Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli paljastaa yks pettäjä

Vierailija
22.05.2021 |

Tää mies pettää vaimoaan koko ajan. En tiedä monenko naisen kanssa mutta tiedän että pettää. Tapaamiset hän järjestää aina samaan salaiseen paikkaan, naisten luo ei mene. En edes tiedä kertooko kaikille naisille olevansa varattu. Tekis mieli kertoa hänestä jotta naiset pysyis erossa tästä tyypistä ja osais varoa. On muuta mitä antaa ymmärtää ja naiset on hänelle vain esineitä. Ootteko koskaan tuonu missään esiin tämmöstä tietoja?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ?

Vierailija
22/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa asia ei kuulu sinulle. 

En suosittele, mutta jos haluat sen loppuvan niin kerro miehelle että tiedät ja vaadit lopettamaan. Se on varmasti se kivuttomin tie. Tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta mies saattaa jopa muuttua pysyvästi ja avioliitto pelastua. Mies saattaa lopulta jopa arvostaa sinua.

Jos aiheutat draaman saat ainakin miehestä ja joskus myös vaimosta vihamiehen. Sinusta tulee syntipukki.

Ja näin puhuu pettäjä. Ei kertoja niitä ongelmia tee vaan se pettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kertoisi? Kerro vaikka nimettömänä tieto ja paikka, missä sitä tekee ja kenen kanssa.

Kyllä aikuinen ihminen seisoo sanojensa takana ihan nimen kanssa!

Vierailija
24/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, on kaikkein kamalinta että kaikki tietää paitsi petetty

Vierailija
25/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta ihan minun mieheltäni. Olemme ulkoistaneet parisuhteemme seksin. Kummallakin meillä on oikeus seksuaaliseen vapauteen. Miehen harrastaa ja minun olla harrastamatta.

Minäkin tiedän mieheni pikkuharrastuksista. Olen kuitenkin hänet ottanut vikoineen päivineen. Hän käy töissä, osallistuu kodin ja lasten hoitoon ja viettää meidän kanssa laatuaikaan yhdessä, enkä näe miten tuo on minulta pois. Minä olen jo iso tyttö enkä kaipaa pelastajaa, enkä ketään joka tulee kertomaan miten meidän pitäisi elää meidän elämään.

Vierailija
26/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ihmisiä on varmasti paljonkin. Miksi työnnät nokkasi muiden asioihin ja kiukuttelet täällä?

Vierailija
27/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta ihan minun mieheltäni. Olemme ulkoistaneet parisuhteemme seksin. Kummallakin meillä on oikeus seksuaaliseen vapauteen. Miehen harrastaa ja minun olla harrastamatta.

Minäkin tiedän mieheni pikkuharrastuksista. Olen kuitenkin hänet ottanut vikoineen päivineen. Hän käy töissä, osallistuu kodin ja lasten hoitoon ja viettää meidän kanssa laatuaikaan yhdessä, enkä näe miten tuo on minulta pois. Minä olen jo iso tyttö enkä kaipaa pelastajaa, enkä ketään joka tulee kertomaan miten meidän pitäisi elää meidän elämään.

Nainen ei tytöttele itseään. Olet mies.

Vierailija
28/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huono yritys. Kuulostat itse mieheltä.

Vierailija
29/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei tytöttele itseään. Olet mies.

Olen jo melko tottunut siihen, että palstalaiset pitää minua miehenä🤣

Vierailija
30/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai...vain miehet suhtautuu kevyesti pettämiseen?

Vierailija
31/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T ?

Minun nimeni on T mutta virallisesti Big T. Tarkoitatko minua?

Vierailija
32/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain miehet on esim avoimissa parisuhteissa? Avoimet parisuhteet on yleisempiä, kuin luullaan. Nämä parit yleensä joutuvat salamaan asian, koska paheksunta on niin voimakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä