Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yksi asukas saada toiselle aikaan häädön rivitalossa?

Vierailija
23.05.2021 |

Naapuri alkanut valittaa ihan joka asiasta. Asunnostani kuuluu ääniä jopa silloin, kun olen pois kotoa. Ajan autoni keskelle parkkiruutua, naapurin mukaan minun pitäisi parkkeerata toisen naapurin puolelle, että hänellä olisi enemmän tilaa. Lumien sulamisen jälkeen hänen pihaltaan löytyi tupakantumppeja, tämäkin on juuri minun vika, vaikken tupakoi. Koira (ei hauku, on todisteet eikä ole yksin kotona) jättää naapurin asunnon ohi kävellessä kakan hajun leijumaan ja haju menee asuntoon asti. Tässä nyt muutama, mistä asiasta on valittanut. Itse kuitenkin ruokkii lintuja (kielletty), ajaa auton osittain toisen naapurin paikalle, talvisin puhdistaa parkkiruutunsa lumet toisten autojen taakse, tonkii roskiksia ja juoruaa. Kyseessä on siis rivitaloalue, kaupungin vuokraamia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saahan sitä yrittää.

Vierailija
2/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on painavat todisteet niin pystyy. Ei siihen mitään listoja tarvi vaan kunnon todisteet.

Vierailija
4/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihe uon hankkinna kaikkiille hiävön jokka tuohon toisselle puolelle ovatten muuttanna, sillo suap assuu ihan melekee ku omakotitalosa.

Vierailija
5/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos siis on kyse vuokrakämpistä, voi saadakin, jos tekee sinusta valituksia ja valehtelee niissä tarpeeksi härskisti. Mutta kyllä sinulle ensin tule varoitus, jolloin voit puolustautua.

Vierailija
6/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas uunot neuvoo.

Katsokaa ensin vaikka googlesta, mitä häätö tarkoittaa. Vinkki: sitä ei määrää yksikään taloyhtiö, isännöitsijä eikä naapuri, vaan ainoastaan käräjäoikeus.

Vierailija
7/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kuulostaa ihan 100% mun naapurilta.  Onko sellainen  noin 70 vuotias mummo? Kaikki kohdat täsmää.

Vierailija
8/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kotirauhanhäirinnän puolelle perättömien valitusten tehtailu. Vink vink

Vierailija
9/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Paula ja Lars-Jocke taas vauhdissa?

Vierailija
10/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen naapuri. Valittaa kaikesta "melusta" jota meiltä tulee. Olen valittanut kahdesti isännöitsijälle kuinka hän hakkaa seinää jokaisesta pihahduksesta ja normaalista äänestä jonka havaitsee asunnostamme, muutenkin valittaa mistä tahansa ja tarkkailee koska liikumme. Isännöitsijä ei voi kuulemma tehdä mitään, kun naapuri ei häiritse melulla öiseen aikaan.

Aion valittaa isännöintiin tarkemmin kaikesta häirinnästä, kai niiden on pakko lopulta tehdä virallinen varoitus. Muutkin naapurit on kuulemma kertoneet isännöintiin tästä turhanvalittajasta.

Vierailija
11/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, kuulostaa ihan 100% mun naapurilta.  Onko sellainen  noin 70 vuotias mummo? Kaikki kohdat täsmää.

70-vuotias mies. Tuttu tiesi, että on ikänsä ollut epävakaa. Olen toisilta seinänaapureilta kysellyt, onko ollut minun asumisesta häiriöitä, niin sanoivat, että ei. Heillekin on tuo mies heidän koirasta sanonut (en edes tiennyt, että heillä on koira) ja tupakoinnista. Nykyään tuntuu, että aina on jotain uutta sanottavaa, kun tämän vanhuksen näkee.

Ap

Vierailija
12/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano jos kiusaaminen ei lopu teette rikosilmoituksen hänenstä

Vierailija
13/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli-ilmotus. Selvästi alkaa päästä heittää, parempi että joku ammattilainen käy vilkasemassa. 

Jos tyyppi ont arpeeksi vakuuttava niin voit saada varoituksia ja seuraavaksi niiden perusteella häädön.

Vierailija
14/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70-vuotias mies. Tuttu tiesi, että on ikänsä ollut epävakaa. Olen toisilta seinänaapureilta kysellyt, onko ollut minun asumisesta häiriöitä, niin sanoivat, että ei. Heillekin on tuo mies heidän koirasta sanonut (en edes tiennyt, että heillä on koira) ja tupakoinnista. Nykyään tuntuu, että aina on jotain uutta sanottavaa, kun tämän vanhuksen näkee.

Ap

Itse sain neuvon, että älä keskustele enää tämän naapurin kanssa. Minulla siis oli samanlaista ongelmaa naapurin kanssa. Tervehdin vain iloisesti ja jatkan matkaa. Isännöitsijät kyllä yleensä tietää, mistä on kyse näiden vanhojen ihmisten kohdalla, joten ei tarvitse olla huolissaan.

Vierailija
15/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä jää juttelemaan sen kanssa vaan kipitä vaan pois, sano että nyt on kiire, ei ehdi. Jos tulee ovelle, niin älä avaa ovea.  Tämä toimi omalle hankalalle naapurilleni, en vaan enää anna mahdollisuutta kiusata. Jos se valittaa minusta isännöitsijälle, niin niistä meluista pitäisi olla todisteita ja muidenkin naapureiden sana, muuten ei voi mitenkään joutua häädetyksi yhden hullun takia.

Vierailija
16/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas uunot neuvoo.

Katsokaa ensin vaikka googlesta, mitä häätö tarkoittaa. Vinkki: sitä ei määrää yksikään taloyhtiö, isännöitsijä eikä naapuri, vaan ainoastaan käräjäoikeus.

Puhekielessä häädöllä tarkoitetaan vuokrasuhteen irtisanomista. Se on helppo tehdä, eikä se vaadi mitään oikeuden päätöksiä, eikä edes mitään erityisempiä perusteitakaan. Häiritsevä eläminen käy hyvin perusteluksi. Ap ei tietenkään oikeasti ole häirinnyt ketään ainakaan oman kertomansa perusteella, mutta härskisti valehteleva naapuri voi sellaisen vaikutelman helposti luoda.

https://www.vuokraturva.fi/tietopankit/asunnon-vuokrauksen-kasikirja/vu…

Vierailija
17/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sano jos kiusaaminen ei lopu teette rikosilmoituksen hänenstä

Minä sanoisin ennemmin että jos ei patu lopeta mussuttamasta niin saattaa käydä niin että patun turpa tukitaan nyrkein.

Vierailija
18/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kyllä likaisia koiria, jos kakka haisee.

Vierailija
19/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavuosi ollut yksinäisille vanhuksille ankeaa. Vähemmästäkin pää sekoaa.

Vierailija
20/22 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee huoli-ilmotus. Selvästi alkaa päästä heittää, parempi että joku ammattilainen käy vilkasemassa. 

Jos tyyppi ont arpeeksi vakuuttava niin voit saada varoituksia ja seuraavaksi niiden perusteella häädön.

Eihän voi.

Kerropa nyt vaikka omin sanoin, mitä luulet häädön tarkoittavan, ja kuka sellaisen mielestäsi määrää ja kuka panee toimeen.

Sitten katso vaikla googlesta miten asia oikeasti toimii, ja pyydä anteeksi ääliöyttäsi.