Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin nyt tosissani että teen poliisille nettivinkin

Vierailija
23.05.2021 |

Ennen en ole tehnyt, mutta nyt... ottaako ne tosissaan noita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo poikalapsihullu vaikuttaa vain kaipaavan huomiota. Ignooratkaa.

Vierailija
22/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään rikosta ei tapahdu, niin asia ei ole poliisin asia. Kannattaa miettiä, mihin tuhlaa poliisin resursseja.

Nimenomaan.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt oikeasti mitä varten poliisi on! Avatkaa sitten lakikirja ja miettikää, mitkä asiat ovat lainvastaista toimintaa.

Vierailija
24/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen että poikalapsihullu on oikeasti niin hullu, ettei ole edes oikeustoimikelpoinen. Laitokseenhan se kuuluisi, mutta kun nykyään kaikki halutaan tuupata avohoitoon, niin tässä on lopputulos.

Vierailija
25/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poikalapsi" ei tosiaan taida rikkoa mitään lakia, eikä myöskään "aasialainen nainen" ja eipä täällä muita näkyvämpiä häiriköitä taida nyt edes olla. Kokonaisuutena aika rauhallinen palsta, ja kannattaa muistaa, että kukaan ei pakota lukemaan jokaista viestiä.

Hauskinta tässä on, että jos poikalapsi (tai pikkuvauva mitä se eilen oli) korvattaisiin sopivasti valitulla muulla sanalla niin jopa rikkoutuisi laki ja ylittyisi syytekynnys :)

Vierailija
26/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion tehdä tästä koko palstasta rikosilmoituksen. Olen kerännyt print screenejä jo pitkään. Kun ei muuten saada kuriin niin mennään sitten poliisin kautta.

Minä myös. Tosin rikosilmoituksen sijaan annan median sitten aikanaan hoitaa asian, jonka jälkeen tulee Sanomalle niin paljon julkista painetta että palstalle saadaan kirjautumispakko ja törky pois.

Todennäköisemmin käy kuitenkin niin että palsta todetaan ei kannatamattomaksi kirjautumispakolla ja lakkautetaan kokonaan.

Vierailija
27/27 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poikalapsi" ei tosiaan taida rikkoa mitään lakia, eikä myöskään "aasialainen nainen" ja eipä täällä muita näkyvämpiä häiriköitä taida nyt edes olla. Kokonaisuutena aika rauhallinen palsta, ja kannattaa muistaa, että kukaan ei pakota lukemaan jokaista viestiä.

Hauskinta tässä on, että jos poikalapsi (tai pikkuvauva mitä se eilen oli) korvattaisiin sopivasti valitulla muulla sanalla niin jopa rikkoutuisi laki ja ylittyisi syytekynnys :)

Montako syytettä on tuosta hassuttelusta tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän