Että vihaan tätä suomen kevättä. Ilma kuin syyskuussa!
Lapselle piti kaivaa kaapista välikausihaalari ja pipo, itse pukea sukkikset farkkujen alle.
Kommentit (30)
Synkeä, kylmä ilma, sataa usein, jatkuva pilvipeite. Valo on jotenkin harmaata.
Suomi on juuri sellainen maa, joka lähes pakottaa asukkaansa mt-ongelmiin ja päihteiden liikakäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tarvii hirveän paljon vaatteita, että selviää kesästä. Pitää olla hellevaatteet, normaalit kesävaatteet, vähän kylmemmän ilman vaatteet, vielä kylmemmän ja tuulisen ilman vaatteet, ja sitten talvivaatteet. Lähes joka päivä pitää varustautua eri tavoin.
"Helle" on muualla maailmassa normaali, siedettävä kesälämpötila.
Vasta +35 on oikea helle.
Olipa iso vaiva kaivaa kaapista.. ei sentään varastosta!
Juu on ollut turhan kylmää ja pilvistä. Monesti kuitenkin ollut toukokuussa jo lähemmäs 20c ja aurinkoisia päiviä. Nyt ollut vaan muutama lämmin päivä koko kuun aikana.
Olen asunut 18 vuotta lämpimässä maassa, jossa vähintään suomalaista kesää kestää sellaiset 9 kuukautta vuodessa. Joskus vituttaa kun Suomessa on sen parin kesäkuukauden aikana hyvinkin kylmää ja sataa joka päivä. Äitini aina tokaisee siihen, että "Älä jaksa valittaa, pukeudu lämpimästi. Suomen kesä on kaunis".
Oikeassa on!
Älä aina valita! Äläkö tuu drooppaan mun tunnelmaa! Täällä etelä-suomessa on lämmintä ja aurinko paistaa! Kyllä tää sää syyssateet ja -myrskyt voittaa! Ihanaa vihreää ja aurinkoista kevättä sulle! 🌺🌻🌼🐿🐇🌳🌲🌱☘🌿🍀🌷⚘🌹🌸🏵☀️🌝🌞
Vierailija kirjoitti:
Synkeä, kylmä ilma, sataa usein, jatkuva pilvipeite. Valo on jotenkin harmaata.
Suomi on juuri sellainen maa, joka lähes pakottaa asukkaansa mt-ongelmiin ja päihteiden liikakäyttöön.
Unohdit viikoittaiset ukkosmyrskyt varsinkin itäisessä osassa maata :)
Toivotaan pikaista ilmaston lämpenemistä. Kyllä keskieuroopan ilmasto kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan pikaista ilmaston lämpenemistä. Kyllä keskieuroopan ilmasto kelpaisi.
Ei ei ei ei ei! Pakkanen lumi kuuluu Suomeen!
Minulla on kalvolliset lenkkarit kolmeen vuodenaikaan ja kalvolliset talvikengät. Näillä voisin pärjätä koko ajan, mutta lisäksi on kakkos- eli vara- ja likaisen työn lenkkareita
Kaapissa on nahkapohjaiset matalilla koroilla olevat tanssiin ja juhliin sisällä pidettäväksi ja mökillä on kumisaappaat ja muovisandaalit.
Uskon, että koulumbiassa ollaan paljon muotitietoisempia ja tarkempia pukeutumisen suhteen!