Ostaisin joka perjantai kukkakimpun kuten Minna Kuukka
Mutta kun tuloni on reippaasti alle 1000€ kuukaudessa niin eipä rahat mihinkään riitä.
Kommentit (29)
Pienen neilikkakimpun tai pari tulppaania saa marketista vitosen kieppeille. Mutta ymmärrän kyllä, että joskus sekin on liikaa.
Osta joka perjantai osuus jostain etf:stä
Minäkin ostaisin joka viikko uuden auton, jos olisi varaa. Vaan kun ei ole. Tai edes söisin ulkona joka päivä. Elämä on...
Sijoita joka viikko se kymppi mieluummin niin pääset köyhyydestä joskus
Vierailija kirjoitti:
Minna on hyvä ruoanlaittaja.
Sauli on hyvä rullaluistelija.
Vierailija kirjoitti:
Sijoita joka viikko se kymppi mieluummin niin pääset köyhyydestä joskus
Oikeasti? Olen jo viisikymppinen, olisiko mahdollista sillä lailla tulla varakkaaksi?
Tuollaiset hyvännäköiset huonehortensiat maksavat meidän marketissa noin kympin kappale. Kestävät mulla hyvin hoidettuna (tasainen kosteus, pikkuisen vettä joka toinen päivä) yleensä 7-8 viikkoa. Tähän on taatusti jokaisella varaa.
Mä ostaisin myös, mutta kissa söisi sen tai kaataisi maljakon. Joten pöydälläni köllöttää kissa. Hän on "kukkani" kunnes kuolema meidät erottaa. Viherkasvit jättää rauhaan ja niitä minulla on paljon. Äärettömän kiva seurata niidenkin kehitystä. Olen pistokkaista kasvattanut kaikki.
Ei mitään leikkokukkia köyhälle. Satsatkaa viherkasveihin! Huutiksesta vaikka muutama saintpaulian lehti ja sitä lähdette kasvattamaan ja yritätte kukittaa. Riittää iloa moneksi vuodeksi. Leikkokukat on ihan rahan tuhlausta.
Nyt kesällähän voi poimia vaikka naapurin kukkapenkistä. Ei kannata valittaa vaan tehdä.
Minun mieheni tuo minulle leikkokukkia joka perjantai samalla kun tekee viikonlopun ruokaostokset.
Ehdotukseni: etsi sinäkin sellainen mies joka tuo ne kukat.
Nyt on kesä, kukat voi poimia itse.
Osta yksi kukka.
Itse teen usein niin.