Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko tyhjiö elämään kun narsku viimein jättää rauhaan?

Vierailija
23.05.2021 |

Kun ei olekaan enää narskun elämän keskipiste ja elämän tarkoitus? Kun tietää että narsku ehkä löytänyt muuta sisältöä elämäänsä. Kun on vain tavallinen epäkiinnostava ihminen eikä narskun palvoma hyvässä ja pahassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että tulee, mutta kun aikaa kuluu, niin elämä alkaa taas tuntumaan hyvälle kun on yksi ääliö elämästäsi pois.

Vierailija
2/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että tulee, mutta kun aikaa kuluu, niin elämä alkaa taas tuntumaan hyvälle kun on yksi ääliö elämästäsi pois.

Niin. Voi olla. On ollut outo tunne kun olen niin pitkään ollut jonkun elämän tarkoitus. Edes mun läheisimmille en ole elämän tarkoitus, vaikka tärkeä olenkin, niin heillä on oma elämänsä kuitenkin. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä narsku saa uutta sisältöä elämään? Tyhjiö on itsessään.

Vierailija
4/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maailmanluokan ongelma käsillä.

Vierailija
5/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissi kirjoitti:

Nyt on maailmanluokan ongelma käsillä.

Narsku on itse kertonut kuinka miettii mua 24/7. Ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla. Ja uskomatonta kyllä, narskulla on ihan perhe ja lapsia. Ap

Vierailija
6/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Voi olla. On ollut outo tunne kun olen niin pitkään ollut jonkun elämän tarkoitus. Edes mun läheisimmille en ole elämän tarkoitus, vaikka tärkeä olenkin, niin heillä on oma elämänsä kuitenkin. AP

Löydät kyllä sen oman tarkoituksen elämääsi. Nyt joku muu on sitä sanellut niin pitkään, ettet enää muusta tiedä. Etsi itsellesi joku muu tarkoitus kun mies. Jokin harrastus, jota kautta opit tuntemaan muitakin ihmisiä, ja huomaat aika pian että on hyviäkin ihmisiä olemassa. Elä itsellesi, älä toiselle. Hyvin se menee.

Vierailija
7/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin susta itsestäsi kiinni.

Vierailija
8/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydät kyllä sen oman tarkoituksen elämääsi. Nyt joku muu on sitä sanellut niin pitkään, ettet enää muusta tiedä. Etsi itsellesi joku muu tarkoitus kun mies. Jokin harrastus, jota kautta opit tuntemaan muitakin ihmisiä, ja huomaat aika pian että on hyviäkin ihmisiä olemassa. Elä itsellesi, älä toiselle. Hyvin se menee.

Jatkan vielä että, oletin että olet nainen??

Vierailija
9/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis susta en tiedä, mutta itse kun annoin kenkää pösilölle, todellaki, tyhjiö. Rauha. Vapaus.

Aaaaahhhhh❤️💃💃💃

Vierailija
10/10 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä helpolla jätä rauhaan. Tutun eksä yrittää vieläkin pitää yhteyttä jos milläkin verukkeella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi