Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku olla vapaassa suhteessa mutta kumppani ei?

Vierailija
21.05.2021 |

Onko täällä ihmisiä jotka ovat valinneet yksiavioisuuden vaikka tahtoisi vapaata suhdetta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin eri arvomaailmoja omaavat ovat yhdessä? 

Vierailija
2/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut kokeilla avointa suhdetta nuorempana ennen perhettä, mutta ei siihen perhe-elämän yhdistäminen oikein sovi nyt enää. Silloin mies ei halunnut ja nyt se juna meni jo. Ehkä joskus 20v kuluttua kun lapset on muuttaneet kotoa, voisi taas harkita, mutta jotenkin ennakoin, ettei se enää siinä vaiheessakaan kiinnosta :D

Miksi kysyt tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo haluais. Hänestä olisi kivaa jos panisin muita.

Uskon sellaisen johtavan hankaluuksiin joita en halua, eli en suostu.

Itse vaimo ei haluaisi omien sanojensa mukaan hypätä aidan vihreälle puolelle.

M46

Vierailija
4/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan päätyy suhteeseen missä toinen haluaa olla mono ja toinen poly? Tää kannattaa kaikkien alkaa kydymään ja hyväksymään jo tapailuvaiheessa, ettei pettäjien tarvitse sitten syyllistää tai selitellä puutaheinää ja monot ei yritä kääntää polyjä yksiavioisuuteen. Kaikille helpompaa.

5/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kertoi, että hän on aina ollut kiinnostunut ryhmäseksistä ja monista seksikumppaneista. En voi kieltää, etteikö minuakin ole asia ollut silloin tällöin mielessä mutta en ole valmis sellaiseen. Poikaystäväni ei siis ottanu tätä itse edes puheeksi vaan minä kysyin häneltä. Hän sanoi että minä olen tärkein ja että hän mielummin unohtaa tuollaiset mieltynykset kuin feidaa minut. Mutta minä mietin, että jos joku on kiinnostunut avoimesta suhteesta niin voiko hän vain ns unohtaa sen vai katkeroituuko hän joskus tulevaisuudessa kun ei ole päässyt elämään sellaista elämää. Olemme n. 30 vuotiaita ja seurustelleet 1,5 vuotta.

Vierailija
6/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toimiva suhde. Jos haluat kumppanisi kanssa eri suhdemuotoja niin oikea ratkaisu on ero.

Vierailija
7/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä on oman sanomansa mukaa avoimessa” koska aikuinen tietää mitä tekee”-tyylillä. Mulle siitä vaan ei kerrottu tai avioliittosopimusta päivitetty. Selvisi, kun äijä jäänyt jatkuvista valheista kiinni.

8/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla niin, että itse saisin hyppiä kukasta kukkaan, mutta naiseni pysyisi uskollisena minulle.

Vierailija
10/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteoriitille töitä.

Vierailija
11/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies haluaa olla avoimessa suhteessa (panna muita), kunhan sen oma vaimo ei käy vieraissa.

Vierailija
12/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni tavatessani minulla oli ollut useampi samanaikainen suhde, joista osaa olisin halunnut jatkaa. Mieheni ei kuitenkaan moiseen suostunut, joten päädyttiin yksiavioiseen suhteeseen. Näin jälkeenpäin ajateltuna taisi olla virhe, koska mies alkoi pian pihtaamaan.

Nyt hän on itse puhunut, että koska minut tavattuaan hän on alkanut nauttimaan seksistä enemmän, haluaisi hän ehkä olla myös muiden kanssa. Minua ei haittaisi olla muiden miesten kanssa hänen lisäkseen, mutta minua loukkaisi jos itse en saa häneltä seksiä ja hän haluaa kuitenkin seksiä muiden kanssa.

13/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni tavatessani minulla oli ollut useampi samanaikainen suhde, joista osaa olisin halunnut jatkaa. Mieheni ei kuitenkaan moiseen suostunut, joten päädyttiin yksiavioiseen suhteeseen. Näin jälkeenpäin ajateltuna taisi olla virhe, koska mies alkoi pian pihtaamaan.

Nyt hän on itse puhunut, että koska minut tavattuaan hän on alkanut nauttimaan seksistä enemmän, haluaisi hän ehkä olla myös muiden kanssa. Minua ei haittaisi olla muiden miesten kanssa hänen lisäkseen, mutta minua loukkaisi jos itse en saa häneltä seksiä ja hän haluaa kuitenkin seksiä muiden kanssa.

Tämä on todella arka paikka minulle myös sen takia, että minä haluan seksiä paljon enemmän kuin mieheni ja miehelleni on tullut erektio-ongelmia. Hän sanoo, että ei ne ongelmat minusta johdu mutta silti en voi olla miettimättä, johtuuko ne minusta. Tämä nyt taas on paljon asioiden edelle hyppimistä kun ei mies edes itse ottanut vapaata suhdetta puheeksi mutta tuntuisi jotenkin pahalta jos hän alkaisi haluamaan enemmän seksiä vp-suhteessa kuin yksiaivoisena minun kanssani.

14/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oliko sinulle silloin aikoinaan vaikea alkaa elämään yksiaivoisena vaikka olit tottunut moniin samanaikaisiin kumppaneihin?

Vierailija
15/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39222 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oliko sinulle silloin aikoinaan vaikea alkaa elämään yksiaivoisena vaikka olit tottunut moniin samanaikaisiin kumppaneihin?

Aivoja minulla on tietääkseni aina ollut yhdet 😅

Olin sen verran ihastunut, että suostuin luopumaan muista partnereista mieheni vuoksi. Vaikeaa ei ollut niin kauan kuin seksiä riitti. Heti kun sen määrä väheni oli vaikea olla miettimättä, kuinka mutkatonta elämä oli ollut monen partnerin kanssa.

Vierailija
16/28 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies halusi olla vapaassa suhteessa mutta minä en. 

17/28 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/28 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies haluaa olla avoimessa suhteessa (panna muita), kunhan sen oma vaimo ei käy vieraissa.

Hölmö. Luuletko, että noin on vain miehillä? 😀

Jokainen nainenkin haluaisi olla suhteessa, jossa itse voisi tehdä mitä vain, mutta mies olisi uskollinen.

N51

Vierailija
19/28 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla niin, että itse saisin hyppiä kukasta kukkaan, mutta naiseni pysyisi uskollisena minulle.

Niinpä, miehen ego ei kestä! Naisen pitäisi sietää?? Haistappakyr””pä🤮

20/28 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaystävälleni olisi täysin selvä, että avoimessa suhteessa minäkin saisin käydä vieraissa.

Olen siis aloittaja. Juttelimme ja hän kertoi, että hänelle on tärkeintä, että saa olla kanssasi ja, että minulla on hyvä olla. Olen todella masentunut, ahdistunut ja itsetuntoni on ihan paskaa niin ei minulle ole tullut mieleenikään avata suhdettamme, eikä se tällä hetkellä edes kiinnosta minua kun käyn niin kuumana mieheeni mutta tulevaisuudessa se ehkä voisi kiinnostaa sillä tavalla melko pienellä kapasiteetillä että tyyliin kerran, pari vuodessa saisi olla jonkun vieraan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi