Vitsi miten hyvä olo nyt on. Koko perhe yhtä aikaa olohuoneessa
Jopa 16v poika ja 13v tyttö tulivat (ainakin hetkeksi) katsomaan meidän vanhusten kans euroviisuja.
Herkkuja ja yhdessäoloa (ja kännykät kaikilla kädessä)
Silti niin hyvä olla ❤️
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Poikas tuli kyttäämään vaan tissejä ja perseitä 😂
Nyt varmaan aika pojan tyylisiä misuja lavalla 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo 13-vuotiaalla jo nukkumaanmenoaika?
Meillä saa valvoa tänään poikkeuksellisesti siihen asti kun jaksaa ☺️
Aiotteko vatvoa €-viisuja pitkäänkin? Lisää apupaketteja etelän vetelille?
Jotkut tv-ohjelmat kokoavat toisinaan koko perheen yhteen, olohuoneeseen katselemaan kaikki samaa telkkari ohjelmaa.
Se on tosi ihanaa, tuntea heidät kaikki yhtäaikaa läsnä ja lähellä.
Mä tein saunan jälkeen suuren pizzan ja ostin lapsille coca-colaa ja miehelle tsekkiläistä olutta pari purkkia sekä itselleni purkin kuivaa omenasiideriä.
Lisäksi on karkkia.
Iloista Euroviisu iltaa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Veikkkaan että koko suomen pändi jäätyy lavalla.
Bändin basisti yritttää saada sympatioita vetämällä ittensä alasti.
Minä nautin rauhasta ja hiljaisuudesta, mies lähti kalastamaan ja lapset nukkuu. Nukkuvat pikkulapset on vaan jotain maailman suloisinta 😍
Niin on ap. Sama meillä. Herkkujakin riittää koko perheelle.
Ihana keväinen lauantai-ilta koko perheen kesken.
No ei meillä katso 12v ja 15v . Eikä mies. Minä ja 9v katsotaan kahdestaan.
Minä katson yksin. Poika kuuluu pelaavan omassa huoneessaan, mies lähti kaljalle ja tyttö poikaystävän luona yökylässä. Nauti ap :(
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikki katsovat euroviisuja, mutta mies ja minä olkkarissa ja lapset huoneissaan. Lapset kyllä ovat samassa kaveriporukassa katsomassa viisuja.
Siis oikeasti minkä ikäset lapset ja missäpäin suomea katsovat oikeen kaveriporukalla viisuja?!?
What the what? :D Hyvän mielen keskustelu? :D Kuis tää ny on mahdollista? Mut oikeesti, nauttikaa perheillasta! Tästä tuli hyvä mieli. :)
Toisilla ei oo perhettä, että hiero vaan sitä paskaa muiden naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Poikas tuli kyttäämään vaan tissejä ja perseitä 😂
Miksi teineistä pitää aina ajatella kaikista pahinta?
Hyi teini-ikäiset on kamalia. Onneksi en ole hankkinut lapsia.
Meillä katsellaan 12-vuotiaan ja Kultasennoutajan knssa Sopranosia. Vielä saan molemmat pojat syliin röhnöttämään kunhan ei ole liikaa silmäpareja todistamassa💙 En edes raatsinut sanoa että tuli hiki mutta sain verannan oven auki kun poika haki lisää vichyä. Kohta mies tulee töistä ja tacopelti iltapalaksi tuoksuu jo uunissa. Huomen aamuulla nukutaan kaikki pitkään. Kieltämättä hetkiä mistä tehdään muistoja!
AP nauttii perheestään ja itse tuijottaa kännykkää ??? 😮??
Perheen Quality time ?
Veikkkaan että koko suomen pändi jäätyy lavalla.