Voi kun joku jaksaisi puhua minun kanssani
Kommentit (14)
Voitko keskustella tässä kirjoittaen vai haluatko välttämättä puhua?
Mä voin myös jutella täältä hetken ❤️ Jos haluat ääneen puhua, niin kriisipuhelin päivystää.
Onko hyvä kuuntelija sellainen, joka on asioista samaa mieltä?
Meinaan, helposti tulee kinaa ja riitojakin, jos on eri mieltä ja väittää vastaan.
Mä ajattelen, että hyvä kuuntelija on sellainen, joka oikeasti kuuntelee. Se oma mielipide asiasta ei useinkaan ole tarpeen, ainakaan jos sitä ei ole pyydetty.
Jotkut ihmiset eivät ymmärrä että kuuntelijaa haluava ei halua että toinen alkaa " ratkaista" sun asiat
Kiitos, että sain vastuksia. Mun ei olisi pitänyt tehdä tätä aloitusta, Palaan kohta asiaan, kun pitää miettiä, mitä tänne voi kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen, että hyvä kuuntelija on sellainen, joka oikeasti kuuntelee. Se oma mielipide asiasta ei useinkaan ole tarpeen, ainakaan jos sitä ei ole pyydetty.
Sama kun puhuisi pumpattavalle Barbaralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kun puhuisi pumpattavalle Barbaralle.
Tai seinälle 🙄
Täällä me olemme, toisiamme varten. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että sain vastuksia. Mun ei olisi pitänyt tehdä tätä aloitusta, Palaan kohta asiaan, kun pitää miettiä, mitä tänne voi kirjoittaa.
Onko sinulla juuri nyt tänä perjantai-iltana jokin tietty ongelma, johon tarvitset apua vai oletko ihan yleisesti yksinäinen ja kaipaat juttuseuraa, jonka kanssa voisi puhua kevyemmistä asioista?
No minkälainen se hyvä keskustelija sitten on? Täällähän niitä keskustelutaitoja penätään jatkuvasti. Olenpa pannut merkille, että usein pieninkin eriävä mielipide tyrmätään isolla lekalla. Ei niin synny hedelmää.
Toki some, mutta voisihan sitä hieman enemmän yrittää edes kohteliaisuuden vuoksi.
Hei ap, mun mielestä oli hyvä, että teit tän aloituksen. Kaipaatko vielä juttuseuraa?
Mistä haluaisit puhua?