Käyttääkö sun lapsesi sun vaatteita??
Meillä käyttää, neljä lasta joista kolme tyttöä, ja kaks näistä käyttää minun vaatteita, vaikka heillä itselläänkin on vaikka kuinka ja paljon hienoja vaatteita!
Eilen 15- v nauraen näytti mun verkkareita, että hän ottaa ne ja nyt 9-v tuli keittiöön mun vaaleanpunainen pusero päällään samalla hokien: "Mun paita, mun paita mun paita....."
Ja minä siihen, että ei, se on mun.
Oon ennenkin näille joutunut sanomaan, että käyttävät omia vaatteitaan, eikä minun, mutta näköjään kuuroille korville kaikuu.
Kommentit (26)
Teinille annan joskus vaatteita, jotain 90luvun vaatteita, ollaan aika saman kokoisia ja kenkiä välillä lainaa. Mutta mitään ei ota ilman lupaa vaatehuoneesta.
Ratsastuskamoja saa lainata kysymättä.
Toisinaan ja saa mun puolesta käyttääkin, kunhan kysyvät ensin, ettei oo just joku sellanen, mitä itse tarvitsen. En näe tuossa ongelmaa, varmaan sitten, jos saisin kaiken käyttökelvottomana takaisin, kieltäisin niiden käytön.
Tosi uskottavaa, että jotkut alakoululaiset pennut käyttää muka 100 kilosten av-mammojen vaatteita. Jotain järkee näihin juttuihin 🙄
Ei vielä ainakaan, kun ovat pienempiä. Kokoina heillä 134 ja 140. Minulle menee lasten 164, kun olen hoikka. On muutama huppari, mitä kohta voi tarjota heille, kun ne olikin pientä kokoa. Samoin ehkä yhdet niken lenkkarit jätän odottamaan pojan kasvua, minulle ne oli liian isot, välillä niitä kyllä pitänyt. Ja heillä on jalka enää 1-2 kokoa pienempi.
24, otsikossa luki että käyttääkö sun lapsi sun vaatteita.
Ja lihavilla on usein myös todella lihavat lapset, niille menee aikuisten vaatteet.
Omat teinit on pitkiä ja hoikkia, niin kuin minä ;)
Harmaat ja mustat Collegehousut ovat päätyneet 11 vuotiaiden poikieni kaappiin. Tästä viisastuneena, olen ruvennut käyttämään legginsejä, eipä ole housut kadonneet 😆 Eilen etsin yhtä mustaa billebeinon hupparia, täytyykin ratsata poikien vaatekaapit 🤔