Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seksiaddiktien päässä liikkuu?

Vierailija
22.05.2021 |

Ei ole selvinnyt. Ok jos itse hoitelee, mutta jatkuva valloittaminen? Miksei mikään ole hyvä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
2/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti niiden päässä liikkuu lähinnä seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun lätinä, ähinä ja puristus.

Tai mulkun jutke.

Vierailija
4/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jatkuva valloittaminen".

Tuo ei välttämättä edes liity seksiaddiktioon, seksi voi hyvinkin olla sivuseikka. Olennaista on egon boostaaminen sillä että saa sen valloituksen.

Vierailija
5/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs sille voi kun tämä vietti on tämmönen. Luonto se minut tällaiseksi teki. Pärjään mainiosti ilman tupakkaa (olen lopettanut), kahvia, unta, ruokaa, mutta ilman tätä-heittämällä parasta mitä elämässä on - ei vaan pysty!

Enkä ymmärrä miksi pitäisikään? Säännöllinen vietti, olkoonkin yliaktiivinen, pitää huolta:

Hyvä fyysinen kunto

Hyvä henkinen hyvinvointi

Rentoutuminen

Oman biologian pysyminen tikissä

Terveellisyys muutenkin

Siis jos on kivaa ja nauttii niin miksi pitäs olla vähemmän kivaa? Olkaa yrmynaamat ilman jos tykkäätte, mä nautin!

Vierailija
6/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomille frigideille normi halut on seksiaddiktio. Mulla itsellä siis miehellä on niin että kun on tutustuttu ja päästy sänkyyn asti niin halut lisääntyy. Se kun nainen haluaa niin se jotenkin niinku vaikuttaa. Se on kyllä tympeetä kun nainen haluaa vain noin viikon verran kuukaudessa. Ei sekään ole kivaa kun suhteessa joutuu hoitelemaan homman yksin.

Vierailija
7/25 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todettu hyperseksuaalisuus, joten seksi kyllä on mielessä usein. Tarvitsen seksiä 3-5 kertaa päivässä, jotta se ei olisi koko ajan mielessä. Sellaista miestä, joka pystyisi minut tyydyttämään ei ole olemassakaan, joten olemme mieheni kanssa sopineet asian niin että tyydytän itseni vibralla, dildolla tai muuten. Hän saa tulla mukaan leikkiin tai saa olla tulematta.

Tähän olisi lääkityskin, mutta se vetää mielen ja kaikki muutkin tunteet "latteaksi", joten en käytä sen vuoksi. Homma menee niin että vibraan itseni aamulla, töiden jälkeen ja illalla mieheni "avittaa" 1-2 kertaa. Viikonloppuisin sitten tätä vibrausta tapahtuu useammin.

Vierailija
8/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäs sille voi kun tämä vietti on tämmönen. Luonto se minut tällaiseksi teki. Pärjään mainiosti ilman tupakkaa (olen lopettanut), kahvia, unta, ruokaa, mutta ilman tätä-heittämällä parasta mitä elämässä on - ei vaan pysty!

Enkä ymmärrä miksi pitäisikään? Säännöllinen vietti, olkoonkin yliaktiivinen, pitää huolta:

Hyvä fyysinen kunto

Hyvä henkinen hyvinvointi

Rentoutuminen

Oman biologian pysyminen tikissä

Terveellisyys muutenkin

Siis jos on kivaa ja nauttii niin miksi pitäs olla vähemmän kivaa? Olkaa yrmynaamat ilman jos tykkäätte, mä nautin!

👍

Vierailija
9/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muilla elämänalueilla pärjää on paettava todellisuutta johonkin.

Toisilla se on seksi, toisilla viina, some, huumeet, herkuttelu. You name it.

Vierailija
10/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todettu hyperseksuaalisuus, joten seksi kyllä on mielessä usein. Tarvitsen seksiä 3-5 kertaa päivässä, jotta se ei olisi koko ajan mielessä. Sellaista miestä, joka pystyisi minut tyydyttämään ei ole olemassakaan, joten olemme mieheni kanssa sopineet asian niin että tyydytän itseni vibralla, dildolla tai muuten. Hän saa tulla mukaan leikkiin tai saa olla tulematta.

Tähän olisi lääkityskin, mutta se vetää mielen ja kaikki muutkin tunteet "latteaksi", joten en käytä sen vuoksi. Homma menee niin että vibraan itseni aamulla, töiden jälkeen ja illalla mieheni "avittaa" 1-2 kertaa. Viikonloppuisin sitten tätä vibrausta tapahtuu useammin.

Onko hyperseksuaalisuus patologisoitu?

Vierailija
11/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve! Olen ihan samanlainen nainen. Siis 5-6 orgasmia päivässä saatava. Onneksi mies rakastelee ainakin kerran päivässä, ja antaa usein myös lisksi kielihoito tai sormetusta. Silti satisfyer käytössä jokapäivä usein. Aina on seksi mielessä. Ei ihan kivakaan kyllä

Vierailija
12/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on /todettu hyperseksuaalisuus, joten seksi kyllä on mielessä usein. Tarvitsen seksiä 3-5 kertaa päivässä, jotta se ei olisi koko ajan mielessä. Sellaista miestä, joka pystyisi minut tyydyttämään ei ole olemassakaan, joten olemme mieheni kanssa sopineet asian niin että tyydytän itseni vibralla, dildolla tai muuten. Hän saa tulla mukaan leikkiin tai saa olla tulematta.

Tuohon sopisi lääkkeeksi luomu lääke.

Silloin tällöin kimppaa vaikka kolmelle nuorelle miehelle.

On kiva tunne kun saa useammalta nuorelta mieheltä siemenet tulee hormooni hoito kuntoon.

Vierailija
13/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu

Vierailija
14/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mulkku liiku päässä, tarkemmin sanoen suussa.

Vierailija
15/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkuspa sen miehenkin kieli yhtä taajaan pillussa.

Vierailija
16/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei muilla elämänalueilla pärjää on paettava todellisuutta johonkin.

Toisilla se on seksi, toisilla viina, some, huumeet, herkuttelu. You name it.

Höpö höpö!

Menestystä elämässä olen saavuttanut. Työura, talous, perhe.

Nautin paljon seksistä ja harrastan sitä todella usein.

Vierailija
17/25 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole selvinnyt. Ok jos itse hoitelee, mutta jatkuva valloittaminen? Miksei mikään ole hyvä?

Eihän se jatkuva valloittaminen millää tavoin liity seksiaddiktioon. Itsellä on lievä dianostisoimaton seksiaddiktio, ja mielessäni liikkuu vaimoni pylly, pillu, vartalo, suu, paneminen, nuoleminen ja suihinotto. Nämä asiat tuntuvat liikkuvan jatkuvasti mielessä, ja koko ajan tekee mieli päästä rakastelemaan, panemaan, antamaan ja saamaan suuseksiä, hyväilemään vartaloa, jne. Joskus myös jokin visuaalinen ärsyke (naisten alusvaatemainos, nainen tiukka pylly farkuissa joka kävelee kadulla edessäni, tms.) saattaa herättää  seksifantasioita päässäni, ja en juurikaan pysty keskittymään mihinkään muuhun sillä hetkellä.

Vierailija
18/25 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuspa sen miehenkin kieli yhtä taajaan pillussa.

Lipooko ukkosi mieluummin peräpuolta?

Vierailija
19/25 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullit enimmäkseen, siis ajatuksissa, suussa ihan liian harvoin saan. Siis miehet ylipäätään. Miehet on IHANIA! Tänäänkin kauppareissulla olisin ollut valmis panemaan saman tien varmaan 15 heistä... Naiminen on parasta mitä on ja miehet on niin hiton ihania, en kestä!

Vierailija
20/25 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullit enimmäkseen, siis ajatuksissa, suussa ihan liian harvoin saan. Siis miehet ylipäätään. Miehet on IHANIA! Tänäänkin kauppareissulla olisin ollut valmis panemaan saman tien varmaan 15 heistä... Naiminen on parasta mitä on ja miehet on niin hiton ihania, en kestä!

TÄH!! Eihän täällä tämmöistä tekstiä olla totuttu lukemaan..kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme