Suuseksi ja alapesu
Pitääkö alapään olla pesty, marinoitunut, vai pesemätön?
Nyt tähän ikuisuuskysymykseen ääniä, kiitos.
Kommentit (30)
Te jotka nuolette likaista toosaa, niin ihanko tyyliin jollekin random baaripanolle annatte kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka nuolette likaista toosaa, niin ihanko tyyliin jollekin random baaripanolle annatte kieltä?
Joskus on sitäkin tullut harrastettua.
Itse en aina ole varmaan ollut ihan putipuhdas, mutta suihinoton olen aina saanut. Silti hygienia on tarpeen. On se silti kiihottavaa JOSKUS kun nainen puhdistaa...
Kun on oikein kiimainen, pillun hajut eivät haittaa. Päinvastoin ne kiihottaa. Tänä iltana, kun vaimoni tulee töistä, niin sovimme naivamme heti ennen kuin jälkikasvu tulee kotiin. Sanoin, että pillua ei tarvitse pestä eikä pyyhkiä koko päivänä. Minä putsaan pillun ja pyllyn nuolemalla. Se tuntuu mahtavalta nyt, kun olen erittäin kiimainen. Muutamaan päivään ei ole ollut tilaisuutta sekstailla. Edellisen kerran paneskelimme hikilenkin yhteydessä metsässä. Jatkoimme senjälkeen juoksua kotiin, jossa nuolin pimpsan puhtaaksi ennen pikaisia kylppärissä.
Terveen naisen pillu tuoksuu aina hyvälle, vaikkei sitä olisi juuri pestykään. Pillu tuoksuu pillulle, siinä on oma tuoksunsa, joka naisella vähän erilainen. Mä suosin suuseksissä sellaista pillua, joka on pesty aamulla (ja suuseksiä iltasella), ei ole likainen, mutta ei liian puhdaskaan.
Jos pillu tuoksuu voimakkaalle kalalle tms. niin veikkaisin silloin, että ph-arvot on päin vttua, on tulehdusta tai muuta ongelmaa.
Aloittajalle suosittelen että käytte yhdessä pesulla ennen seksiä, ja peset vaikka sen naisen ihan omin kätösin. Jos senkin jälkeen haisee niin jotain tulehdusta on pakko olla.
Laivalla kerran törmäsin aivan järkyttävän voimakkaaseen pilluntuoksuun hytissä. Nainen ei monesta vihjailusta / suorasta pyynnöstäkään huolimatta mennyt alapesulle =)
Ei tullut tauteja, mutta kävi mielessä, olisiko ollut bakteerivaginoosi
Muutaman tunnin sisällä pesu tai aamua varten edellisenä iltana. Koskee molempia sukupuolia yhtä lailla.
Vaimo pesee 80% saippualla lihan maun pois:(pari kertaa käyttänyt suolasen maun.liekö raskaus aika kun silloin sai peppuukin. No yks kesä hän oli villimpi. Mut vaikka toivon niin pesee täysillä. Kuitenki puhuu lämpimikseen et istuu likaisella naamallani.terkkui vaan jos luet joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinoitu
Ainakin baari-illan jälkeen. Siksikin loin kyselyn, että meneekö tuollainen väistämättä minimissäänkin 22:00-04:00 (6h) välinen pesemättömyys puhtaasi humalan piikkiin, vai onko myös arjessa pidempiä välejä. Tuohon vielä molemminpuolinen taksijono-odottelu, jne ja aletaan olemaan helposti 8h pesemättömissä vehkeissä, joita sitten lipitellään ristiin tuntemattomien toimesta.
Harvoin olen yhdenillanjutun nähnyt käyvän pesulla ennen sänkypuuhia. TODELLA harvoin.
Aasiassa (EN puhu mistään Pattayasta tai maksullisista!) jokainen on käynyt pesulla ennen. Jotkut pesee hampaatkin siinä välissä. Ovat muutenkin paljon hygieenisempiä kuin länsimaiset, mitä omaan kehoon tulee. Tämä ei välttämättä päde köyhiin, mutta keski-, ja yläluokkaan kylläkin.
Lisää ääniä 🤗