Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako orgasmia olet saanut yhdellä kerralla?

Vierailija
22.05.2021 |

Montako orgasmia olet saanut yhdellä kerralla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä kaks peräkkäistä on itselle aika maksimi. Sitten on pakko latautua hetki.

Vierailija
2/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta kerran itsekseni. Normimäärä on 3-5. Heikkenevät kerta kerran jälkeen mutta orkkuja kuitenkin 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin foodoralta, kymmenen tuli.

Vierailija
4/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhden kerrallaan, mutta yhden seksi kerran aikana useita peräkkäin. Miehen kanssa max. 2. Yksin normi on 2 - 4 peräkkäin, ellei kyse ole etäpäivän pikaisesta.

Vierailija
5/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljään asti tullut kokeiltua, mutta heikkenevät niin paljon että yksi kunnollinen riittää.

Vierailija
6/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Se riittää. N50

Vierailija
7/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mieheni kanssa yhden seksiaktin aikana useita, mä en ole laskenut maksimia mutta jossain kuuden tai seitsemän orgasmin luokassa mennään. Silloin olen aivan totaalisen poikki, ja mies todella tyytyväisen näköinen. Tää on normaalia meille, mun mies on peto sängyssä ja just mulle sopiva!

Vierailija
8/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan mieheni kanssa yhden seksiaktin aikana useita, mä en ole laskenut maksimia mutta jossain kuuden tai seitsemän orgasmin luokassa mennään. Silloin olen aivan totaalisen poikki, ja mies todella tyytyväisen näköinen. Tää on normaalia meille, mun mies on peto sängyssä ja just mulle sopiva!

Tämä on kyllä ihana etuoikeus meillä naisilla. Tuskin miehet voivat koskaan voi kokea samanlaista, uskomatonta mielihyvää. Tosin se vaatii tilanteeseen heittäytymistä ja oman kehon hyväksyntää. 

Vierailija
9/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan joku seitsemän. Saan joka kerta useita, kun harrastamme sidontaleikkejä, jolloin olen avuttomana sänkyyn kahlittuna ja mieheni joko vibraa tai dildottaa minulle orgasmeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi