Ravintovalmennus
Liikakiloja kertynyt kymmenen ja olo on sen mukainen. Raskas, tukala, vaatteet jääneet pieneksi ja ahdistaa.
Nyt oon saanut aikaiseksi ryhtyä liikkumaan säännöllisesti, mutta kaipaisin tueksi toimivan ruokavalion.
Ajattelin jotain ruokavaliovalmennusta, jossa olisi valmis reseptiikka, eikä tarvitsisi itse miettiä ja suunnitella. Ja mielellään sellaisia reseptejä joilla voisi tehdä muutaman annoksen kerralla.
Jos olet kokeillut jotain netin ruokavaliovalmennusta, niin kerro kokemuksistasi. Katselin esim. Maikki Marjaniemen valmennusta ja Vahava 80/20. Kaikki kokemukset on hyödyksi.
Kommentit (11)
Ja tuo Marjaniemenkin on oikeasti fiksun oloinen eli sitäkin kannattaa harkita.
T: edellinen
Kiitos vastauksista! Oli kyllä hyvän oloinen tuo jäähyväiset jojoilulle, mutta aika arvokaskin. Varmasti kyllä hintansa arvoinenkin. Perehdyn vielä tarkemmin tuohon. Marjaniemessä houkutteli tuo valmis reseptiikka. Tiedätkö onko tuossa jäähyväiset jojoijulle myös reseptit mukana?
Ap
Nosto, onko kenelläkään kokemusta Vahavan Burn-valmennuksesta?
Loman jälkeen täytyy aloittaa kuntokuuri, suosittele jotain jossa olet ollut mukana.
Suosittelen 8viikkoa.fi valmennusta. Laihduin sen avulla normaalipainoon muutama vuosi sitten ja olen myös pysynyt saavutetussa painossa!
Up!
Kellään kokemuksia tuosta Vahavan burn- valmennuksesta?
On kyllä surkeaa kun ihmiset tarvii syömisensä jotain valmentajaa. Syö vähemmän kuin kulutat -> laihdut.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surkeaa kun ihmiset tarvii syömisensä jotain valmentajaa. Syö vähemmän kuin kulutat -> laihdut.
Joo, on se surkeaa, mutta arvaa mitä, ihan sama. 🤗
Itselleni toimii parhaiten se tunne, että joku "valvoo" syömisiäni. Ja sen tunteen saisin maksmalla muutaman kympin. 🤪
Ostan varmaan tuon Burn-valmennuksen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on se surkeaa, mutta arvaa mitä, ihan sama. 🤗
Itselleni toimii parhaiten se tunne, että joku "valvoo" syömisiäni. Ja sen tunteen saisin maksmalla muutaman kympin. 🤪
Ostan varmaan tuon Burn-valmennuksen. 😊
Ostitko? :) jos kyllä, millainen oli ja toimiko?
https://hyvinvointiverkko.fi/verkkovalmennukset/jaahyvaiset-jojoilulle-…
Oikeasti yksi Suomen parhaista, jos ei paras, asiantuntija. Ja vielä tämän viikon kerkiät mukaan.