Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies on ihana!!!

Vierailija
19.08.2006 |

Se vaan on, kaikki tykkää siitä, se on niin rauhallinen ja fiksu, huumorintajunen ja kiltti, kuitenkin cool. Mä rakastan sitä ihan hirveesti! Ja se sanoo mulle joka päivä miten rakastaa minua, eilenkin sanoi että mä olen herkkä ja fiksu ja hyvä ihminen eikä hän koskaan ole ketään niin rakastanut eikä tule rakastamaan. Se on vaan niin hitsin hyvä ihminen itse, eikä halua kenellekään pahaa.

Ihan rakastunut edelleenkin, minä siis!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee jotain erimielisyyttä tai pahoja sanoja, se on niin aulis pyytämään anteeksi ja tulee rutistamaan lämpimästi. Se rakastaa mua ja lapsia eniten maailmassa. Meillä on kohta neljä yhteistä lasta ja meidän suhde tuntuu vain paranevan, mitä kauemmin ollaan yhdessä. Elämä on mukavan tasaista ja välillä mies keksii meille yllätykseksi lapsenvahdin, että pääsemme kahdestaan syömään tai viikonloppulomalle. Vauva syntyy ihan pian ja jo nyt olemme suunnitelleet lomareissua kahden, kunhan vauva on noin vuoden ikäinen.

Ihana mies, ihana elämä! :)

Vierailija
2/4 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies ihan syvältä ja vahvasti harkitsen avioeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mies tosiaan kuulostaa ihanalta!

Kukapa ei haluaisi joka päivä kuulla rakkauden tunnustusta, minun mieheni ei vain sellaista tajua toistella kun kuulemma on niin itsestäänselvää että rakastaa minua...ei se muutenkaan mikään lässyttäjä ole, edes tytöllemme.

Ja muutenkin aika vaikea tapaus riitojen sun muiden sattuessa, mutta onneksi niitä on harvoin.

Että kyllä minullakin on ihana mies jota rakastan NIIN ! ! !

Vierailija
4/4 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av:laiset osaa olla kivojakin =)

Niin, joka päivä kuulen että olen tosi rakas. Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta ja lapsia on kolme. Minä nautin elämästä ja toivon teille myös kaikkea hyvää!

Ap