Onko mies kiinnostunut vai ei?
olen 27 vuotias, aina ollut enemmin vähemmin parisuhteessa mutta nyt kevään korvilla ensimmäistä kertaa kunnolla sinkkuelämän aloittanut.
Olen kiinnostunut yhdestä miehestä, ja ollaan viikon päivät enemmin vähemmin juteltu. Ongelmani on hieman erikoinen: mistä tiedän, onko mies kiinnostunut vai ei?
Itse olen kiinnostunut kyllä hänestä. Olen kuitenkin miesten kohdalla tottunut "sikamaiseen" käytökseen (en keksi parempaa termiä eli pahoittelut) eli siihen, että ulkonäköä kehutaan ja todella nopeasti imartelemalla halutaan saada toinen "nalkkiin". Hän ei ole kuitenkaan kertaakaan sanonut esimerkiksi ulkonäöstäni mitään, hän on todella ystävällinen mutta minä jonkin verran aloitan kyselyitä (hän kyllä kysyy sitten ehkä kohteliaisuuttaan vastakysymyksen).
Hän halusi aloittaa ensimmäisenä seuraamaan instagramissa ja siirtää keskustelun sinne yksityisviesteihin. Hän myöskin aloitti laittamalla ääniviestin ja jutellaan lähes pelkästään niillä. Hän monesti kyllä sanoo että on mukava jutella ja eilenkin illalla viimeeksi tuumasi, että on mukava jutella kanssani MUTTA.
Miten voin erottaa, onko kyseessä vain ihminen joka haluaa edetä rauhassa (sopii minulle vallan mainiosti) vai ihminen, joka ei ole minusta parisuhdemielessä kiinnostunut? Raivostuttaa oma käytös kun en halua suin päin ihastua mutta en myöskään ahdistaa toista nurkkaan kyselemällä. Olen itse tosiaan puhelias ja sosiaalinen, hän selkeästi ujompi ja hiljaisempi lapinmies. En halua että hänelle tulee kiusallinen tai nurkkaan ahdettu olo. Täytyykö tässä nyt vaan luottaa että kyllä se sanoo jos ei kiinnosta vai mitä ihmettä! On kyllä raskasta tämä uusiin ihmisiin tutustuminen!