Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jes olen viisikymppinen ja saan ensimmäisen rokotuksen kesäkuussa koska olin niin nopea ja onnistuin varaamaan ajan itselleni

Vierailija
21.05.2021 |

syyskuussa saan siis toisen rokotuksen ja sitä myöten rokotpassin eli lomien päätyttyä voisin poistua Suomesta mutta kun työt sen estävät. Vantaalla kolmekymppiset pääsevät jo elokuussa kotimaihinsa koronapasseineen veronmaksajien maksaessa tämän huvin. Tällainen on Suomi 2021.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille ajaa bussi vieläpä ulko-oven eteen

Vierailija
2/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vantaa noin paljon Helsinkiä jäljessä, mä saan toisen rokotteen jo heinäkuun puolivälissä. (51v olen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. ei-riskiryhmäläinen ja saanut jo ensimmäisen rokotteen. Toinen rokote elokuussa, koska tällä hetkellä 2. rokote annetaan vasta 12 viikon päästä ensimmäisestä.

Vierailija
4/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toinen rokote tulossa 2.8. Olen 50, Espoo.

Vierailija
5/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain huhtikuussa pfizerin ja olen parikymppinen :D reilun kuukauden päästä toinen. Enkä kuulu edes "riskiryhmään" mutta sitähän ei kukaan kysynyt

Vierailija
6/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko tätä palstaa enää ketään muu? On enää jäljellä "samanmieliset" kun kaikki agendan vastaiset mielipiteet on sensuroitu. Tulee tunne, että jes, sain sen rokotuksen. 

Paljon rakkautta matkallenne.

Vierailija
7/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisten rokotusmahdollisuus taisi olla jo aika pitkään ainakin Helsingissä auki (ja varmasti monessa muussakin paikassa), mutta aikoja ei tahtonut kukaan varata. Ehkä osa ei tiennyt että rokotteen jo saisi. Osa taas on tarkoituksella odotellut koska ei tahdo ottaa kakkosrokotetta kesälomiensa aikana. 

Vierailija
8/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko tätä palstaa enää ketään muu? On enää jäljellä "samanmieliset" kun kaikki agendan vastaiset mielipiteet on sensuroitu. Tulee tunne, että jes, sain sen rokotuksen. 

Paljon rakkautta matkallenne.

Matkustamiseen tarvitaan rokotustodistus, eli jos on yli vuoden odottanut koska pääsee pois Suomesta niin silloin se on "jes, sai rokotuksen". Palstalla on kyllä ollut rokotekriittisiä ketjuja ihan yhtä paljon kuin myönteisiäkin, aihe vaan on sellainen että ketjut käyvät kiihkoiluksi ja poistetaan.

Vierailija
9/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Vantaa noin paljon Helsinkiä jäljessä, mä saan toisen rokotteen jo heinäkuun puolivälissä. (51v olen)

Miten niin jäljessä? Mun tytär saa heinäkuun lopussa toisen rokotteensa. On 34 v (täyttää tänä vuonna 35 v) eikä kuulu mihinkään riskiryhmiin. 

Vierailija
10/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa on hoitanut homman hyvin. Täällä ei ole jääty odottelemaan jahkailijoita. Siis ei ole jääty odottamaan, että tietty määrä tietystä ikäluokasta olisi käynyt ottamassa rokotteen ja vasta sitten olisi avattu ajanvaraus seuraavalle ikäluokalle. Vantaa on ottanut rokotusvuoroon seuraavan ikäluokan välittömästi, kun innokkaimmat edellisestä ovat varanneet ajat. 

Vierailija
11/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olisin saanut jo helmikuussa vaan enpä moisia ota

Vierailija
12/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä 40-49-vuotiaat odottavat henkilökohtaista kutsua. Olen 51, varasin ajan netissä seuraavalle päivälle enkä jäänyt odottamaan pyyntöä.

Vierailija
13/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jäljessä? Mun tytär saa heinäkuun lopussa toisen rokotteensa. On 34 v (täyttää tänä vuonna 35 v) eikä kuulu mihinkään riskiryhmiin. 

Koska viisikymppinen ap mainitsee Vantaan oletan että se on hänen kotikuntansa ja hän sanoo saavansa ekan rokotuksen kesäkuussa, kun taas Helsingissä viisikymppisiä on rokotettu jo viikkoja. Siksi.

Vierailija
14/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. ja sain ekan rokotteen 20.4. Jyväskylässä. Missä asut kun rokotteet on noin myöhässä?

Vierailija
15/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä sain toisen Pfizerin jo huhtikuun puolivälissä, koska en asu Suomessa, joka sooloilee 3 kk rokotusvälillä!

Vierailija
16/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä sekoillaan urakalla. Ensin piti tällä viikolla varattua 45-49 vuotiaat. Mutta pistivätkin ajanvarauslinjat kiinni kun tuli ruuhkaa 😄😄. Tänään ikäryhmä vaihtunut 47-49 vuotiaisiin. Ja täällä iät menevät tarkalleen iän mukaan ei esim vuonna 1970 syntyneet.

Vierailija
17/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa rokotusta vaikka hyvinkin olisin sen jo voinut saada.

Vierailija
18/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillapain USAssa saa rokotuksen kun vaan menee rokotuspaikalle. Nyt on hyvaksytty 12v. ylospain rokotukset. Maailma aukenee kovaa vauhtia mutta Eurooppaan matkustamista ei viela suositella kun siella on niin sekavat saannot.

Vierailija
19/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä 40-49-vuotiaat odottavat henkilökohtaista kutsua. Olen 51, varasin ajan netissä seuraavalle päivälle enkä jäänyt odottamaan pyyntöä.

Höpö höpö ne mitään odota. Niin on some täynnä rokotusuutisia tällä viikolla kun moni omista kavereista on saanut rokotuksen.

Vierailija
20/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska viisikymppinen ap mainitsee Vantaan oletan että se on hänen kotikuntansa ja hän sanoo saavansa ekan rokotuksen kesäkuussa, kun taas Helsingissä viisikymppisiä on rokotettu jo viikkoja. Siksi.

Luetun ymmärtäminen? Ap kertoi, kuinka Vantaalla on asiat paremmin kuin siellä missä hän asuu.