Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Semmoinen ihana suomalainen mies

Vierailija
21.05.2021 |

Ihanasilmäinen, kauniskasvoinen, pitkä ja mukavasti treenattu, ettei näytä että koko elämä on salin ja kodin välillä ravaamista, mutta jaksaa kantaa kuitenkin sänkyyn hääyönä, ja touhuta myös siellä 🤭
Ja mikä tärkeintä: ihanaluonteinen. Hellii, halaa, hymyilee, pitää hyvänä. Ihana. Semmoinen ihana suomalainen mies. Onko sulla semmoinen? Voitko lainata minulle? Lupaan palauttaa... Ehkä?☺️😋

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on komea ja rakastelun taidon täydellisesti osaava ulkomaalainen mies. Ei suomalaisista sellaisia löydy.

Vierailija
22/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on komea ja rakastelun taidon täydellisesti osaava ulkomaalainen mies. Ei suomalaisista sellaisia löydy.

Kuinka mahdottoman iso otos sulla suomalaisista miehistä oikein on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy, olet vaan ollut väärässä seurassa.

Vierailija
24/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! Yli nelikymppisiä ollaan, 16 v yhteistä matkaa takana ja edelleen ollaan ihan lääpällään toisiimme. Toivottavasti löydät omasi, rakkaus on ihana asia.

Vierailija
25/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasilmäinen, kauhistuskasvoinen, lyhyt ja karvainen, ettei näytä että koko elämä on salin ja kodin välillä ravaamista, mutta ei jaksa kantaa minua kuitenkaan sänkyyn hääyönä, ja ei jaksa touhuta myös siellä 🤭

Ja mikä tärkeintä: hirviöluonteinen. Lyö, hakkaa, heittelee, pitää huonona. Lihava. Semmoinen lihava suomalainen mies. Onko sulla semmoinen? Voitko lainata minulle? Lupaan palauttaa... Ehkä?☺️😋

Yst terv Nico Ranta-Aho

Vierailija
26/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei mitää noista vaatimuksista, mut meisselissä kyllä löytyy.

En tarvitse meisseliä, mutta vasara, saha ja vatupassi puuttuu.

Vierailija
27/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilen, jaksanko kantaa av mammaa. Paljonkos av mammojen keskimääräinen paino on?

Vierailija
28/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän epäilen, jaksanko kantaa av mammaa. Paljonkos av mammojen keskimääräinen paino on?

No sun narukäsistähän se riippuu mitä jaksat kantaa. Kunnon mies vetää 100 kg suorille käsille.

Vierailija
29/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten hauska ilmiö jonka jokaikinen suomalaisen työpaikan taukotupa todistaa. Ihmiset ovat samanlaisia ei ole kyse aidosta paremmuudesta ja huonommuudesta vaan kulttuurista. Naiset mollaavat julkisesti miehiään ja miehet kehuvat (sekä omia ja toistensa) naisiaan. Poikkeuksia voi toki olla mutta satavarmasti pääsääntö. Korostan kyse on kulttuurista ja siitä mitä oletetaan kuulijajoukon kuulevan.

Absoluuttisen varma tapa saada itselleen työpaikan konsensuksessa hankaluuksia tai statuksen putoamista on naisena kehua oma miestään aidosti ja miehen mollata omaa eukkoaan.

Vierailija
30/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole IKINÄ kuullut suomalaisen miehen kehuvan vaimoaan.

Vierailija
31/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin, että kaikki matchaa. Sitten huomasin tuon vaatimuksen. No can do.

Vierailija
32/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli. Nyt tissutteleva, roiskeläppiä ja kokista juova 50+ läskimahainen, manboobsit omaava, valehteleva, flirtti, vieraita naisia kyyläävä ja tanssittava joka mirkun livertelijä, hauskamies muualla kuin kotona.

Hae pois.

Täällä myös! Peräkärryn saat lainaksi, juoppoa ei tarvii palauttaa👍

Kamalan raadollista mutta nauroin näille.

Vierailija
33/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihana. Enkä komea ja en pane sinua, mutta pysyttele haavemaailmassasi äläkä häiritse miehiä. Osta joku pikku päristin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi