Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholiton saunajuoma

Vierailija
21.05.2021 |

Minulla on tapana juoda saunan jälkeen pari olutta, mutta viime aikoina on alkanut kyllästyttää. Mitä ehdottaisitte? Ei makea, mielellään alkoholiton ja joko tölkissä tai pullossa (siis 0,33). Energiajuomista en pidä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humaloitu vichy, ei siis alkoholia mutta sama "kitkerä" maku kuin esim IPA:ssa, kevyempänä. Kannattaa testata!

https://laitilan.com/tuote/humalavesi-citra/

Myös Villi-vichystä sitruuna-katajanmarja, maituu GT:ltä.

Club Mate, tosin vähän sokerisempaa.

Näitä suosittelisin testaamaan.

Vierailija
22/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichystä ainakin itselleni tulee kova jano saunajuomana. Kokis ollut parempi. Lopetin Alkon juomiset kokonaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt juoda alkoholittomia oluita tai jotain limonadeja. Etenkin pienemmillä yrityksillä on kiinnostavia makuja, jotka eivät ole sokerilitkuja. Esimerkiksi Öun omenalimonadi on ihanan raikasta.

Vierailija
24/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi.

Vierailija
25/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää saunan jälkeen ylipäätään juoda jotain muuta kuin vettä? Turhaa hifistelyä saunanjälkeistissuttelut.

Vierailija
26/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää alkoholista enlä sokerisista juomista. Minun saunajuomani on kylmäpuristettu puolukkamehu kuplivalla kivennäisvedellä laimennettuna.

Vierailija
27/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton kuiva siideri. Esim stowford.

Vierailija
28/28 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos oluesta pidät, niin ota alkoholiton olut. Ovat nykyään tosi hyviä.

Tätä suosittelen minäkin jos nimenomaan alkoholi on se, mistä haluat eroon. Esimerkiksi Heineken 0.0 on tohi hyvää! Jos taas kaipaat jotain ihan muuta kuin olutta, niin nuo jonkun jo mainitsemat San Pellegrinot (sitruuna/appelsiini/veriappelsiini) on erinomaisia!

Saahan sitä Vichyäkin tölkissä. Jos eroon ei ole tarkoitus päästä pelkästään alkoholista vaan myös vatsan seudulla tapahtuvasta oudosta selittämättömästä ilmiöstä, niin en sit tiedä paljonko noissa alkoholittomissa bisseissä on kaloreita 🤔

Kivennäisvettäkään ei sais kuulemma juoda liikaa kun se hiilihappo yhdistettynä niihin makuaineisiin tuhoo hampaat yhtä tehokkaasti ku limu, varsinkin sitruunat yms. Happamat ja ne kivennäishommat aiheuttaa munuaiskiviä tai jotain. Hiilihapotettu maustamaton vesi on kuitenkin ok, koska se hiilihappo itsessään ei vissiin tuhoa hampaita. Huh olipa paljon toisen käden tietoa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän