Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22143)

Vierailija
22121/22143 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^Dove vaikuttaa tosi oudolta ja vähän toksiselta. Eilen Damiano sanoi jotain tyyliin > Oon löytänyt niin ison rakkauden, että voisin luopua kaikesta muusta sen takia. Öö, anteeksi mitä?

Terve rakkaus ei vaadi luopumaan asioista, jotka oikeasti merkitsee. Toivottavasti toi ei tarkoita, että hän olisi jättämässä Måneskinin. Se bändi on iso osa hänen elämää, ja fanienkin. Jos joku rakkauden varjolla vaatii hylkäämään sen, se ei oo rakkautta vaan kontrollia :(

taisi sanoa sen ennen Mars-biisiä, mut mä en ottanut sitä ihan niin tosissaan, se on pikemminkin vaan sitä 'lässyn lässyn' jota artistit sanoo kun on tehnyt jonkin biisin rakkaudesta tai jotain.. mut joo en edelleenkään ole kauhean toiveikas bändin paluusta lähiaikoina.

Vierailija
22122/22143 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Olen samaa mieltä, en usko, että bändi palaa yhteen ihan lähiaikoina. Damiano on jatkuvasti sanonut, että hänen elämänsä on tällä hetkellä lähes täydellistä, ja ilmeisesti hänen entiselle bändille ei ole enää tilaa siinä kuvassa. Näyttää siltä, että hän on ihan eri paikassa nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22123/22143 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi laulaa taas yrjönkadulla!

Vierailija
22124/22143 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

fanit spekuloi että onko Damiano ja Dove mennyt kihloihin, koska niistä on paparazzi-kuvia Sydneystä (yllätys taas sieltä) ja Dovella on sormessaan jäätävän iso sormus joka näyttää kihlasormukselta, no onnea heille mutta se sormus on ruma (siis musta tommoset iso kivet on rumia), se on tuo amerikkalainen tapa että mitä isompi sitä parempi

Vierailija
22125/22143 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fanit spekuloi että onko Damiano ja Dove mennyt kihloihin, koska niistä on paparazzi-kuvia Sydneystä (yllätys taas sieltä) ja Dovella on sormessaan jäätävän iso sormus joka näyttää kihlasormukselta, no onnea heille mutta se sormus on ruma (siis musta tommoset iso kivet on rumia), se on tuo amerikkalainen tapa että mitä isompi sitä parempi

Jaahans, mitäköhän tästä pitäisi olla mieltä, jos pitää paikkansa? En sinänsä olisi yllättynyt, sillä niin rakastuneilta kyllä vaikuttavat. En kauheasti fanita Dovea, vaikka myönnän että oma asenne häntä kohtaan on hieman pehmentynyt tässä ajan myötä. Mä en vaan tykkää jos Damiano amerikkalaistuu liikaa. Voisivat mielummin asettua asumaan Italiaan.

Vierailija
22126/22143 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tuo kihlaus on totta koska TMZ raportoi siitä (ja ne yleensä on oikeassa), mutta olihan tuo kävely sormuksen kanssa ja 'sattumalta' paprazzi kuvasi niitä ihan tarkoituksellista niiltä kertoa tuo asia.. siis tyypillistä julkiksilta. No onnea vaan heille, kunhan Damiano alkais tekemään parempaa musaa tai mielummin palais bändin pariin

Vierailija
22127/22143 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tajua, että Damiano oikeesti rakastui just siihen plastiikkakirurgian uhriin, kaikista tytöistä. Ja sen englanti on niin alkeellista. Mistä ne edes puhuu? Tää on ihan typerää :D

Vierailija
22128/22143 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Ei Damianon englanti mitään huonoa ole, paremmin se puhuu kuin keskivertosuomalainen ja italialaiseksi varsin hyvin. Sen englannin kielen taito on myös parantunut huomattavasti nyt jenkeissä vietetyn ajan seurauksena. 

Vierailija
22129/22143 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ Ei Damianon englanti mitään huonoa ole, paremmin se puhuu kuin keskivertosuomalainen ja italialaiseksi varsin hyvin. Sen englannin kielen taito on myös parantunut huomattavasti nyt jenkeissä vietetyn ajan seurauksena. 

joo ei sen enkun puhumistaito huonoa ole päinvastoin mutta täytyy myöntää että laulujen tekstit englanniksi on välillä tosi 'huonoa'

Vierailija
22130/22143 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redditissä muutamat aussit sanoi että nuo paparazzi-kuvat ja ne edelliset kanssa Sydneyssä jolloin niiden suhde paljastui medialle on niiden itse järjestämät koska Australiassa ei kuulemma ole paparazzikulttuuria

Vierailija
22131/22143 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^Olen samaa mieltä, en usko, että bändi palaa yhteen ihan lähiaikoina. Damiano on jatkuvasti sanonut, että hänen elämänsä on tällä hetkellä lähes täydellistä, ja ilmeisesti hänen entiselle bändille ei ole enää tilaa siinä kuvassa. Näyttää siltä, että hän on ihan eri paikassa nyt.

Mun mielestä hän on parhaimmillaan ja aidoimmillaan ilman Måneskinia. Ei tarvitse yrittää olla joku muu, kuin mitä on.  Parisuhdekin voi paremmin ilman Måneskinia. 

Vierailija
22132/22143 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmeisesti tuo kihlaus on totta koska TMZ raportoi siitä (ja ne yleensä on oikeassa), mutta olihan tuo kävely sormuksen kanssa ja 'sattumalta' paprazzi kuvasi niitä ihan tarkoituksellista niiltä kertoa tuo asia.. siis tyypillistä julkiksilta. No onnea vaan heille, kunhan Damiano alkais tekemään parempaa musaa tai mielummin palais bändin pariin

Tekee nytkin hyvää musaa.

Vierailija
22133/22143 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että he ovat aidosti rakastuneita, mutta video on vähän cringetä. Oikea rakkaus kukoistaa yleensä hiljaisuudessa, ja muutaman vuoden päästä tällainen julkinen esitys saattaa aiheuttaa enemmän päänvaivaa kuin mitään muuta. Vaikuttaa siltä, että Damiano saattaa vain yrittää auttaa häntä, varsinkin kun hänen viimeaikainen musiikkinsa ei ole menestynyt kovin hyvin. Monet eurooppalaiset fanit eivät edes tienneet, kuka Dove Cameron oli ennen kuin hän alkoi seurustella Damianon kanssa. Tuntuu vähän siltä, että hän käyttää Damianon julkisuutta saadakseen itse huomiota, Disney-ajat ovat kaukana takana, ja musiikin saralla hänet tunnetaan lähinnä yhdestä hitistä.

Kyllä Dove oikeasti on lahjakas. En tiedä miten paljon musikaalisuutta tarvitaan, että sen tajuaa.

Vierailija
22134/22143 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redditissä muutamat aussit sanoi että nuo paparazzi-kuvat ja ne edelliset kanssa Sydneyssä jolloin niiden suhde paljastui medialle on niiden itse järjestämät koska Australiassa ei kuulemma ole paparazzikulttuuria

no todellakin on 'järjestetty' sen takia huvittaakin kun fanit harmittelee x:ssä että ne ei saanut itse kertoa tuota kihlaustaan vaan media pilasi sen lol

Vierailija
22135/22143 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa olla niin kyyninen että uskoisin tuohon että olisi muka heidän itsensä (tai edustajansa) järjestämä paparazzi-kuvaus. Ehkä on olemassa artisteja, jotka näin tekisivät, mutta luulen että ovat suht harvassa, ja Damianon en usko tekevän niin. Se etteikö Australiassa olisi "paparazzikulttuuria" on ihan bullshittiä, kyllä niitä sielläkin pyörii. Damiano ja Dove poseeraavat suht usein ihan "oikeille" kuvaajille ja juttelevat avoimesti rakkaudestaan, joten en jaksa uskoa että heillä olisi tarvetta julkistaa kihlaustaan millään paparazzisirkuksella.    

Vierailija
22136/22143 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian jo joulunappi laulaa Yrjönkadulla!

Vierailija
22137/22143 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tötti tyy nyt ehtii karipialle ku kausi loppui, tötti tyy!

Vierailija
22138/22143 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet kuvia Halloween-juhlista tai Glamour Women of the Year -gaalasta? Damiano näyttää täysin uupuneelta. Miksi Dove raahaa häntä juhliin? Hän on keskellä maailmankiertuetta.

Vierailija
22139/22143 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet kuvia Halloween-juhlista tai Glamour Women of the Year -gaalasta? Damiano näyttää täysin uupuneelta. Miksi Dove raahaa häntä juhliin? Hän on keskellä maailmankiertuetta.

no voishan hän kieltäytyäkin niistä juhlista, että en nyt syyttäis Dovea (sanon tämän ihmisenä joka ei erikoisemmin tykkkää Dovesta). Ihan yhtä kiireinen Damiano tuntuu olevan oman musansa/kiertueensa kanssa kun bändin kanssa oli joten toivottovasti ei nyt palais loppuun taas

Vierailija
22140/22143 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen youtubesta : 

Sanni - Rakkauslaulu (Feat Frederik)