Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nyt onnellinen, kun se silmittömän ruma huuto pääsi jumbosijalta jatkoon Euroviisuissa?

Vierailija
21.05.2021 |

Kerro se meille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika pihalla. Finaaliin pääsevät luetellaan satunnaisesti, mutta aika usein on käynyt niin, että viimeisenä ilmoitettu onkin voittanut sitten finaalissa.

On hyvin mahdollista, että Blind Channel sai siis eniten ääniä tässä semifinaalissa, ja sen näkee sitten finaaln jälkeen, kun ne tiedot julkaistaa.

Kummallinen asia on se, että puhuttua ja kirjoitettua tietoa ei ymmärretä, tai ei haluta ymmärtää. Sitä minä ihmettelen.

Vierailija
2/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut, enkä aio kuunnellakaan, joten ei ole vaikutusta myöskään onnellisuuteeni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika pihalla. Finaaliin pääsevät luetellaan satunnaisesti, mutta aika usein on käynyt niin, että viimeisenä ilmoitettu onkin voittanut sitten finaalissa.

On hyvin mahdollista, että Blind Channel sai siis eniten ääniä tässä semifinaalissa, ja sen näkee sitten finaaln jälkeen, kun ne tiedot julkaistaa.

Kummallinen asia on se, että puhuttua ja kirjoitettua tietoa ei ymmärretä, tai ei haluta ymmärtää. Sitä minä ihmettelen.

Niin, mutta et vastannut kysymykseeni onnellisuutesi asteesta.

Ap

Vierailija
4/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

semifinaalissa jatkoon pääsijät ilmoitetaan satunnaisessa järjestyksessä, eli se että suomi sanottiin viimeisenä ei tarkoita että ne oli viimeisiä

Vierailija
5/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUPER onnellinen!! Jee!

Vierailija
6/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen onnellinen. Sieltä jumbosijalta se Lordikin ponnisti aikoinaan ihan voittoon asti. Kai kuulit kuinka yleisö huuti Suomea jatkoon. Oli siis yleisön suosikki!

Vierailija
7/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä kuraa kaikki kappaleet. Milloin tämä ohjelma palaa juurilleen eli folk musiikkiin?

Vierailija
8/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se paaaaljon parempi kuin mikään itkuvirsi. Musiikista pitää saada energiaa!!!

Vierailija
9/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle mitään merkitystä menikö jatkoon vai ei. Seuraan Euroviisuja ip-lehtien otsikoista jos niistäkään. Ei kiinnosta.

Vierailija
10/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Every psycho on the.... drink's on me🖤

Vierailija
11/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittåmättömän paskat sanat. Lopahti hyvät vibat hyvästä rytmistä ja melodiasta, kun luin tekstitysten kanssa.

"Keskari ylös jee jee ja viinaa ja mitälie hattuun ja on kiva olla sekaisin kun kaikki on prseestä".

Siis mitä aktuaalista vtt....ihmettä???? Mitå sontaa 16 vuotias moponvirittäkin tekisi tasokkaampaa lyrikkaa.

Vierailija
12/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole kuunnellut enkä kuuntele mutta sen tiedän että musiikkkmakujakin on erilaisia. Moni taas ei pidä samasta musiikista mistä aloittaja pitää.

Vierailija
13/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk. Ohjelma on jo pitkään ollut ihme friikkishow. Olen viimeksi katsonut kisat kun Lordi voitti. Toki se ilahdutti että Suomi kerrankin voitti. Seuraavana vuonna piti katsoa miten meillä kisat järjestetään. Sen jälkeen en ole juuri katsonut. Tämänvuotisen kappaleen näin telkkarissa jossain mainostusohjelmassa. Se riittääkin tämän vuoden kisoista.

Vierailija
14/14 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se paaaaljon parempi kuin mikään itkuvirsi. Musiikista pitää saada energiaa!!!

Saatko energiaa vihaisesta musiikista? Ei nää tyypit ole yhtään edes rock. Esim Billy Idol on rock jolla on oikeanlaista energiaa ilman mitään ranteet auki ärjymistä. Hänellä on luonnostaan sellaista bad boy karismaa ja sen kuulee lauluäänestä myös kun hän huutaa ''auhh''!. Rock musiikki on kuollut.

Paskoja huumeita ja paskaa musiikkia. Kuunnelkaa 80-90 luvun musaa. Siellä on soundit kohillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi