Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos 10-vuotiaasi lapsesi luokkakaveri olisi kirjoittanut lapsesi ystavankirjaan harrastuten kohdalle: runkkaus. Mun pojan ystavankirjassa

Vierailija
19.08.2006 |

näin oli. On kirjoitettu torstaina. Otanko yhteyttä opettajaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavri sinne ja sassiin. sen jälkeen soitat opettajalle ja kysyt onko hänellä kumisaappaita!

Vierailija
2/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän pojat sellaisia haarrasta. Ihmekös tuo jos jonkun toisen pojan teki mieli vähän irvailla. Ja onko se nyt niin paha juttu jos puhuu runkkaamisesta, eiköhän sitä joka iikka kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käske sen lopettaa runkkaus

Vierailija
4/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko niin kahdeksankymmentälukulaisia tummansinisiä.

Vierailija
5/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin niitä homoja tehdään, hyvä hyvä

Vierailija
6/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin parikymppisetkin pojat kävellä sipsuttaa kuin pissismuijat, on pinkit paidat, korvakorut, meikkiä naamalla, värjätyt hiukset, nenät pystyssä...

Vierailija
7/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitetaan siis OMIA harrastuksia, eli kyseinen poika on kirjoittanut tod. näk. aivan totuudenmukaisesti, että " runkkaus" . Mitäs siinä? Ehkä oma poikasi harrastaa potkipalloa, joku toinen poikasi kaveri tennistä ja kolmas harrastaa runkkausta. Itse varmaan vain naurahtaisin, koska eihän toinen poika ole kirjoittanut, että SINUN POIKASI runkkaisi, vaan siis tämä kyseinen henkilö itse. Ja jokainenhan saa harrastaa mitä haluaa, vai ei?

Vierailija
8/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei antanut hänen kirjoittaa kirjaansa. Siispä hän kypsänä kymmenvuotiaana päätti kirjoittaa väkisin ja tehdä pilan samalla. Pojat on poikia - ja ne runkkaakin.

Vierailija
9/9 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mihin tässä opea tarvitaan? Ota yhteyttä lapsen vanhempiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä