Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisia ikinä ala ällöttää tämmönen jonkun ihmisen hehkuttaminen? Eikö se oo jotenki tosi noloa, kun kaikki muutki hehkuttaa ja sit ite kanssa hehkuttaa, koska muutkin tai jotain? Jotenki vaan hirveen ällöttävää ja noloa tämmönen. Semmonen pieni myötähäpeä naisten puolesta tässä 🙈
Ehkä mä oon vaan liian vanha ymmärtääkseen..... Ei tää oo multa pois enkä kyllä noin paljon huomiota edes haluaisi, mut musta tää on vaan tosi noloa.
M31
Ei tarvii myötähävetä meidän puolesta, nääs meitä ei hävetä yhtään komeiden ja charmikkaiden miesten ihaileminen ja fanittaminen ;)
Siis tulee semmonen myötähäpeä, kun ite en jostain syystä nää tuota Damianoa kovinkaan charmikkaana enkä miehekkäänä. Tai sit mä oon vaan liian tyytyväinen omaan elämään ja itteeni ettei jaksa pahemmin hetkauttaa. Paitsi se Azerbaijanin euroviisu muija... se oli seksikäs, kaunis, söpö, herttainen ja aivan mahtava ääni. Ehkä siinä Efendissä oli jotain samaa mulle, mitä tossa Damianossa on naisille. Tiedä sitä. Mut en mä sitä Efendii jaksa alkaa kuolata tai hehkuttaa, se ois vaan noloa ja ällöö.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisia ikinä ala ällöttää tämmönen jonkun ihmisen hehkuttaminen? Eikö se oo jotenki tosi noloa, kun kaikki muutki hehkuttaa ja sit ite kanssa hehkuttaa, koska muutkin tai jotain? Jotenki vaan hirveen ällöttävää ja noloa tämmönen. Semmonen pieni myötähäpeä naisten puolesta tässä 🙈
Ehkä mä oon vaan liian vanha ymmärtääkseen..... Ei tää oo multa pois enkä kyllä noin paljon huomiota edes haluaisi, mut musta tää on vaan tosi noloa.
M31
Kuule, noloa on teidän iänikuiset missikisat joka aiheen ympärillä ja miestenlehdet.
Minä en niistä misseistä tai instabeibeistä välitä. Saatika runkkaa niille. Se vasta noloa oliskin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ei tarvii myötähävetä meidän puolesta, nääs meitä ei hävetä yhtään komeiden ja charmikkaiden miesten ihaileminen ja fanittaminen ;)
Siis tulee semmonen myötähäpeä, kun ite en jostain syystä nää tuota Damianoa kovinkaan charmikkaana enkä miehekkäänä. Tai sit mä oon vaan liian tyytyväinen omaan elämään ja itteeni ettei jaksa pahemmin hetkauttaa. Paitsi se Azerbaijanin euroviisu muija... se oli seksikäs, kaunis, söpö, herttainen ja aivan mahtava ääni. Ehkä siinä Efendissä oli jotain samaa mulle, mitä tossa Damianossa on naisille. Tiedä sitä. Mut en mä sitä Efendii jaksa alkaa kuolata tai hehkuttaa, se ois vaan noloa ja ällöö.
M31
Olet ihan väärässä ketjussa. Meitä ei kiinnosta sun nolostelut, että arrivederci!
"I wanna make you hungry
Then I wanna feed ya"
No sen teit, ruoki nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Olet ihan väärässä ketjussa. Meitä ei kiinnosta sun nolostelut, että arrivederci!
Ei oikeastaan muakaan. Kuhan pohdin elämän filosofisia asioita, kun oon aina ihmetelly et kuinka alistuvainen ja oman elämän hukannut ihminen pitää olla, et ylipäätänsä kuolaa jotain julkkista 🤔 Mietin tätä jo silloin Cheekin aikaan ja psykologian näkökulmasta hirveen mielenkiintoinen asia. Kiinnostaa tietää ja tutkia, et minkä takia ihmiset niin naiset kuin miehetkin lähtee tämmöseen massahysteriaan mukaan pitämättä sitä nolona. Itse vaan näkisin tämmöisen kuolaamisen todella alistuvana käyttäytymisenä ja en koskaan kykenisi siihen.
Mielenkiintoista.
M31
Aina korostetaan hyvää itsetuntoa ja itsevarmuutta. Tässä se nähdään, kuinka se vaikuttaa ihmisen vetovoimaan. Kun itse on sinut itsensä kanssa ja uskaltaa rohkeasti näyttää, että näin ihana minä olen, niin kyllä se toimii.
Joku sama henkilökö näitä myötähäpeää aiheuttavia ihastuskommentteja kirjoittaa? Oikeasti aikuistu jo. Oletko 16 v? Huono maku sulla ainakin on kun tuollainen n.arkin näköinen italiaano saa sut hulluksi. Ihailemasi "mies" varmaan nauraa juuri nyt naisille makeat naurut poikaystävänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se "i'm too sexy for this song" tehty hänestä? 🥴😁
On. Sen lehdistötilaisuuden jälkeen siitä ei ole epäilystäkään. Multa lähti melkein taju, kun se rupes konttamaan siinä pöydällä!
Mulla lähti taju siinä vaiheessa, kun se nosti sen jalan ylös juodessaan shampanjaa, hymyili silleen ihan jumalaisen seksikkäästi ja sit teki sen käden heilautuksen :D
Liityn minäkin ihailijoiden joukkoon! Damiano on todella kuin joku uniikki taideteos, tai kuin joku antiikin jumalan veistos. Tähän kuin yhdistetään meikit ja korut ja se itsevarmuus millä hän uskaltaa olla erilainen (tuli vähän David Bowie -vibat tässä mielessä!) ja harppoa korkokengissä koko Euroopan edessä, niin kauneus vain monikertaistuu. Jotain sellaista raakaa androgyynia karismaa siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on vaan kateellisia!
Ai siitä ku vauvapalstan pulleat naiset kuolaa jotain miestä? :) Nääh, en mä ainakaan tarvi ku yhen naisen huomion ja sen saan. Muiden seksuaalinen huomio on vaan ahdistelua.
Missä kohdassa tuossa pressikonferenssissa on se pöydällä konttaus? Mäkin kyselen kaverin puolesta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 16.24 :D
Aaaah, mä en kestä tätä miestä! Se on niin nam!
Musta on ihana jakaa muiden kanssa tämä ihailun huuma, sellainen yleinen upea naisena olemisen kokemus. Se miten voi hullaantua upean miehen olemuksesta, ilman mitään tarvetta tai kuvitelmaa, että sen pitäisi realisoitua. Ihana olla elossa, ihana olla nainen, ihanaa, että maailmassa on tuollaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 16.24 :D
Aaaah, mä en kestä tätä miestä! Se on niin nam!
Se näyttää ihan täydelliseltä kuvissakin, mut sit kun näkee vielä sen kehonkielen puhuessa, kuulee sen aksentin (miten voi jonkun aksenttikin olla noin täydellinen?) ja kun on vielä tuolleen hyvällä tuulella, niin eihän tuohon voi kun rakastua! En oikeasti muista, että olisin ikinä törmännyt näin ainutlaatuiseen artistiin ja henkilöön?
Tämä on niin totta. Koko elämäni aikana en ole kokenut vastaavaa. Ikinä, ikinä, ei ole ollut tähteä eikä edes todellisen maailman henkilöä, joka olisi itsessäni saanut aikaan vastaavia fyysisiä tuntemuksia kuin Damiano saa pelkällä ulkonäöllään yhdistettynä niihin ilmeisiin ja liikkeisiin. Olen niin kiitollinen, kun saan tämän kokea, hyvin kiinnostavaa ja ihanaa. Maailma tuntuisi paljon tyhjemmältä ilman. Kiitos, Damiano, Italian lahja maailman naisille <3