Riidat avioliitossa saivat luopumaan lapsihaaveista
Nykyinen tilanne on luvalla sanoen kamala. Olemme olleen mieheni kanssa (molemmat 30-vuotiaita) nyt avioliitossa
kohta vuoden ja olemme olleet yksimielisiä
että lapset kuuluvat molempien tulevaisuuden haaveisiin.
Nyt kuitenkin meillä on mennyt noin puolen vuoden ajan huonommin kuin koskaan. Riidellään todella paljon niin pienistä kuin isoista asioista. Kotona on ahdistava ja painostava tunnelma, yöt sohvalla riitojen jälkeen on tullut molemmille tutuksi.
Väliin mahtuu toki hyviäkin päiviä, mutta koen suhteemme muuttuneen. Miehestäni on tullut tyly ärähtelijä, joka ei jaksa innostua mistään. Valittaa kokoajan kaipaavansa aikaa yksin ja ettei jaksa seuraani. Itse taas olen lakannut kertomasta asioistani ja kehittänyt enemmän ja enemmän tekemistä kavereiden kanssa ja yksinäni. Vaihdoin jopa työni reissaamista vaativaan työhön.
Kaikesta huolimattani mies säännöllisin väliajoin muistuttaa, että lapsi kuului suunnitelmiin ja nyt olisi jo aika. Itse taas olen mennyt ihan lukkoon ja jokin sisäinen vaistoni on saanut minut luopumaan täysin aiemmasta lapsihaaveestani. Tuntuu tosi pahalta, että näin on käynyt. Nyt riitelemme myös muun lisäksi lapsesta, joka itselleni on nyt painajainen. Mies
taas sanoo minun huijanneeni hänet avioon, koska lapsi oli haaveissa kun suhde voi hyvin.
Kommentit (4)
Ja Tarina-täti aloittu viikon vaihteeksi taas totulla provolla.
Riidat miehen kanssa, huonot välit ja lapsi.
Täyttä paskaa jälleen. Kuka toi nainen oikein on, joka näitä samoja aloituksia puskee tänne päivittäin?
Suomen geeniperimä on yksi maailman rikkaimpia. Joten aika törkeää panettelua muuta maailmaa kohtaan kun ovat tyyliin sisaruksia kaikki toisilleen verrattaessa suomalaisiin.
**ssitteko edelleen? Onko kilpirauhaset tarkistettu?
Jos suhde on huono siihen voi hakea apua ulkopuoliselta ammattilaiselta. Aina tämä ei tuota tuloksia tai suhteen parantumista. Joskus se vain vahvistaa aavistusta, että suhde on tullut tiensä päähän. Näin ollen normaalit ihmiset eroavat ja lähtevät etsimään onneaan muualta.
Selvää on, ettei sun kannata nykyisen miehesi kanssa lisääntyä. Lapsen tulo ei paranna teidän suhdetta vaan todennäköisesti eroatte jo odotusaikana. Etkä todellakaan halua jatkaa kyseisen henkilön kanssa riitelyä seuraavia 18:aa vuotta.
Lapsen saat naisena ilman miestäkin. Lapsettomuushoidot ulkomailla (Tanska, Latvia yms.) maksaa mutta on saatavilla helposti. Helpommin kuin kotimaiset hoidot. Lisäksi lapsi saa eri geeniperimän mikä tässä sisäsiittoisessa maassa ei ole ollenkaan huono ajatus.