Tällä viikolla rokotus, jännittää.
Jännitän siis aina lääkärillä käyntiä, toimenpiteitä ym. Nyt jännittää, että jos ehdin sairastua vaikka flunssaan ja aika pitää perua. Toinen jännityksen aihe on, että saan jonkun anafylaktisen reaktion ja selviänkö siitä.
Ärsyttävää olla tällainen jännittäjä. Muissa asioissa en tämmöinen ole. Onko muita samanlaisia? Miten olette rauhoittaneet itseänne vai pitääkö tämä epämukava olotila vaan kärsiä?
Epäasiallisiin tai ilkeisiin komnentteihin ei kannata aikaa tuhlata, sivuutan ne.
Kommentit (89)
swefwef kirjoitti:
piikin jälkeen voi jännittää vielä enemmän. Saa loppuikänsä jännätä mitä noista seuraa ja tuleeko seukki hötsistä pahemmat oireet
Pahimmat hysteerikot ovat nämä kulkutautimyönteiset ja rokotusta pelkäävät😀
Koronarokotteista tehty tähän mennessä 32 kertaa enemmän haittavaikutus-ilmoituksia kuin Pandemriksistä tehtiin, sekin MVlehdden sivuilla, ei viiti linkata ku jäis heti seulaan kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuvana ja allergisena minua stressaa paitsi mahdollinen allerginen reaktio, myös mahdolliset verenpaineen heilahtelut, sykkeen nopeutuminen ja rytmihäiriöt seuraavina päivinä. Niistä on ennestään kokemusta ja ahdistaa jos pitää seinistä pidellen kulkea sisälläkin ja sydän lyö miten sattuu.
Äidilläni nousi useaksi päiväksi verenpaine ja syke kiihtyi, että oli jo varaamassa lääkärin aikaa muttei varannut kuitenkaan eikä ilmoitellut mihinkään. Hänellä kohta toinen piikki. Toivottavasti ei saa pahempia sivuvaikutuksia.
Kyllä noista voi sinne terkkariin soittaa. Vaikka pahemmat haittavaikutukset ovat harvinaisia, niitäkin on
Rokotuspaikoilla on armeija keltaliivejä turvaamassa tokotetuille tien sisään ja ulos, homma sujuu sutjakasti. Iäkäs serkkuni sai toisen piikin, nyt hänellä verenpaine heittelee, ei uskalla liikkua lainkaan. Yrittänyt soittaa aikaa lääkäriin, onnistumatta. On muuttanut omin päin verenpainelääkitystään.
Miksi iäkkäille ihmisille ei anneta piikin jälkeen puhelinnumeroa, johon soittaa kun tulee vaikeuksia, sellainen numero joka vastaa hädissään olevalle yksin asuvalle vanhukselle.
Kuinka monta nopeasti kyhättyä piikkiä ajattelitte ottaa? Aina ku joku Nohynek keksii suositella, eli vaikka 2 kk välein?
Minä aloin miettiä uusiksi tätä ja nyt olen sitä mieltä, että turha hätäillä. Näitä piikkejä tulee jatkossa pilvin pimein tarjolle.
Olen rokotemyönteinen, sikapiikinkin kävin ottamassa ja annoin laittaa lapselle. Mutta koronarokote huolestuttaa sillä molemmissa suvuissa esiintyy paljon veritulppia, vanhemmillani on käytössä verenohennuslääkkeet. Onhan se harvinaista saada vakavia haittoja mutta toisaalta täällä on ollut 0 tapausta jo pitkään. Taidan odotella ja katsoa miten tauti kehittyy ja otan rokotteen jos epidemia äityy esim. Ruotsin tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö siinä rokotuksen yhteydessä muuta kuin annetaan piikki ja sitten ulos? Pelkään lääkärikäyntejä, joten olisi mukava ennalta tietää tarkalleen, mitä tapahtuu. Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata.
Ei tehdä muuta. Itse en edes tuntenut rokotusta. Piti ihan kysyä hoitajalta, että pistikö se jo sen. Käsi oli päivän kipeä.
Siis myrkyllinen aine modernarokotteessa?
Vierailija kirjoitti:
Käsivarsi oli kipeä päivän verran, lihakset maitohapoilla-tunne, ja tietty pistoskohta oli arka, mutta saman saan yleensä influenssapiikistäkin niin ei ollut paha.
Anafylaktinen reaktio tulee, jos on tullakseen, nopeasti, ja siksi siellä pitääkin rokotuksen jälkeen istuskella vartin ajan, niin että apu on sitten lähellä jos sitä tarvitaan.
Hyvin se menee. :-)
Siellä on myös valmiina tarvittavat lääkeaineet.
Eihän nyt rokotuksessa yleensä mitään tapahdu. Pahimmillaan satut pyörtymään
Toivottavasti aloittaja ei koskaan sairastu oikeasti. Tällaiset naurettavat aloitukset pitäisi kieltää. Joko sait sympatiaa idiootti.
Ei ihme että jännittää. Koronapiikkien myötä rokotekuolemat maailmalla ovat moninkertaistuneet.
Myrkkyrokote.
Eihän se ole kuin pieni kirpaisu......
Vierailija kirjoitti:
Vauvalla on meneillään rokotevastaisten masinoituja mielipidevaikuttamiskampanjoita, joten älkää uskoko kaikkea täältä lukemaanne, vaan ottakaa itse selvää LUOTETTAVISTA lähteistä.
Mitä ne sun LUOTETTAVAT lähteet on?
Puoliso kävi just rokotuksessa ja unohti odottaa tuon 15 minsaa. Oli vaan suihkinut samantien pyörällä kotiin. Hänellä oli siis vakaa aikomus odottaa kiltisti tuon vartin mutta lahopäisenä unohti sen. Todettiin vaan kotona että eipä tullut mitään matkalla mitään ja hengissä on. Mun vuoro torstaina. Meidän paikkakunnalla nyt vuorossa 40-vuotta täyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi rokote, mikä suojaa myös muita, niin toki ottaisin. Mutta kun valmistajat itsekin kertovat, ettei rokote estä tartuntoja ja taudin leviämistä, niin aika lailla tuntuu turhalta riskiltä ottaa rokote nuorena ja terveenä.
Rokote suojaa myös muita, kannattaa katsoa tutkimukset Israelin tilanteesta
Katsottu on eri lähteistä ,paljon eri tietoa jotka kumoaa toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvalla on meneillään rokotevastaisten masinoituja mielipidevaikuttamiskampanjoita, joten älkää uskoko kaikkea täältä lukemaanne, vaan ottakaa itse selvää LUOTETTAVISTA lähteistä.
Mitä ne sun LUOTETTAVAT lähteet on?
Jos haluat uskaltaa ottaa piikin niin älä missään nimessä vilkase mitä mv-lehden nettisivuilla puhutaan nyt ModeRNA-piikistä