Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, siisti kainalosi!

Vierailija
22.05.2021 |

Taas on se aika, kun käytetään hihattomia ja lyhythihaisia T-paitoja. Mieskarvat tursuavat valtoimenaan.
Eikö olisi jo aika oppia ajelemaan kainalokarvat? Naiset pitävät tätä itsestäänselvyytenä, jos käyttävät hihattomia.
Uimahallissa ja rannoillakaan ei ole kiva näky, kun vesi tippuu altaaseen miesten jopa 10 cm pitkistä kainalokarvoista.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIIIIIIS kenellä sä olet nähnyt 10 cm kainalokarvat? :DDDDD

Vierailija
2/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se hien haju..urk! Mukavas kokevat miehekkäänä, että hiki vähän "tuoksuu".

Minun silmissäni omasta hygieniastaan huolehtiva mies vasta on mies, eikä haisuleilla ole sijaa minun elämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäisi hienhajua myös. Melkoista kaksinaismoralismia yökötellä, jos naisella on vähän sänkeä tai harva kainalokarvoitus. Hajussa on todella iso ero, jos on joku kymmenen sentin pöheikkö ja miehet muutenkin hikoilevat naisia enemmän.

Vierailija
4/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti sinä iso kainalosi.

Vierailija
5/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei kuulu paskan vertaa minun kainaloni.

Vierailija
6/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisen pitää saada vapaasti kulkea roikkotissit paljaana mutta miehen pitää hävetä jopa kainalokarvojaan? Haistakaapa kukkanen.

Vierailija
7/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt 5 kertaa viikossa, ennen koronaa. Samassa vesijumpparyhmässä oli iäkäs mies, joka jostain syystä asettui aina eteeni altaassa. Kainalokarvat olivat vähintään 10 cm pitkät, suorat ja keltaiset harmaalla twistillä. Ovat varmaan vieläkin, jos mies on edelleen elossa.

Vierailija
8/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen! Siisti majavasi.

Siis ihan oikeesti. Siisti se. Posliini on parasta sanoi jo Kekkonenkin ja se häiskä tunsi majavat.

Vierailija
9/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt 5 kertaa viikossa, ennen koronaa. Samassa vesijumpparyhmässä oli iäkäs mies, joka jostain syystä asettui aina eteeni altaassa. Kainalokarvat olivat vähintään 10 cm pitkät, suorat ja keltaiset harmaalla twistillä. Ovat varmaan vieläkin, jos mies on edelleen elossa.

No ei todellakaan ollut 10 cm. Kyseessä olisi aika harvinainen geenivirhe.

Vierailija
10/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisen pitää saada vapaasti kulkea roikkotissit paljaana mutta miehen pitää hävetä jopa kainalokarvojaan? Haistakaapa kukkanen.

Naiset eivät liiku julkisilla paikoilla rinnat paljaana.

Vain osa miehistä katsoo oikeudekseen olla ilman paitaa kesällä, miestissit näytillä ja röllykkämaha hölskyen.

Vierailija
11/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös nähnyt tosi pitkät vanhalla miehellä Helsingin uimastadionilla.

Vierailija
12/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se karun näköistä jos ne karvat tursuaa, vaikka olisi kädet alhaalla. Ei tarvitse sileänä pitää, mutta jos edes näin alkukesästä ne ajaisi, ei ehdi kesän aikana ylipitkiksi kasvaa. Harva nainenkaan ihan luonnontilassa antaa majavansa rehottaa. Yleensä edes bikinirajat ajetaan ja vähän saksitaan. Minä kyllä sokeroin kaiken, tykkään itse sileästä ihosta.

Vierailija
13/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina letitän kainalokarvat

Vierailija
14/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti sinä iso kainalosi.

Niinpä!

Nainen, jätä (edes) miesten kainalot rauhaan ja pidä huoli vain omasta karvoituksestasi!

Vierailija
15/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei haise hielle niin karvat ovat jokaisen oma asia, sekä miehillä että naisilla.

Vierailija
16/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

T: Mies

Vierailija
17/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 cm pitkät kainalokarvat ja siitä pidemmätkin on ihan tavallista. Itelläki kasvaa naisena 6-7 cm pitkät karvat jos annan kasvaa.

Ja hei, voin muuten sanoa, että pitkät kainalokarvat vähentää kitkaa ja on yllättävän mukavat, shampoolla pesu, hoitoainetta en sentään ole kokeillut. En sitten tiiä jos olisi jotain kainohikiongelmaa niin sitten en tiiä olisinko samaa mieltä. Kehonrauha ihmisille!

Vierailija
18/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se hien haju..urk! Mukavas kokevat miehekkäänä, että hiki vähän "tuoksuu".

Minun silmissäni omasta hygieniastaan huolehtiva mies vasta on mies, eikä haisuleilla ole sijaa minun elämässä. 

Selityksen makua. Aina olet polviin asti märkänä kun saat työntää nenäsi karvaiseen kainalooni. Nuuh!

Vierailija
19/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

"Miehen haju houkuttelee naista

Elämänsä naista etsivän kesämiehen kannattaa käydä suihkussa, mutta jättää saippuat ja deodorantit laatikkoon. Myös kainalokarvojen on hyvä antaa rehottaa."

https://yle.fi/uutiset/3-6144393

Vierailija
20/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ajele. se on nykyaikana voimaantumista. värjään ne vielä neonkeltaisiksi!

miehen vartalo, miehen päätös! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan