkin olen bi-curious enkä ole tiennyt sitä ennen Damianoa, heh.

Vierailija
1089/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun radiossa ei ole soinut kertaakaan, eikä yhtään mitään puhetta koko viisuvoittajasta. Mitä ihmettä? Olen oikein odottanut että joku ottaisi asian puheeksi.

Vierailija
1090/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat heikkona poikiin, jotka käyttävät kajaalia ja hieman synkistelevät. 

Ei tuo riitä. ;) Pitää olla karismaa ja seksikkyyttä lisäksi, että ei näytä vain nololta kun laittaa ne kajaalit naamaan.

Oikeastaan ilman kajaleja ja koruja, kiitos. kyllä me huomattais hänet silti kyykkäämässä euroviisuesityksessään.

Vierailija
1091/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yhtäkkiä muista naismaisempaa ja hompsulimaisempaa "rokkaria".

Vierailija
1092/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt yhtäkkiä muista naismaisempaa ja hompsulimaisempaa "rokkaria".

Voi mitä olet menettänyt! Älä sure, tässä tulee ;Freddie Mercury, rauha hänen muistolleen (vain kuva, jos joku löytää videon niin kiitos)

https://www.artphotolimited.com/themes/concert-et-musique/musique-rock/…

Vierailija
1093/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelisi jos tulisi ulos kaapista

Hänestä saa sen kuvan, että on avoin. Pussaa bändikavereita suulle. Kuinka moni teidän tuntemista miehistä suutelee mieskavereitaan? Minä en tunne ketään, vaikkei tässä mitään ahdasmielistä porukkaa ole ympärillä.

Tarkoititko sinä tämän kritiikiksi vai ihailuksi? Ajattelisin, että otan sen ihailuna <3

Ihan positiivisessa mielessä kirjoitin tuon :) Alkoi niin ihmetyttää, kun joku vihjaa jostain kaapista tulosta. Damiano ei vaikuta ihmiseltä, joka allekirjoittaisi ahtaat lokeroinnit. Mitä paljastettavaa hänellä olisi?

Vierailija
1094/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelisi jos tulisi ulos kaapista

Hänestä saa sen kuvan, että on avoin. Pussaa bändikavereita suulle. Kuinka moni teidän tuntemista miehistä suutelee mieskavereitaan? Minä en tunne ketään, vaikkei tässä mitään ahdasmielistä porukkaa ole ympärillä.

Tarkoititko sinä tämän kritiikiksi vai ihailuksi? Ajattelisin, että otan sen ihailuna <3

Ihan positiivisessa mielessä kirjoitin tuon :) Alkoi niin ihmetyttää, kun joku vihjaa jostain kaapista tulosta. Damiano ei vaikuta ihmiseltä, joka allekirjoittaisi ahtaat lokeroinnit. Mitä paljastettavaa hänellä olisi?

Varmaankin sen, että on pohjimmiltaan ihan "ordinary, normal boy" ja hetero :}. Näin luulen myös olevan. Sen luulen myös olevan suosion salainen, tiedostamaton perusta :} Muilta luuloja?

Vierailija
1095/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko keistä on aiemmin ollut tällaisia ihailuketjuja?

Robinista on ollut vaikka kuinka monta. Maajussille morsian maailmalla ohjelman Roysta oli taannoin. blind Channelin Joelistakin oli, vai oliko? Siinäkö ne oli?

Vierailija
1096/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että juuri tämä mies saa nyt kaiken huomion. Hän voitti viisut ja hänellä on nyt statusta. Status kiinnostaa naisia.

Mutta koska tämä mies sattui esiintymään paljastavissa vaatteissa seksuaalisesti käyttäytyen, naiset olivat innoissaan - eivät siksi, että he todella tuntisivat jotain värähtelyä, vaan siksi, että vihdoin naisen tilalla olikin mies.

Ketjun lukuisat kommentit kertovat sen, kuinka raskaasti naiset ottavat miesten (oletetut) kuolaamiset, kun joku vähäpukeinen nainen esiintyy viettelevästi. Eivät naiset "puolustaisi" Damianon kuolaamista toteamuksilla "niin te miehetkin teette, miltäs nyt tuntuu, kun asetelma on toisin päin!" , jos naisia ei satuttaisi se, mitä miehet tekevät (tai mitä he olettavat miesten tekevän).

Koska Damiano saa nyt maailmanlaajuista huomiota ja hänestä voidaan keskustella julkisesti, naiset ovat ottaneet hänet ikään kuin aseekseen, jolla yrittävät horjuttaa patriarkaatin rakenteita.

On jollain lailla lapsenomaisen hellyttävää, että naiset toivovat miesten vetävän samalla tavoin herneen nenään asioista, joista he itse vetävät herneen nenään. Moni nainen on tullut ketjuun esiintymään tuohtuneena miehenä, jotta voivat pitää uskomusta yllä, että miehet loukkaantuvat samoista asioista kuin naiset. Tällä uskomuksella naiset lohduttavat itseään.

Vierailija
1097/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lavapreesens ja osaa esiintyä kuvissa, mutta haastatteluissa aika pliisu eikä jotenkaan enää yhtään niin hotti.

Jossain haastattelussa (youtube kommentin mukaan) sanoi että lavalla on roolissa ja vapaalla "quiet Damiano" eli minulle juuri täydellinen mies. Voisin olla hänen kanssa puhumatta mitään ja tuijotella vaan ihailevasti olohuoneen toisesta nurkasta. Damiano voi ihailla vaikka sitten peilikuvaansa jos jotain kaunista elämäänsä haluaa hahaha

Minusta sen aistii hänestä, että hän on roolissa, ja ottaa siitä kaiken irti. Ei hän tuolla lavan ulkopuolella riko paikkoja eikä he kukaan hypi kännissä ihmisten niskaan kaataen pöytiä ja juomia. Tiedättekö mitä tarkoitan.

Luulen myös että tuon ulkomuodon eteen he kaikki käyvät salilla ja vahtivat ruokaansa näyttääkseen hyvältä lavalla.

Se sen viehättävyyden juuri tekee. Ymmärrys, että on vain roolissa eli taustalla on vaatimattomampi, kunnollisempi, vaisumpi, kiltimpi ja epävarmempi, normaalimpi, herkempi. Sitähän me miehestä oikeasti halutaan. Damianon ulkonäöllä, äänellä ja olemuksella tosin ;)

Parasta näissä tikkari- ja alushousuvideoissa yms on se että ne ovat kavereiden kanssa tehtyjä hassuttelujuttuja ja sillä tavalla tosi aitoja ja välittömiä. Kaikesta näkee että bändillä on keskenään tosi hauskaa.

Hauskaa myös että bändissä on yksi mimmi mukana. Victoria vaikuttaa just sellaiselta tyypiltä joka huutaa välillä että "allora ragazzi!" ja jätkät taas vähän skarppaa.

Vierailija
1098/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IG feedini on nyt täynnä Damianoa ja kuinka tehdä hänen smoky eyes 😍. En valehtele ettenkö haaveilisi itsekin uudesta nahkatakista, smoky eyes meikistä ja merirosvopaidasta! Ajattelin myös leikata tukan lyhyemmäksi ja hankkia korviin hienot killuttimet. Olen aina häpeillyt kolhoja piirteitäni, mutta taisin Måneskinin avulla löytää hyvän tavan kanavoida sleek & sexyä.

Onko väärin että Damiano on niin androgyynin tyylikäs, että hän on melkeimpä kaikkien tyyli-ikoni sukupuoleen katsomatta??

Hauskinta on, että muutkin tuntevat samoin! Ihanat mammat ❤.

N30

Näen hänessä vain sen miehekkyyden, noi killuttimet ja meikit nyt on vain vaan tiellä ja haittoina, ne vois laittaa veks.

Minä en aluksi edes nähnyt niitä killuttimia 😄 Piti katsoa se lehdistötilaisuus uusiksi. Damianolla on siinä sellaiset ainakin 5 cm:n riippuvat korvikset, jossa on kimalletta ja oliko helmiäkin. Miten en nähnyt niitä??? Näin vaan ne kauniit kasvot ja viettelevät eleet.

Vierailija
1099/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että juuri tämä mies saa nyt kaiken huomion. Hän voitti viisut ja hänellä on nyt statusta. Status kiinnostaa naisia.

Mutta koska tämä mies sattui esiintymään paljastavissa vaatteissa seksuaalisesti käyttäytyen, naiset olivat innoissaan - eivät siksi, että he todella tuntisivat jotain värähtelyä, vaan siksi, että vihdoin naisen tilalla olikin mies.

Ketjun lukuisat kommentit kertovat sen, kuinka raskaasti naiset ottavat miesten (oletetut) kuolaamiset, kun joku vähäpukeinen nainen esiintyy viettelevästi. Eivät naiset "puolustaisi" Damianon kuolaamista toteamuksilla "niin te miehetkin teette, miltäs nyt tuntuu, kun asetelma on toisin päin!" , jos naisia ei satuttaisi se, mitä miehet tekevät (tai mitä he olettavat miesten tekevän).

Koska Damiano saa nyt maailmanlaajuista huomiota ja hänestä voidaan keskustella julkisesti, naiset ovat ottaneet hänet ikään kuin aseekseen, jolla yrittävät horjuttaa patriarkaatin rakenteita.

On jollain lailla lapsenomaisen hellyttävää, että naiset toivovat miesten vetävän samalla tavoin herneen nenään asioista, joista he itse vetävät herneen nenään. Moni nainen on tullut ketjuun esiintymään tuohtuneena miehenä, jotta voivat pitää uskomusta yllä, että miehet loukkaantuvat samoista asioista kuin naiset. Tällä uskomuksella naiset lohduttavat itseään.

Mulla ei ole sulle kuin yksi vastaus:

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Kukaan nainen ei todellakaan tunne minkäänlaista värähtelyä ;D

Vierailija
1100/22138 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun heräsin tänään aamulla, päässäni jyskytti "I wanna be your slave". Mitä täällä tapahtuu!?!

Tuo on kyllä varsinainen korvamato.