Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen entiselle koulukaverilleni

Vierailija
22.05.2021 |

Hän postailee instagramiinsa koko ajan jotain "tuotoksiaan". Hän osaa kuvata, maalata, kirjoittaa, laittaa ruokaa, on kaunis ja näköjään myös menestynyt, koska hänellä on niin paljon seuraajia. Minkä takia jollekin ihmiselle annetaan niin paljon kykyjä ja toisille ei mitään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän on sitten kulissien takana... niin sitä ei kukaan näe.

Vierailija
2/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän on sitten kulissien takana... niin sitä ei kukaan näe.

itseään toteuttava ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Mikä estää sinua tekemästä samaa? Vielä parempi kysymys: Jos tekisit samaa, olisitko yhtään onnellisempi? Paras kysymys: Miksi et keskittyisi tekemään niitä asioita, jotka tekevät sinut onnelliseksi ja jättää IG ja FB seuraaminen vähemmälle?

Vierailija
4/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi olla myös plajon työntekoa. ei ne hänen taidot ole välttämättä taivaasta tippuneet.

Vierailija
5/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Mikä estää sinua tekemästä samaa? Vielä parempi kysymys: Jos tekisit samaa, olisitko yhtään onnellisempi? Paras kysymys: Miksi et keskittyisi tekemään niitä asioita, jotka tekevät sinut onnelliseksi ja jättää IG ja FB seuraaminen vähemmälle?

jep. toiset tekee, toiset huutelee sohvalta

Vierailija
6/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, ettå sitä mitä pidetään kykynä/lahjakkuutena, on äärimmäisen harvoin luontainen lahjakkuus. Osa ihmisistä oikeasti panostaa aikaansa ja energiaansa asioihin; harjaantuvat näin sellaisiksi että ovat taitavia, ja saavat tekemänsä asiat näyttämään helpoilta. Takana on paljon työtä!

Jos haluat itsellesi jonkun tietyn asian/taidon, senkun lisäät sen tekemislistalle. Anna asialle ajatusta, aikaa ja energiaa ja näe tulokset aikanaan.

Vierailija
7/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei ole mitään taitoja, eikä mitään mikä kiinnostaisi.

Vierailija
8/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep. toiset tekee, toiset huutelee sohvalta

#3 täällä. Teen asioita jotka tekevät minut onnelliseksi. En omaa IG tai FB tiliä. Eläämäni on tasapaksua, tylsää ja siinä ei ole mitään hohdokasta jota ketään kiinnostaisi tietää. Käyn keskinkertaisissa töissä, pidän kodin keskinketaisessa kunnossa, vietän aikaa lapseni kanssa, hengaan AV palstalla ja yritän pitää selkäni siinä kunnossa, etten saa kolmatta välilevyn pullistumaa. Joka ilta mieli on tyytyväinen, koska olen tehnyt itselleni mielekkäitä asioita ja nukun hyvin. Elämäni on varmaan He***ttiä instapupujen mielestä. En silti vaihtaisi osaani kehenkään heistä. Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
9/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviäjät on häviäjiä.

Vierailija
10/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään ei aikanaan osannut piirtää. Aloitin youtube-videoiden avulla opettelemaan. Nyt olen jo hyvä.

Sama käsitöiden kanssa. Yläasteella olin todella huono kaikessa, aikuisena opettelin sitten tekemään kaikenlaista.

Sinulla on mahdollisuuksia, kokeile mihin itse pystyt!

Vierailija
11/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään ei aikanaan osannut piirtää. Aloitin youtube-videoiden avulla opettelemaan. Nyt olen jo hyvä.

Sama käsitöiden kanssa. Yläasteella olin todella huono kaikessa, aikuisena opettelin sitten tekemään kaikenlaista.

Sinulla on mahdollisuuksia, kokeile mihin itse pystyt!

Kyllä se lahjakkuuskin vaikuttaa. Ei kaikki ole kiinni työnteosta

Vierailija
12/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko kaikkea. Kukaan ei tietenkään kuvaa epäonnistumisiaan. Saatikka kerro niistä.

Vierailija
13/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kateellinen entiselle koulukaverilleni"

??

Ajatuskin "kateellisuudesta" on ääretömän vieras itselle. Vanhoista opiskelukavereista ainakin yhden voi sanoa olleen "miljonääri"  jos on uskomista IL juorukalenteriin veroäyreistä. Hain taustatietoa kaverista itsarinsa jälkeen, eka osuma oli hänen verotietoihin.  Toinen luultavasti myös on vähintään erittäin hyvin toimeen tuleva, nähtävillä olevan mammonan ja firmatietojen valossa. Anyway, yhdenkään tuntevani ihmisen kanssa en paikka vaihtaisi, vaikka omaisuus satakertaistuisi samalla.

-Koiralenkillä törmäsin vuosikymmeniä sitten näyttävään, hoikkaan ja hauskaseen blondiin, jolla sattui vielä olemaan samanrotuinen piski jojon perässä, jota itse ulkoilutin. Muutama ja useampikin sana vaihdettiin ja niiden tietojen pohjalta stalkkasin daamin. Kyseessä oli varakkain koskaan henkilökohtaisesti tietämäni ihminen. Feissari oli näköjään hänelle kuitenkin hiukan vieras, varsinkin yksityisyysasetusten osalta. Joku vuosi myöhemmin koko maailmalle levisi yksitysviesti, joka kertoi hyvin syvistä ja tummista vesistä hänen yksityiselämässä....

Sum: Älä turhaan kadehdi. Kiiltävän kuoren takaista ei voi oikeasti tietää. Itse näkemäni perusteella varakkaimmat tuntemani ihmiset tässä maailmassa olivat kaikesta päätellen hyvin, hyvin onnettomia ja tuuliajolla monen arkisen mutta keskeisen asian kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi