Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oreganon siirtäminen ruukkuun

aapee
22.05.2021 |

Hei, kun kaupan vihannesosastolta ostetun oreganon siirtää kukkaruukkuun jatkamaan kasvua, niin oletteko laittaneet sille jotain tukikeppejä? Vai pärjääkö se ihan sellaisenaan? Kaupan pussista kun ottaa oreganopuskan pois, niin se jää roikkumaan kukkaruukun reunalle. Sen ainakin olen lukenut, että mullan seassa tulisi olla hiekkaa ja ruukun pohjalle kannatta laittaa kiviä tai soraa salaojitukseksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos mahdollisista vastauksista jo etukäteen : )

ap

Vierailija
2/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oregano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt juurikin kevytsoraa kun olen vaihtanut "oreganot" isompaan ruukkuun. Vesiviljelyssä mulla, stop feed ja valona 600w SPNa. Alkaa haisee kyl jo rapussa asti.

Tukikeppejä jos nyt alkaa lerpahtaa mut ite en oo yleensä tarvinnut ennenku kukituksen loppuvaiheessa kun alkaa tulee painoa varsille.

Vierailija
4/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt juurikin kevytsoraa kun olen vaihtanut "oreganot" isompaan ruukkuun. Vesiviljelyssä mulla, stop feed ja valona 600w SPNa. Alkaa haisee kyl jo rapussa asti.

Tukikeppejä jos nyt alkaa lerpahtaa mut ite en oo yleensä tarvinnut ennenku kukituksen loppuvaiheessa kun alkaa tulee painoa varsille.

Autocorrect eli DRIP feed eikä stop feed.

Vierailija
5/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaisin ja käyttäisin mausteena noin 2/3 varren pituudesta. Sitten ruukutus ja mahdollisimman valoisaan paikkaan kasvamaan uutta.

Vierailija
6/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillistakaa oregano!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä