Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden paino vaihtelee paljon lähes päivittäin?

Vierailija
21.05.2021 |

Onko muita joiden paino vaihtelee paljon lyhyen ajan sisällä? En tarkoita mitään jojoilua laihdutuksen yhteydessä, vaan ihan normaalielämässä tapahtuvaa vaihtelua.

Oma tilanteeni: olen 168cm pitkä, painan päivästä riippuen 62-66kg. Olen ollut tämän kokoinen koko aikuisikäni, olen nyt 38v. Minulla on rutiini että käyn vaa’alla aamuisin herättyäni, ennen suihkuun menoa. En päivittäin mutta useita kertoja viikossa. Syön ja elelen muutenkin melko tasaisesti ja tavallisesti, samantyyppisesti, ja paino sahaa koko ajan noinkin paljon. Minusta tämä on vaan outoa, painosta en sinällään ole huolissani tai muutoin kauheasti välitä kunhan olen terve jne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis lisäyksenä, edellisenä päivänä paino saattaa olla tuon 62, seuraavana aamuna 4kg enemmän ja taas parin päivän päästä 62.

Vierailija
2/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha siinä vaakalla on jatkuvasti hyppiä.

Joskus nestettä kertyy enemmän jostain syystä.

Mulla ei ole edes vaakaa, vaatteet ovat parhaat puntarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla heittelee kanssa tosi paljon, on aina heitellyt. Nykyisin olen ylipainoinen ja koetan muokata elintapoja terveellisemmiksi rauhallisella ja siten toivoakseni pysyvällä tavalla. Tulosten seuraaminen vain on hankalaa, kun "terveellisten päivien" seurauksena paino voi nousta pari kiloa ja sitten taas "repsahdusten" jälkeen se onkin taas pudonnut. Jos järkevä painonpudotustahti olisi vaikka puoli kiloa viikossa, menisi monta viikkoa ennen kuin voisin jostain mitattujen painojen keskiarvosta päätellä, toteutuuko tämä.

Vierailija
4/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha siinä vaakalla on jatkuvasti hyppiä.

Joskus nestettä kertyy enemmän jostain syystä.

Mulla ei ole edes vaakaa, vaatteet ovat parhaat puntarit.

Tuo on suurin valhe, jonka minä olen uskonut. Että vaatteet on parhaat puntarit.

Luotin siihen, kunnes yks päivä tajusin, että vaatteet kiristää ja menin puntarille. Olin silloin 13 kg painavampi.... vitsi kun olisin käynyt vaa’alla, niin olisi tämäkin dieetti jäänyt välistä.

Vierailija
5/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen paino voi vaihdella vuorokaudessa plus 2 kg. Tai miinus 2kg.pitääkö joka päivä punita itsensä? Punnitse 1 kerta kukaudessa.mutta aina sama aika. Ihmiset kehossa nesteet,jos et juo riitävästi jää nesteet  ilimistöön.Olet turvoksissa koko ajan!Ei tule pisuna pois, ei hikoluina pois.

Vierailija
6/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla heittelee kanssa tosi paljon, on aina heitellyt. Nykyisin olen ylipainoinen ja koetan muokata elintapoja terveellisemmiksi rauhallisella ja siten toivoakseni pysyvällä tavalla. Tulosten seuraaminen vain on hankalaa, kun "terveellisten päivien" seurauksena paino voi nousta pari kiloa ja sitten taas "repsahdusten" jälkeen se onkin taas pudonnut. Jos järkevä painonpudotustahti olisi vaikka puoli kiloa viikossa, menisi monta viikkoa ennen kuin voisin jostain mitattujen painojen keskiarvosta päätellä, toteutuuko tämä.

Juu on varmasti hidasta seurata todellista painon kehitystä, oli se sitten nousu- tai laskusuunnassa.

Vierailija
7/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaakaa, mutta ainakin vatsanympärys (navan kohdalta) voi olla loppukierrosta yli 10 cm isompi kuin normaalisti. Varmaan vaikuttaa painoonkin.

Vierailija
8/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mittaan joka sunnuntai vyötärön ympäryksen, ollut jo jokseenkin sama vuosia, 65cm.

Tietysti muutaman sentin heittää puoleen jos toiseen.

Vierailija
9/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierto vaikuttaa minulla nesteen kerääntymiseen syötyjen ruokien lisäksi, joten käyn vaa'alla harvoin. Ei kiinnosta enää paljon painan, kun se kuitenkin vaihtelee.

Vierailija
10/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua on

Vierailija
11/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se vaakakin heitättää pari kiloa.

Vierailija
12/12 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se vaakakin heitättää pari kiloa.

Meillä on digitaalinen vaaka, sama ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi