Anteeksi, etten ehdi nyt vastailla. Minulla on kunniavieraita päivällisellä
Pörriäiset ryystävät kasveja parvekkeella. Yksi taitaa olla siemailija :D
Kommentit (12)
Yksi on tomaatin kokoinen pallomaha, on maistunut :p
Mitäs pörriäisiä siellä pörräilee? Kimalaisia odottelen etupihan pöheikköön, kunhan pöheikkö vielä vähän kasvaa.
Ole varovainen niiden kunniakansalaisten kanssa. Yhteiset pelihetket eivät aina pääty hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen niiden kunniakansalaisten kanssa. Yhteiset pelihetket eivät aina pääty hyvin.
Ei huolta, olen opetellut salsaa ja osaan suojautua pistoilta ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pörriäisiä siellä pörräilee? Kimalaisia odottelen etupihan pöheikköön, kunhan pöheikkö vielä vähän kasvaa.
No tuo yksi kimalainen on niin paksu, etten ole koskaan moista ennen nähnyt, mieleen tuli karvainen tomaatti :p
Toivottavasti ilmestyvät pian sinunkin pöytääsi!
Ajattelin, että sulla on siellä jotku tyyliin poikaystävän vanhemmat kestittävinä tai suku😄
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että sulla on siellä jotku tyyliin poikaystävän vanhemmat kestittävinä tai suku😄
Olin vaan niin liikuttunut kun minun kasvini kelpasivat. Pölyttäjien määrä on vähentynyt ja olen tarkoituksella istuttanut myös vain pölyttäjiä varten kasveja :)
Vierailija kirjoitti:
"Etupihan pöheikkö" :DD
Vierailija kirjoitti:
Kunniakansalaisia?
Aika paljon kunnioitan pölyttäjiä ja ansaitsevat kaiken kunnian. Yli 75 prosenttia maapallon tärkeimmistä ruokakasveista on pölyttäjistä riippuvaisia.
Mutta aloituksia ehdit tekemään?