Montako orgasmia olet saanut yhdellä kerralla?
Kommentit (9)
Kymmenkunta kerran itsekseni. Normimäärä on 3-5. Heikkenevät kerta kerran jälkeen mutta orkkuja kuitenkin 😁
No yhden kerrallaan, mutta yhden seksi kerran aikana useita peräkkäin. Miehen kanssa max. 2. Yksin normi on 2 - 4 peräkkäin, ellei kyse ole etäpäivän pikaisesta.
Neljään asti tullut kokeiltua, mutta heikkenevät niin paljon että yksi kunnollinen riittää.
Saan mieheni kanssa yhden seksiaktin aikana useita, mä en ole laskenut maksimia mutta jossain kuuden tai seitsemän orgasmin luokassa mennään. Silloin olen aivan totaalisen poikki, ja mies todella tyytyväisen näköinen. Tää on normaalia meille, mun mies on peto sängyssä ja just mulle sopiva!
Vierailija kirjoitti:
Saan mieheni kanssa yhden seksiaktin aikana useita, mä en ole laskenut maksimia mutta jossain kuuden tai seitsemän orgasmin luokassa mennään. Silloin olen aivan totaalisen poikki, ja mies todella tyytyväisen näköinen. Tää on normaalia meille, mun mies on peto sängyssä ja just mulle sopiva!
Tämä on kyllä ihana etuoikeus meillä naisilla. Tuskin miehet voivat koskaan voi kokea samanlaista, uskomatonta mielihyvää. Tosin se vaatii tilanteeseen heittäytymistä ja oman kehon hyväksyntää.
Olisikohan joku seitsemän. Saan joka kerta useita, kun harrastamme sidontaleikkejä, jolloin olen avuttomana sänkyyn kahlittuna ja mieheni joko vibraa tai dildottaa minulle orgasmeja.
Näin miehenä kaks peräkkäistä on itselle aika maksimi. Sitten on pakko latautua hetki.