Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha ystävä.. nyt mulla onkin tunteita?

Vierailija
23.05.2021 |

Olen tuntenut hänet lähes koko ikäni. Eri kaveripiirit, mutta pienellä paikkakunnalla silti jos törmättiin, vietettiin iltaa yhdessä. Mulla ei ikinä ole ollut mitään tunteita! Ei minkäänlaisia! Aina hän ollut vain tuttu kylältä ja moikataan kun nähdään.
Ja nyt eilen illalla aloin vuosien jälkeen viestittelemään. Ihan vaan niitä näitä. Työasioita ja mitä yrittäjään elämään kuuluu ym. Siis ihan vaan normaalia kuulumisten vaihtoa. Nyt jotain vaan kolahti. Olen eilisestä lähtien ollut pelkkää hymyä, ja olen alkanut katsomaan ystävää ”sillä silmällä” ja WOW! Mä näkisin meidän niin yhdessä ja hän olisi todella upea kumppani. Siis .. aina ollaan tultu juttu totta kai, mutta eiliset kirjoitukset vaan toi taas esille miten paljon meillä on samoja ajatuksia asioista. Tykätään samoista jutuista..
Mä en halua menettää tätä ystävää. Hän on ollut mun elämässä AINA!
Onko tää normaalia? Meneekö tää tunne ohi vai pitäskö mun kokeilla ja kysyä voidaanko nähdä kesällä kun pääsen lomailemaan?
Hemmetti.. ihan hullua! Mitä tässä mut sitten tekisi? Mä olen ihastunut ystävään! Ääääääh! 😄

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoa ei löytynytkään - plsn B aktivoituu.

Saako kysyä, oletko nainen?

Vierailija
2/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easy there cowboy... oletko varma että tunne on molemminpuoleinen? Mulla oli ihan sama tilanne pari vuotta sitten ja mut ammuttiin niin pahasti satulalta että en ole toipunut vieläkään romantikko kun olen.

Näin mielessäni häät ja lapset. Ainoa mitä tuosta seurasi oli uusi pettymys lisää ja ilmeisesti se viimeinen, koska en ole toipunut vieläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Easy there cowboy... oletko varma että tunne on molemminpuoleinen? Mulla oli ihan sama tilanne pari vuotta sitten ja mut ammuttiin niin pahasti satulalta että en ole toipunut vieläkään romantikko kun olen.

Näin mielessäni häät ja lapset. Ainoa mitä tuosta seurasi oli uusi pettymys lisää ja ilmeisesti se viimeinen, koska en ole toipunut vieläkään.

Voi ei. Olen pahoillani. Tosi kurja homma että olet joutunut kokemaan tuollaista.

Ystävän tunteita en tiedä, hän on ihan kohtelias aina kaikille ja vastaa hyvin kohteliaasti kaikille. En tiedä onko tää monen vuoden sinkkuus tekemässä jotain hormooneille? 😄 Tämä ystävä on ollut myös vuosia sinkku, eli toisaalta ”esteitä” ei olisi.. ja olemme molemmat 40vuotiaita joten ei mitään säätämistä jaksaisi.

Ehkä vaan pitäisi pitää tunteet kurissa ja odottaa niiden haalistuvan. Mutta on kyllä aina erikoista tuntea näin.

Vierailija
4/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuuden ystävä on julkkis ei Hän mua muista missä se punapäinen tyttö hiekkalaatikolla on,? joka myös on

Aikuistunut ei hänellä menee niin lujaa , ettei hän mua maalaista muista , ei toki , eli ne vähäsetki tunteet pitää minut , unohtaa ei siis sellainen pellavapää .

Vierailija
5/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole kiinnostuneita naisista, ellei todella ole se suuntaus. Jos se on mies varmasti helpompi kysyä.

Vierailija
6/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei se ystäväni lapsuudesta On Mies ja mä oon nainen joka tykkää Vain miehistä!eli en ole sinnepäin kallistuva jos sitä luulitta Hyi! pois se minusta.

Eli se pellavapää on mies .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan