Ekologiset kuukautis pikkupöksyt - alkavat haista järkyttävälle jo tunnin jälkeen!
Ostin tuollaiset kokeiluun kun lupaavat että pitää 3 tamponin verran nesteitä ja olisi jotain antibakteriaalista kangasta. Muuten ihan hyvät, mutta alkaa haista ihan järkyttävän pahalle todella nopeasti ja todella hiostavat. Haju on niin paha ja voimakas että se varmana haisee ihan housujen läpi muidenkin neniin. Taitaa mennä ihan roskiin vaan nämä pöksyt..
Kommentit (6)
Jos haluat olla ekologinen niin kuukuppi.
Ja hyi hele jos joku pesee tuommoisia pöksyjä vaikka taloyhtiön pesukoneessa.
Kuukuppi ei sovi kaikille eivätkä kaikki muutenkaan halua kehon sisälle laitettavia suojia. Kertakäyttösiteet taas hiostavat tosi paljon ja ainakin minulla rapisevat kävellessä housuissa! Joten tuollaisille kestotuotteille on kyllä kysyntää, eikä niissä pitäisi olla mitään inhottavaa.
Mikä merkki?
Mullakin on Femtis-merkkiset. Mietin vaan, näkyykö ne päällihousujen läpi jotenkin oudosti.
Minipillereillä kuukautiset jää monilla pois kokonaan, suosittelen niitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi elämästä pitää tehdä vaikeampaa kuin se jo on? Mikä muissa vaihtoehdoissa on sun mielestä väärin? Muita ekologisia vaihtoehtoja kyllä löytyy. Sitäpaitsi, ole muissa asioissa ekologisempi niin ei tarvitse turvautua ylilyönteihin. Ei näissä asioissa mitään kultamitaleja jaeta.
Itse ainakin ostin kupin varmistukseksi. Ovat ohuempia kuin siteet. Itse ainakin yritän niillä helpottaa elämääni, en vaikeuttaa.
Miksi elämästä pitää tehdä vaikeampaa kuin se jo on? Mikä muissa vaihtoehdoissa on sun mielestä väärin? Muita ekologisia vaihtoehtoja kyllä löytyy. Sitäpaitsi, ole muissa asioissa ekologisempi niin ei tarvitse turvautua ylilyönteihin. Ei näissä asioissa mitään kultamitaleja jaeta.