Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että teinipoika epäonnistuu kaikessa, kaivattaisi onnistumisia! Muita?

Vierailija
21.05.2021 |

Teini on ysillä, ensin oli intoa että korottaa numeroita keväällä, no kaikki, suoraan sanoen kaikki, on lähtenyt menemään alakanttiin.
Mopokortti piti vihdoin hankkia keväällä, ei meinannut millään päästä teoriasta läpi, monta uusintaa. Sitten tuli käsittelykoe, iisi homma, kaikki pääsee läpi, meillä ei. Nyt ei halua harjoitella kun on niin pettynyt itseensä ja uusi aika meni pitkän ajan päähän.
Miten oikeasti tsempata, kun yrityksestä huolimatta tulos on pääosin aina epäonnistuminen?
On siis kaikenlaista keskittymis- ja lukihäiriötäkin. Yritän kannustaa poikaa aina että ensi kerralla, mutta tämä jo niin toistuva kuvio.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltitko raskauden aikana?

Vierailija
22/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni teoriat ja inssit ihan pieleen, kuitenkin oon valmistunut yliopistosta hyvin arvosanoin kun löysin sen oman juttuni. Lohduta niin.

Ja hyvä opiskelutekniikka kannattaa keksiä sen teoriakokeen harjoitteluun. Mulle auttaa aina kun teen muistiinpanot kaikesta ja pänttään niitä. Lukemalla en muista kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymme kaikki omaan tahtiimme. Itse tuohon aikaan olin motorisesti hyvin kömpelö enkä esim. Osunut sulkapalloon mailalla syöttäessäni, saati saanut osumaa tulevaan palloon. Ajokorttia en vieläkään ole ajanut, ei ollut varaa eikä mopoilu kiinnostanut. Olin surkea matikassa ja sain kahtena kesänä peräkkäin ehdot suppeassa matikassa, ja epäonnistuin joka kerta. Peruskoulun päästötodistus, keskiarvo 7,9. Sillä olisi päässyt lukioon mutta johtuen suppean matikan vitosesta se ei ollut mahdollista. Matikka on huono vielä 40v jälkeenkin, mutta kielipää on terävöitynyt ja menin armeijan jälkeen iltalukioon ja sen päätteeksi yliopistoon. Kaikessa rauhassa annat pojalle aikaa ja tilaa, hyviä esikuvia ja vaikutteita viekkaasti ei liian alleviivaavasti.

Kyllä se siitä, kaikkea hyvää sinulle, pojallesi ja perheellesi.

Mies +50v

Vierailija
24/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä, että ei ole kuitenkaan esim. vankilassa? Näitäkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme