Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kolahtaa New Song. Livevedossa Damiano hengittää ensimmäisen kerran ilmeisesti kohdassa 2:30...
Thomas saa aina eniten huomiota Damianolta esitysten aikana.
Minusta se on hienoa että hän tuo bändiä esiin, eikä ole vain diiva niin kuin monet solistit. Vaan he ovat kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008016865.html
Italian euroviisuvoittaja täräytti suorat sanat huumesyytöksistä (Iltasanomat tänään).
"Osaako bändi eritellä, mistä heidän hurja suosionsa johtuu?
– Ehkäpä ihmiset tarvitsevat rock’n rollia? No, minä vitsailen. Emme me oikeasti tiedä, mistä menestyksemme johtuu. Olemme iloisia, että ihmiset ovat hoksanneet millainen identiteettimme on, Damiano David kertoi."
NO ME TIIETÄÄN.
Tähän voisi vastata tikkarivideolla tai fockin' pathetic -giffillä, mutta tiedättehän te sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te soitettua Spotifyssa Zitti e buonin? Minä en, kun siinä lukee vieressä explicit.
Asetuksissa voi sallia explicit contentin.
Luin tämän ajatuksissa voit sallia explicit contentin.
Minun ajatuksissa ei mitään muuta ole ollutkaan yli viikkoon.
Sanotaanpa taas kerran, että ai kamala
Huhhuh että måneskinin ig storyssa tarjoillaan taas herkkuja
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa ilmoittamaan 😎🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008016865.html
Italian euroviisuvoittaja täräytti suorat sanat huumesyytöksistä (Iltasanomat tänään).
"Måneskinin maailmankiertueesta aiotaan tiedottaa seuraavien viikkojen aikana." JESS
--- ja sitten sitä seuraavien viikkojen aikana koronan takia perutaan kaikki. NOOOOO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa ilmoittamaan 😎🥵
Joudun ehkä katsomaan sen yhden videon vielä kerran selvittääkseni, mitä siinä oikein tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään huomannut katsoa kampausta.
osaako joku jo niin hyvin italiaa että pystyisi kääntämään mitä ne sanoo siinä videolla? hehheh
Vierailija kirjoitti:
osaako joku jo niin hyvin italiaa että pystyisi kääntämään mitä ne sanoo siinä videolla? hehheh
Mikä video?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä video?
Måneskinin tämän päivän ig-storyissa. Ethan ja Damiano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä video?
Damianolta riisutaan housut. Taas se on selkästi käynyt täällä lukemassa meidän (patonki)juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Okei juuuuu. 😳 Melkein kaikki on nyt nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä video?
Damianolta riisutaan housut. Taas se on selkästi käynyt täällä lukemassa meidän (patonki)juttuja.
Ilman paitaa ja ilman housuja!
winner please, keskusteltaisko kuitenkin Damianosta eikä jatkuvasti noista sun poistajavihollisista?
Valtaosa ig-sisällöstä tuntuu valuvan aika nopsastikin twitteriin. Mutta onhan noita kai sellaisiakin sivustoja, joiden avulla storyt näkyvät rekisteröitymättömille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin edelleen teini, seuraavassa Suosikissa olisi varmasti keskiaukeamakuva, ja se olisi välittömästi seinälläni!
Jos olisin edelleen teini, lähettäisin Jyrkiin läjäpäin faxeja ja vaatisin Måneskinin videoita telkkariin!
Minä pommittaisin postikorteilla Mikko Alataloa Hittimittarissa!
Mä pommittaisin niillä Tapani Ripattia siltä varalta että singlebiiseistä olis julkaistu extended 12 inch Italo Disco megamixit!
On täällä sentään joku minuakin vanhempi. Nuo demit ja jyrkit menee ihan ohi, nuorison juttuja.
Kyllä kieltämättä hetkittäin on tuntunut, että onko vaihdevuoteni peruttu. Vanhana (diskon lisäksi) rokkarina kuitenkin olen glamrokkia nähnyt kauan sitten ennenkin, alkaen jostain Rocky Horror Picture Showsta... Se on juoneltaan periaatteessa puskafarssi, mutta Suomessa se leffa oli kielletty vuosikymmenet, koska leffan päähenkilö oli naisten vaatteisiin pukeutuva meikkaava laulajamies ja biseksuaalikin vielä. L O L. Ennen ei kaikki tosiaankaan ollut paremmin. Hyvä että nykyään Suomessa saa katsoa sitä viihdettä mikä itseä huvittaa! Ja muuten jos joku tässä ketjussa ei vielä ole nähnyt Rocky Horror Picture Showta, sitä on pakko suositella jo glam rock -yleissivistyksen kannalta.
Ohis, mutta jos nyt yleissivistetään, niin ei se päähenkilö ole laulajamies vaan hullu tiedemies, tohtori Frank-n-Furter (näyttelijä Tim Curry). Lauloi toki, muun muassa ikimustoisen "I'm just a sweet transvestite fron Transylvania".
t. toinen vanha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin edelleen teini, seuraavassa Suosikissa olisi varmasti keskiaukeamakuva, ja se olisi välittömästi seinälläni!
Jos olisin edelleen teini, lähettäisin Jyrkiin läjäpäin faxeja ja vaatisin Måneskinin videoita telkkariin!
Minä pommittaisin postikorteilla Mikko Alataloa Hittimittarissa!
Mä pommittaisin niillä Tapani Ripattia siltä varalta että singlebiiseistä olis julkaistu extended 12 inch Italo Disco megamixit!
On täällä sentään joku minuakin vanhempi. Nuo demit ja jyrkit menee ihan ohi, nuorison juttuja.
Kyllä kieltämättä hetkittäin on tuntunut, että onko vaihdevuoteni peruttu. Vanhana (diskon lisäksi) rokkarina kuitenkin olen glamrokkia nähnyt kauan sitten ennenkin, alkaen jostain Rocky Horror Picture Showsta... Se on juoneltaan periaatteessa puskafarssi, mutta Suomessa se leffa oli kielletty vuosikymmenet, koska leffan päähenkilö oli naisten vaatteisiin pukeutuva meikkaava laulajamies ja biseksuaalikin vielä. L O L. Ennen ei kaikki tosiaankaan ollut paremmin. Hyvä että nykyään Suomessa saa katsoa sitä viihdettä mikä itseä huvittaa! Ja muuten jos joku tässä ketjussa ei vielä ole nähnyt Rocky Horror Picture Showta, sitä on pakko suositella jo glam rock -yleissivistyksen kannalta.
Ohis, mutta jos nyt yleissivistetään, niin ei se päähenkilö ole laulajamies vaan hullu tiedemies, tohtori Frank-n-Furter (näyttelijä Tim Curry). Lauloi toki, muun muassa ikimustoisen "I'm just a sweet transvestite fron Transylvania".
t. toinen vanha
Repla kuuluu: "I'm just a sweet transvestite from transsexual Transylvania"
Vierailija kirjoitti:
Someänkyrä kaverini haluaisi nähdä yhden instavideon, vaikkei itse ole instassa. Voiko kukaan lähettää linkin sille vai pitääkö sen taas odotella, että joku jakaa sen videon twitteriin tai youtubeen? Ihan yleisellä tasolla hän haluaisi saada tosi nopeasti vastauksia.
Näyttää siltä että on hyvä aika ladata insta.
Saakohan sinne sen aiemmin ketjussa hehkutetun auto correctin?
Siis niinku, että jos kirjoittaa hakuun maneskin, mäneskin, mannekiini tai manneskin, niin se löytää oikean bändin?